Nalopen....je geeft zelf aan dat met hoger stationair stellen hij mooi blijft lopen....dus iets meer benzine geeft een beter resultaat, totdat je het gas aanraakt....ben geen techneut in carbs, maar weet wel dat je vaak een kleinigheidje over het hoofd kan zien.
Aangezien je zelf alles hebt schoongemaakt, weet je dus ook hoe klein de kanalen en schroefjes zijn die voor een correcte mengsel moeten zorgen. Wanneer je een mooie vonk hebt op alle cilinders dan kan je er eigenlijk vanuit gaan dat je het toch in de aanvoer moet zoeken die deze vonk gaat benutten.
Helemaal omdat je de motor daarvoor dus goed lopend had en na een handeling er iets is veranderd.
Lekker Zondag, dus een mooie dag om ff alles na te kijken.
FF starten, gelijk je bochten voelen of ze allemaal gelijk warm worden...niet te lang wachten anders sta je bij de kraan....check alles op valse lucht met remreiniger of zo....en vanuit hier verder...ff draaien aan je mengschroeven om te horen of je verschil hoort. heb zelf weken lopen zoeken bij een motor waarvan ik alles in de carbs had vervangen....bleef beroerd lopen, en bleek dat ik met mijn stomme kop 1 van die mini sluitringen die bij de mengselschroef hoorde kwijt was...dus schijnbaar laten vallen met monteren....is maar een voorbeeld, dus bedoel ik niet voor jou, maar zo zie je maar dat wanneer 1 ding niet klopt.