MyNameIsJeroen
MF'er
Hi.
Aan het begin van deze zomer heb ik een Suzuki GS500E uit 1990 gekocht. Een luchtgekoelde 2 cylinder. De hele zomer reed hij prima. Ben er dagelijks mee op en neer gereden naar mijn werk.
Maar nu het 's ochtends wat kouder is (10 / 13 graden) valt de motor na een snelwegritje uit (stoplicht na de afrit). Met de choke erbij blijft hij draaien.
Zou de motor na 15 km snelweg NOG niet warm genoeg zijn om zonder choke te blijven draaien? Bij warmer weer heb ik dit probleem niet.
Hoe zit het met jullie luchtgekoelde motoren? Wellicht kan ik hier iets aan doen?
Ik ben benieuwd.
Jeroen.
Aan het begin van deze zomer heb ik een Suzuki GS500E uit 1990 gekocht. Een luchtgekoelde 2 cylinder. De hele zomer reed hij prima. Ben er dagelijks mee op en neer gereden naar mijn werk.
Maar nu het 's ochtends wat kouder is (10 / 13 graden) valt de motor na een snelwegritje uit (stoplicht na de afrit). Met de choke erbij blijft hij draaien.
Zou de motor na 15 km snelweg NOG niet warm genoeg zijn om zonder choke te blijven draaien? Bij warmer weer heb ik dit probleem niet.
Hoe zit het met jullie luchtgekoelde motoren? Wellicht kan ik hier iets aan doen?
Ik ben benieuwd.
Jeroen.