GSX 1400 - 2

Je volgende motor?

  • Wederom een GSX 1400

    Stemmen: 18 40,9%
  • Een ander type Suzuki

    Stemmen: 3 6,8%
  • Ik wil heel iets anders

    Stemmen: 17 38,6%
  • Ik weet het nog niet

    Stemmen: 6 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
full
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Wanneer:
7 MEI 2006

Waar:
verzamelen Tankstation "DE VINK" op de A20 net na afslag 16 Rotterdam Prins Alexander
en gezien het aantal aanmeldingen, verzamelen achter de shop op de 'parking' svp
(duzz iedereen kan evt. nog eerst (bij)tanken)

Tijd:
09.45u uiterlijk weg richting de groep bij Gouda (tankstation De Andel) dus tussen 9u en 9.30u verzamelen [klik hier voor Gouda]
Natuurlijk gaan we als groep, dus allemaal tegelijk weg graag en een beetje bij elkaar blijven, wel zo leuk voor het effect.
 
Leuke plaatjes :Y :Y

gelukkig was er niemand met een kamera toen ik zonder benzine stond :o |( , ik strandde gelukkig binnen de km van een tankstation.....

Weet nu dus wel dat er bij 250 km toch echt getankt moet gaan worden, hij was dus echt leeg bij 273 km, en dan gaat er 22.16 ltr in......

Louis nog bedankt voor het sleepje en de leuke rit. *O*


Tot de volgende keer mannen :W
 
Bericht van het: Wie rijd er CB1300 topic
Aangezien we een aantal bijzonder trouwe lezers hebben die van huis uit in andere topics actief zijn, is de vraag gerezen of we niet beter de voorgestelde toerrit tesamen met hen kunnen houden... Namen en motormerken behoef ik niet te gaan opnoemen je kunt ze in ons topic op bijna iedere pagina vinden.

OPROEP:
"MuscleBike Toerrit" voor zowel Naked als Plastic liefhebbers...

Geef aub aan of je interesse hebt in een gezellige toerrit voor "MuscleBikers"! Een datum zal t.z.t aan iedereen worden voorgelegd, bovendien zal die datum kunnen verschuiven naar het weekend waarin we de meeste deelnemers tellen.

Dit bericht zal ik óók posten in de topics: X4 - GSX1400 - XJR - CB1000, is iedereen het daarmee eens? Natuurlijk kan de oproep in véél meer topics worden geplaatst, maar ik heb bewust gekozen voor de groepen van "onze trouwe klanten" (mocht ik iemand over het hoofd zien... m'n excuses en je bent natuurlijk van harte welkom!)

Notabene:
Het ligt in de bedoeling met z'n allen in een "normaal" tempo een lekkere rit te maken. Tevens kunnen we dan ook nog eens zien welk gezicht er achter welke nick schuil gaat.
Interessante info v.w.b de diverse modificaties en verfraaingen kan over en weer worden uitgewisseld waarbij ik al zo goed als zeker meen te weten dat er (figuurlijk gesproken) een "schat aan kennis" aanwezig zal zijn!

Mocht iemand uitsluitend interesse hebben in illegale snelheden dan adviseer ik deze eens in "de goudengids" onder de trefwoorden "circuit" en "klaverblad" te zoeken In ieder geval is deze toertocht dan nix voor hem of haar.

Tenslotte:
Gezocht..., enthousiaste MuscleBiker(s) die op grond van ervaring een lekker tochtje uit willen stippelen (e.v. met behulp van een Garmin of TomTom).
Daarbij is het vanzelfsprekend dat een (centraal)verzamelpunt dient te worden gevonden dat voor iedereen acceptabel is...

Laat (liefst) zo snel mogelijk iets van jullie horen? *O*
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de zwarte stier gezien in B'graven. Zeer mooi exemplaar. Zat alleen een vreemde sticker op, iets van 'verkocht' ofzow. Veel plezier voor de nieuwe eigenaar gewenst ...
 
Da's jammer voor jou ;(

maar niet voor de nieuwe eigenaar, heb je een briefje onder de ruitenwisser gedaan dat ie ook op het forum moet verschijnen met z'n nieuwe bull 8-)
 
Hij's fijn... :+ Misschien kan iemand de (nick)namen verzamelen? Zodra de lijst klaar is s.v.p ff posten in naked bikes -> wie rijd er cb1300?

Op die manier houden we een beetje zicht op het aantal deelnemers :)
 
Laatst bewerkt:
Renegade, kun je onder jullie topic-lezers eens polsen of er buiten jou ook nog anderen zijn met interesse?

Dus Bull-mannen laat eens van je horen wie wil er mee met een ritje en een meeting met de andere muscle-bike mannen

zie ook www.motor-forum.nl/forum/topic.php/76135/singlepost/4830874


datum, tijd en plaats volgen vast nog

enne vrouwen ook welkom uiteraard

dus tot nog toe de volgende personen;

bleu bull
sjaki
dutch bull
renegade
 
Laatst bewerkt:
zo ben ik weer ff . net weer een stukje ge :] :] .

gister bij hoegee was toch nog wel een aardige opkomst met een paar bulls.
dacht een stuk of 13 . jammer dat het zonnetje niet doorbrak .
hier een pic van een paar bulls
(Afbeelding)
er zijn er toch nog wel meer met pic's ....zet er eens een paar op .

Natuurlijk heb ik er nog wel een paar foto's, maar ik moest eerst een beetje ruimte maken op onze site die is nu ook helemaal geupdate heb, nu alleen nog GSX1400 Club dingen. :} :}

1540601.jpg

1540602.jpg

1540603.jpg

1540604.jpg

1540605.jpg

1540606.jpg

1540607.jpg

1540608.jpg

1540609.jpg

1540610.jpg

1540611.jpg

1540612.jpg

1540613.jpg

1540614.jpg
 
Leuke plaatjes :Y :Y

gelukkig was er niemand met een kamera toen ik zonder benzine stond :o |( , ik strandde gelukkig binnen de km van een tankstation.....

Weet nu dus wel dat er bij 250 km toch echt getankt moet gaan worden, hij was dus echt leeg bij 273 km, en dan gaat er 22.16 ltr in......

Louis nog bedankt voor het sleepje en de leuke rit. *O*


Tot de volgende keer mannen :W

Geen dank mate ik heb het ook al eens mee gemaakt. :Y :Y
en dan is zo'n bull best wel zwaar op de langeduur. |(
 
Bericht van het: Wie rijd er CB1300 topic
Aangezien we een aantal bijzonder trouwe lezers hebben die van huis uit in andere topics actief zijn, is de vraag gerezen of we niet beter de voorgestelde toerrit tesamen met hen kunnen houden... Namen en motormerken behoef ik niet te gaan opnoemen je kunt ze in ons topic op bijna iedere pagina vinden.

OPROEP:
"MuscleBike Toerrit" voor zowel Naked als Plastic liefhebbers...

Geef aub aan of je interesse hebt in een gezellige toerrit voor "MuscleBikers"! Een datum zal t.z.t aan iedereen worden voorgelegd, bovendien zal die datum kunnen verschuiven naar het weekend waarin we de meeste deelnemers tellen.

Dit bericht zal ik óók posten in de topics: X4 - GSX1400 - XJR - CB1000, is iedereen het daarmee eens? Natuurlijk kan de oproep in véél meer topics worden geplaatst, maar ik heb bewust gekozen voor de groepen van "onze trouwe klanten" (mocht ik iemand over het hoofd zien... m'n excuses en je bent natuurlijk van harte welkom!)

Notabene:
Het ligt in de bedoeling met z'n allen in een "normaal" tempo een lekkere rit te maken. Tevens kunnen we dan ook nog eens zien welk gezicht er achter welke nick schuil gaat.
Interessante info v.w.b de diverse modificaties en verfraaingen kunnen worden uitgewisseld waarbij ik al zo goed als zeker meen te weten dat er (figuurlijk gesproken) een "schat aan kennis" aanwezig zal zijn!

Mocht iemand uitsluitend interesse hebben in illegale snelheden dan adviseer ik deze eens in "de goudengids" onder de trefwoorden "circuit" en "klaverblad" te zoeken In ieder geval is deze toertocht dan nix voor hem of haar.

Tenslotte:
Gezocht..., enthousiaste MuscleBiker(s) die op grond van ervaring een lekker tochtje uit willen stippelen (e.v. met behulp van een Garmin of TomTom).
Daarbij is het vanzelfsprekend dat een (centraal)verzamelpunt dient te worden gevonden dat voor iedereen acceptabel is...

Laat (liefst) zo snel mogelijk iets van jullie horen? *O*
:} :} :} :} :} :} als het kan ben ik precent :} :} :} :} :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan