GSM supermotard circuitdag voor beginners MC VILLARS! fr

Ben benieuwd, blijf het even volgen. De laatste keer in Emmen is mij goed bevallen.
 
ik wil dat overwegen te doen als er genoeg mensen mee willen doen,
op die manier vervoer je zowel economischer en veiliger,
afgesloten laadbak ,snachts alles van waarde daarin zetten ,leggen.
en je zou dan een busje kunnen huren voor een aantal rijders ,
heb je ook geen tig auto,s die kant op met meer risico,s vandien ;)
maarre tis maar een gedachte ,tis mij om t even ,ik wil iig zoiezo daarheen
ok, zit wat in! :)

Qua kosten kom ik al snel op een bedrag uit waarbij het idd handig zou zijn om iig te carpoolen ed ja :+
 
ok, zit wat in! :)

Qua kosten kom ik al snel op een bedrag uit waarbij het idd handig zou zijn om iig te carpoolen ed ja :+


Ach twee dagen racen op een dik circuit kan/ mag best wat kosten. Door alles onderling te regelen zijn we iig heel veel goedkoper uit dan bij officiele trainingsdagen van bekende SM-ers en dan heb ik het nog eens niet er over als je een circuitdag gaat rijden op Assen o.i.d. dat kost je echt een fortuin.

Gewoon ff bekijken hoeveel man er zich gaan aanmelden en dan weten we de kosten.
 
Ik wil me bij deze wel aanmelden als ik vervoer kan regelen voor de moto..

de kosten zijn het niet, zal vast wel mooie camping o.i.d. in de buurt zitten.
 
Ik wil me bij deze wel aanmelden als ik vervoer kan regelen voor de moto..

de kosten zijn het niet, zal vast wel mooie camping o.i.d. in de buurt zitten.
als jij een auto met trekhaak hebt, regel ik wel een kar ;)

ik heb zelf helaas geen auto met trekhaak beschikbaar. tegen die tijd misschien wel, maar weet niet of ik het voor de uiterste betaaldatum heb...
 
@ iedereen die zich wil aanmelden:

SVP mij een mail sturen! ik ga de planning op mijn pc maken en niet telkens het begin topic aanpassen! Zie eerste pagina hoe aan te melden!
 
als jij een auto met trekhaak hebt, regel ik wel een kar ;)

ik heb zelf helaas geen auto met trekhaak beschikbaar. tegen die tijd misschien wel, maar weet niet of ik het voor de uiterste betaaldatum heb...
Binnenkort heb ik wel een trekhaak erop zitten :Y
 
haha nee ga naar cyprus

baal er wel van maargoed volgende x beter

achhhhh dan ben je aardig opweg. Nog iets van 1500 km en je bent er. Heb je al mooi de eerste 700 km gereden ;)
Je kan best in een dag 1500 km rijden :P

Iig BALEN dat je niet mee kan. Maar in maart / april komt er weer een dag op Emmen dus dan zien we je daar wel weer.
 
hoeveel aanmeldingen zijn er tot nu toe?


We hebben nu: 7 aanmeldingen...... nog minimaal 15 te gaan dus!!
Gaat vast en zeker goed komen. Wat een vette track heb het filmpje nu al 100 keer gekeken dus ken elke bocht uit mijn hoofd ;)

@Bazzi: nog reactie gehad?
 
echt wel een gaafe baan daar wil ik de kawasaki ook wel uitlaten haha
moet nog ff kijken heb best wel wat kosten nu ik het hele seizoen 2010 mee gaat doen
 
Laatst bewerkt:
echt wel een gaafe baan daar wil ik de kawasaki ook wel uitlaten haha
moet nog ff kijken heb best wel wat kosten nu ik het hele seizoen 2010 mee gaat doen


sponsoren zoeken! tientjes club o.i.d.

Ik wil wel het eerste tientjes lid worden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan