De slangetje uit afbeelding 3 komt hier vandaan. Relatief kort slangetje eigenlijk. Waar zou die heen moeten? [afbeelding]
Tank ontluchting zit overigens in de tankdop, de extra slang die onder uit de tank komt is voor regenwater afvoer en hoort open onder de motor uit te komen.
Trouwens niet vergeten het kraantje onder de tank open te zetten?
De slangetje uit afbeelding 3 komt hier vandaan. Relatief kort slangetje eigenlijk. Waar zou die heen moeten? [afbeelding]
Vacuumaansluiting van je benzinekraan. Volgens de afbeelding zit er nog een T-stuk op met een derde slang, die gaat ook ergens heen en mag niet los hangen anders heb je geen vacuum.
De ontluchtingsslang van de tank hangt los onder de motor en mag je niet op een vacuumaansluiting aansluiten, anders zuig je de tank bij het starten al vacuum.
Die ben ik niet vergeten nee. Sterker nog, ik heb een tijdelijke tank gebruikt om de carbs te syncen alleen wil de motor niet aanslaan. Ik heb de tijdelijke tank zowel op A als B geprobeerd, maar zonder succes. Als het goed is, zuigt de carb ook gewoon benzine aan want uit de vlotterbakken komt benzine uit bij drainage. Bedankt voor uw betrokkenheid.
Pijlen in het plaatje dat je hebt gepost zijn correct, het klopt dat er dummy nippels op zitten. De vacuum nippel van de linker carb aansluiten op een dichte nippel is een prima alternatief voor het dopje en erg handig bij synchroniseren.
Bedoel je met dat 'witte dingetje' nr 46? Dit is een éénwegklep en als die per ongeluk verkeerd om tussen de slangen wordt gezet gaat de boel niet goed werken. Heb je die los gehad?Tank aan de kraan gehangen of direct aan de carb inlaat? Vlotterhoogte nog steeds ok? Zeker weten dat je alles van de carb weer goed in elkaar hebt gezet? Een O-ring is snel over het hoofd gezien of kwijt geraakt, bijv die onder de gasschuif geleider of de mini ring boven de mengselschroef.
De carburateur moet eruit, want die zit namelijk vast aan vele slangetjes en dergelijk.Mmaar wat was je denkende toen je alles lostrok?