GSM supermotard circuitdag voor beginners MC VILLARS! fr

haha ik zoek ook nog sponsors :P

ga 2010 ook meerijden :)

heb de laatste maanden al zoveel aangeschaft komen nog wat dingetjes bij en dan kan ik gaan *O*

idd een sponsor zoeken ben er alleen nog niet helemaal uit hoe je dat nu aan moet pakken -O-
 
haha ik zoek ook nog sponsors :P

ga 2010 ook meerijden :)

heb de laatste maanden al zoveel aangeschaft komen nog wat dingetjes bij en dan kan ik gaan *O*

idd een sponsor zoeken ben er alleen nog niet helemaal uit hoe je dat nu aan moet pakken -O-


ik zou beginnen met HEEEEEL erg hard te gaan rijden en proberen TvT bij te houden _O- dan komt de rest vanzelf ;)

Je zou gewoon eens wat lokale brommer/motorzaken kunnen proberen. Zo heb ik ook aardig wat kunnen regelen (niet dat ik ben gaan racen...... o.i.d :z )
 
Ik zou eerst een leuke site over jezelf maken, desnoods een gratis blog ofzo. Denk wel dat sponsors zoeken lastig is als je nog 0 resultaten hebt geboekt en dat je het in het begin van kennissen/familie moet hebben.
 
Ik zou eerst een leuke site over jezelf maken, desnoods een gratis blog ofzo. Denk wel dat sponsors zoeken lastig is als je nog 0 resultaten hebt geboekt en dat je het in het begin van kennissen/familie moet hebben.

ja precie denk ook niet dat het meevalt in je eerste seizoen :N

geeft eigenlijk ook niet je maakt niet de slijtage als de mannen in de top
 
ga opzoek naar een sponser die je onderdelen tegen inkoopprijs geeft o.i.d. dat maakt het voro je zelf een stuk goedkoper en voor de sponsor erg betaalbaar en idd een site maken.
 
nog niet genoeg aanmeldingen! dus is iedereen aan het skien o.i.d... ;-)
aanmelden kan nogsteeds!
 
Je kan een 2de plek voor mij reserveren. Een maat van mij wil misschien mee en als hij niet kan dan gaat z'n broer dus er wordt sowieso betaald.

Op hoeveel zitten we als je hem erbij zet?
 
Laatst bewerkt:
Je kan een 2de plek voor mij reserveren. Een maat van mij wil misschien mee en als hij niet kan dan gaat z'n broer dus er wordt sowieso betaald.

Op hoeveel zitten we als je hem erbij zet?


Dan hebben zich 12 man via de mail aangemeld (en 1 persoon op de reserve lijst).
Ik tel alleen mensen die zich via de mail aanmelden! op dit topic is leuk, maar die tel ik niet.

ff snel de deelnemers dan:
JvD,
Bazzi,
Sid,
Thijs,
Jasper (en vriend)
Don pistoni,
Koekeroe,
Jelmer,
Meeh (en vriend)
Jaap


reserve: Diana

We zullen er dus minimaal nog 9 moeten hebben.
Maar ik mis nog een aantal (GDM)mensen die zich wel op het topic gemeld hebben maar nog niet via de mail!! SVP mailen dus!!
 
Laatst bewerkt:
ik ga niet mee ,ik kan me nu even geen enkel vermijdbaar risico veroorloven .
want ik heb vanaf 1 januari een halfjaar contract en daarna evt vaste aanstelling !!
dus ga pas de baan weer op na juni 2010
 
ik ga niet mee ,ik kan me nu even geen enkel vermijdbaar risico veroorloven .
want ik heb vanaf 1 januari een halfjaar contract en daarna evt vaste aanstelling !!
dus ga pas de baan weer op na juni 2010

Jammer Menno...
Maar wel heel goed dat je weer werk hebt! Nu hopen op dat vast contract!! :Y
Ik heb zelf net een aanbod gehad voor een andere baan, 300e netto meer in de maand. Maar wel iedere dag 1 uur heen en 1 uur terug.. Zit nog te twijfelen -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan