GSX 1400 - 2

Je volgende motor?

  • Wederom een GSX 1400

    Stemmen: 18 40,9%
  • Een ander type Suzuki

    Stemmen: 3 6,8%
  • Ik wil heel iets anders

    Stemmen: 17 38,6%
  • Ik weet het nog niet

    Stemmen: 6 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wim zit er geen stekker los toevallig?

Volgens instructie boek zitten de zekeringen achter het linker framedeksel.
 
Laatst bewerkt:
klein probleempje

alleen mijn verlichting van mijn tellers werkt nog ,de rest
toerenteller,kilometerteller,benzinemeter,klok werkt niet
kan het een zekering zijn ,het is sinds het monteren van mijn dubbele
koplampen en na het wegwerken van de kabelboom onder mijn tank.
en waar kan ik de zekeringen vinden. ;( ;(
alvast bedankt

gr wimgsx :}

kut... zal toch weer de tank er af halen en de bedrading ff nalopen . dus alles werkte nog voordat je de bedrading onder de tank weg had gewerkt :?
nadat je de koplampen hebt gemonteerd werkte het nog of niet .
 
ga morgen maar ff de tank er weer af halen en de stekkers
nalopen , toch vreemd na dat ik de stekkers aan elkaar heb gekoppeld
heb ik ze voor de zekerheid ook nog eens ingetaped maar ja
kan door het wrikken van de tank {want ging er niet heel makkelijk op)
ps de zekeringen waren in ieder geval goed.
maar bedankt ,jullie horen het wel :}

gr. wim
 
mooie bull man :9~ als ik een blauw /witte zou nemen zou ik deze kleurstelling nemen mooi hoor. mooie akra ;) ;)
Bedankt blue bull, vind zelf deze kleurstelling ook nog steeds het mooiste (is persoonlijk natuurlijk) :Y
Ik hoop dat het de 15e redelijk/droog weer is want dan ben ik ook van de partij bij Hoegee, misschien een klein ritje daarna ? *D *D
 
Bedankt blue bull, vind zelf deze kleurstelling ook nog steeds het mooiste (is persoonlijk natuurlijk) :Y
Ik hoop dat het de 15e redelijk/droog weer is want dan ben ik ook van de partij bij Hoegee, misschien een klein ritje daarna ? *D *D
bij goed weer zeker een ritje :] :] :] ik hoop dat iemand een leuk ritje weet daar in de buurt , ik iid niet dus ik rij er wel achter aan .

ik geloof toch dat er wel een paar komen wij komen iid met 3 bulls (ik,sjaki,en robert ) 8-) 8-)
 
bij goed weer zeker een ritje :] :] :] ik hoop dat iemand een leuk ritje weet daar in de buurt , ik iid niet dus ik rij er wel achter aan .

ik geloof toch dat er wel een paar komen wij komen iid met 3 bulls (ik,sjaki,en robert ) 8-) 8-)

Ik kom ook en ik denk dat Dutch Bull ook wel komt, en dat ritje in de buurt!! is ook wel te doen, het is daar heel mooi rijden langs de Waal of Maas :] :]
 
Kan iemand hierop commentaar leveren?

Ik zit zojuist te scrollen bij de gebruikte Suzuki's van:
hansvanwijk.nl en zie daar staan:

Suzuki GSX 1400
Jaar: 2005
Teller: 1300 km
Kleur: Blauw/Wit
Prijs: € 8.950,=
Garantie: GEEN!

Zouden jullie dat exemplaar kopen? :?
 
Kan iemand hierop commentaar leveren?

Ik zit zojuist te scrollen bij de gebruikte Suzuki's van:
hansvanwijk.nl en zie daar staan:

Suzuki GSX 1400
Jaar: 2005
Teller: 1300 km
Kleur: Blauw/Wit
Prijs: � 8.950,=
Garantie: GEEN!

Zouden jullie dat exemplaar kopen? :?


D'r zit toch 2 jaar fabrieksgarantie op? Daar heeft HvW niets over te vertellen. HvW maakt er een potje van. Ik zou helemaal nooit een motor daar kopen. Ik heb toevallig proefgereden op die GSX1400. Er staat geen 1300 maar 2500km op de teller Niet dat dat iets uitmaakt, maar het gaat om het idee. Toen stond 'ie voor 9990,- te koop (1,5 mnd geleden). Dat was dus gewoon de nieuwprijs |(
 
Kan iemand hierop commentaar leveren?

Ik zit zojuist te scrollen bij de gebruikte Suzuki's van:
hansvanwijk.nl en zie daar staan:

Suzuki GSX 1400
Jaar: 2005
Teller: 1300 km
Kleur: Blauw/Wit
Prijs: € 8.950,=
Garantie: GEEN!

Zouden jullie dat exemplaar kopen? :?



:? :? :? :? Dat is raar :?

bij deze prijs en bouwjaar zit er fabrieks garantie op en boven de 5000,- eurries
zit er zeker bovag garantie op, je moet gewoon even voor info bellen als je het zeker wil weten :}
 
BRONCO :o :o laat is wat van je horen :Y is het nog wat geworden met die blauwe gsx 1400 van kalsbeek :? :?

je bent nu toch onderhand wel thuis...

ben benieuwd.......enn...en....en....
denk dat als het wat was geworden dat je het allang aan ons verteld had of niet ....
 
D'r zit toch 2 jaar fabrieksgarantie op? Daar heeft HvW niets over te vertellen. HvW maakt er een potje van. Ik zou helemaal nooit een motor daar kopen. Ik heb toevallig proefgereden op die GSX1400. Er staat geen 1300 maar 2500km op de teller Niet dat dat iets uitmaakt, maar het gaat om het idee. Toen stond 'ie voor 9990,- te koop (1,5 mnd geleden). Dat was dus gewoon de nieuwprijs |(
Ongelofelijk dat met die garantie... Hebben jullie op de site zelf gekeken? Reece, je vertelde dat je er een proefrit op had gemaakt, je hebt hem niet genomen. Waarom niet? Heb je er iets bijzonders aan kunnen merken? :?
 
BRONCO :o :o laat is wat van je horen :Y is het nog wat geworden met die blauwe gsx 1400 van kalsbeek :? :?

je bent nu toch onderhand wel thuis...

ben benieuwd.......enn...en....en....
denk dat als het wat was geworden dat je het allang aan ons verteld had of niet ....

Mogguh Bullers!!
Nou, het is hem dus niet geworden hoor ;(
Ik vermoedt dat de vorige eigenaar niet echt een liefhebber is geweest...heeft waarschijnlijk altijd buiten gestaan ofzo. -O-
Blok was aardig verweerd, stuk lak van de tank wat onzorgvuldig is gecamoufleerd met een lakstift, roestspikkels op stuur, krassen op dempers, afgeschaafd dynamodeksel etc....

Ben ook nog even bij die zwarte Gixxer bij Goedhart wezen kijken, daar staat 15K op maar staat er echt als NIEUW bij :} . Helaas valt deze buiten mijn huidige budget.....dus mensen die een mooi exemplaar zoeken? ;)

[me]Bronco gaat weer geduldig afwachten tot er weer iets zijn pad kruist :9 [/me]
 
Mogguh Bullers!!
Nou, het is hem dus niet geworden hoor ;(
Ik vermoedt dat de vorige eigenaar niet echt een liefhebber is geweest...heeft waarschijnlijk altijd buiten gestaan ofzo. -O-
Blok was aardig verweerd, stuk lak van de tank wat onzorgvuldig is gecamoufleerd met een lakstift, roestspikkels op stuur, krassen op dempers, afgeschaafd dynamodeksel etc....

Ben ook nog even bij die zwarte Gixxer bij Goedhart wezen kijken, daar staat 15K op maar staat er echt als NIEUW bij :} . Helaas valt deze buiten mijn huidige budget.....dus mensen die een mooi exemplaar zoeken? ;)

[me]Bronco gaat weer geduldig afwachten tot er weer iets zijn pad kruist :9 [/me]

ahhhhh zonde man jammer klote voor je -O-
ach joh er komt vast wel weer een mooi exemplaar voor je in de aanbieding .
maar je wilt wel het liefst een blauwe of niet ??
zal het in de gaten houden voor je . ;)
 
heb je deze al gezien van www.jagermotoren.nl

full


ook voor 6750 euro maar wel met dacht ik 15dkm ....valt nog wel mee hoor van 1ste eigenaar 8-) 8-)
 
Mogguh Bullers!!
Nou, het is hem dus niet geworden hoor ;(
Ik vermoedt dat de vorige eigenaar niet echt een liefhebber is geweest...heeft waarschijnlijk altijd buiten gestaan ofzo. -O-
Blok was aardig verweerd, stuk lak van de tank wat onzorgvuldig is gecamoufleerd met een lakstift, roestspikkels op stuur, krassen op dempers, afgeschaafd dynamodeksel etc....

Ben ook nog even bij die zwarte Gixxer bij Goedhart wezen kijken, daar staat 15K op maar staat er echt als NIEUW bij :} . Helaas valt deze buiten mijn huidige budget.....dus mensen die een mooi exemplaar zoeken? ;)

[me]Bronco gaat weer geduldig afwachten tot er weer iets zijn pad kruist :9 [/me]
ga nou eens bij duine motors kijken daar staat een blauwe en dat is mijn ex en ook al vind je dat er wat km's op staan die motor is gewoon nieuw echt waar,er zit een kofferset op met een comfort zadel maar dat kan je eraf schroeven
 
Ongelofelijk dat met die garantie... Hebben jullie op de site zelf gekeken? Reece, je vertelde dat je er een proefrit op had gemaakt, je hebt hem niet genomen. Waarom niet? Heb je er iets bijzonders aan kunnen merken? :?

Heel simpel, boven mijn budget. Ik heb er alleen op proef gereden omdat ik wilde weten hoe een GSX1400 reed. Ik heb nooit serieus interesse gehad. De motor zelf? Helemaal perfect. Niets mis mee (voor zover ik dat kon beoordelen). Alleen dat ruitje vond ik niet fijn. Op de snelweg zorgde dat voor irritante turbulentie. Zal ook een beetje afhankelijk zijn van je lengte. Ik ben 1.80m. Daarbij, een motor moet naar mijn idee vooral naked zijn, met de wind vol in je bakkes :]

@Bronco: jammer man. Gelukkig is het weer ook niet geweldig. Als je eventueel een blauw/witte wilt, moet je toch even bij Solomoto in Tiel gaan kijken voor die uit 2003. Echt een nieuwe.
 
Laatst bewerkt:
Alles prima hiero :W alleen het weer niet :X en ik zit net als iedereen hier op het betere weerbeeld te wachten en Bulletje weer uit de schuur te plukken :]

Nou hier nog een!
'( '( wat een shit weer hier :( :( het is meer weer om te :z :z :Z :Z :Z

maar als je zin heb, op de 15e hebben we een kleine meeting bij M Hoegee, dus O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan