Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

GSX 1400 *De Bullbar* Deel 5 No-Bullshit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik zie dat het gelukt is Hans...nu kan je mijn oude foto veranderen in deze

 

Fijn hoor, een van de eerste leden van de GSX 1400 club vergeten.....Koffiefreak NO 8!!
 
Hans is volgens mij nog niet klaar Louis...ik mis er nog een aantal Bull pics

Maar jij heb toch een oranje bull
 
Laatst bewerkt:
Hans is volgens mij nog niet klaar Louis...ik mis er nog een aantal Bull pics

Maar jij heb toch een oranje bull


weet ik maar komt goed

maar ik wil wel graag een oranje bull foto van je
 
Laatst bewerkt:
deeltje 5 jeah!!!!!

laten we nou geen oude foto's van deeltje 4 erop zetten he

de foto's van google staan er al een paar keer op geloof ik.

en we horen gelijk weer wat van DB ongelooflijk its alive!!!!!


en die gsx meeting .......dat is toch alleen voor bulls???????? arjo had je hem maar niet moeten verkopen je weet het je krijgt spijt als je je bull verkoopt!!!!je kan ook die triple blauw wit spuiten dan lijkt hij mischien nog een beetje




oneeee blauw natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Zet dan ff een nieuwe foto op het topic Roy..dan kan Hans het veranderen.We zijn al een tijdje bezig om de foto's te uploaden
 
kijk dat zijn pas mooie foto's en die kleur he




nee ik ben ff door mijn foto's heen ....anders krijg je weer dezelfde foto's waar ik eigenlijk niet wil .
 
Top!!! Deel 5
1 + 4 + 0 + 0 = 5
naked = 5 letters
max. koppel bij 5 duizend toeren
compressie 9.5:1
naloop 105 mm
achterband 190/50 17
wielbasis 1520 mm
primaire overbrenging 1.509 (83/55)
verhoudingen 1e 2.916 (35/12), 2e 1.937 (31/16), 3e 1.526 (29/19), 4e 1.285 (27/21), 5e 1.136 (25/22), 6e 1.000 (24/24)

En de onvermijdelijk foto uiteraard....



Ben je ook "stamgast" als je niet zoveel post maar wel alles leest...?

Groet,
Mart
 
kijk dat zijn pas mooie foto's en die kleur he




nee ik ben ff door mijn foto's heen ....anders krijg je weer dezelfde foto's waar ik eigenlijk niet wil .

Je had toch een andere foto met je xenon verlichting,zet die even voorlopig op de site
Het is maar een idee
 
Laatst bewerkt:


op je wenken bediend
 
Laatst bewerkt:
@2 meter, kijk hier eens : http://gsx1400fe.co.uk/home.htm deze gozer had zo'n TRE erop en het enige wat hij er over zegt is dat het benzine verbruik toe neemt / danwel weer afneemt na verwijderen verder niks over vermogen of rij eigenschappen ,mijn conclusie is dat het dus de moeite van het vermelden niet waard is. daarbij had ik in deeltje 4 die vraag ook gesteld en 0 reactie gehad dus ik heb het vermoeden dat men hier ook al uitgelult was over die tre... maar op ebay koop je voor 2 tientjes zo'n ding dus wat let je (als het de moeite is laat het me ff weten lol) check ook de mcn veer instellingen op deze site!en let op dat bij de achterveren een klik met dat wieltje geen "ring" is . mijn achter veren gingen van pudding tot geschikt voor harder dan ik durf ....
iig mooie yoshi in het zwart! maar ff dat stuur fixen
 
Deeltje 5 is een feit!

Mooie intro post, zal nog even een nieuwere foto zoeken

Deze graag!

 
Laatst bewerkt:
Tsja, eigenlijk moet je zo'n TRE dus gewoon uitproberen. Als het in je hoofd verschil maakt werkt 'ie

Zojuist even de vering aangepast, thanx voor de tip. Ben benieuwd....
Zometeen effe een hapje eten en dan eens een rondje gaan rijden met de nieuwe settings
 
Status
Niet open voor verdere reacties.