GSX 1400 *De Bullbar* Deel 5 No-Bullshit

Status
Niet open voor verdere reacties.
8-) 8-) 8-) OKE!!! BULL S ;) ;) ;) ;)


is duidelijk, ik heb Nimag gemailt dat we deze willen, en we kijken nu van hoe en wat we doen met clublogo er op te zetten en wat ze gaan kosten natuurlijk en hoe we dit
het best kunnen doen, want ik heb geen zin in een voorraad T-shirts in huis te nemen,
heb ook voor gesteld om per bestelling te doen dat je gewoon direct aan de leverancier betaald.


hou jullie op de hoogte. :} :] :9 :Y O-)
 
hahaha euro kwartjes zijn niet in de handel en ik vind het wel leuk om even te plagen want er hapt altijd wel eentje en ik had het nog niet eens over de kleur

Maar zonder dollen die zwarte streep aan de zijkanten die geeft net dat wat een helemaal blauwe niet heeft zn charme

Maa rik zal proberen jullie niet meer te plagen hihi O-)
 
Laatst bewerkt:
dat t-shirt vind ik oke hoor DB :Y
wel leuk als dat eindelijk gaat lukken .

zou wel leuk zijn als we ze al hebben voor de big meeting toch?

DB alles oke verder???? en met jou huisje ?????
 
voor de liefhebber
full
 
dat t-shirt vind ik oke hoor DB :Y
wel leuk als dat eindelijk gaat lukken .

zou wel leuk zijn als we ze al hebben voor de big meeting toch?

DB alles oke verder???? en met jou huisje ?????


:} :} :} :} :} :} Jazeker gaat alles lekker met ons en eindelijk zitten we in ons nieuwe huisje :9~ :9~ :9~ :9~

we moeten even afwachten wat Nimag zeg en hoe ze ons willen helpen. :]
 
Hoi Bullriders,

Aan alle eigen huis en tuin klusser succes gewenst jullie nw stulpjes *O* *O*

Aan alle nw eigenaren veel veilige km gewenst *O* *O* en hou hem recht :] :]

Ik ben ben benieuwd al die nw gezichten :) ;) *D :/ :j '( :') de eerste meeting

wat de shirtjes betreft lijk me leuk :Y :Y


ik ben er uit wat de undertray betreft deze wordt het,ben wel benieuwd hoe veel ik weg moet zagen heeft iemand daar foto's van :? het zal ook wel verschil maken met het type denk ik .

Gr. Peetbull
full
 
ja ik heb al een en ander gezien aan uitlaten. 424 is ook wel erg geslaagd... ;-)

Mischien voor nu maar gewoon ander eind dempertje, moet ook nog ff jas en broek kopen en... mijn vrouwtje tevreden houden die het eigenlijk toch al niks vind... mmmm moeilijk moeilijk

heb eeb redelijk formaat hurric gezien bij motorzoom oid op eht net voor ongeveer 280 ofzo

iemand ervaring met hurric dempers. wil gewoon een leuke roffel, absoluut niet zo'n blèè`r pijp

zie t morgen wel. k'ga plat, morgen errug vroeg dag
 
ja ik heb al een en ander gezien aan uitlaten. 424 is ook wel erg geslaagd... ;-)

Mischien voor nu maar gewoon ander eind dempertje, moet ook nog ff jas en broek kopen en... mijn vrouwtje tevreden houden die het eigenlijk toch al niks vind... mmmm moeilijk moeilijk

heb eeb redelijk formaat hurric gezien bij motorzoom oid op eht net voor ongeveer 280 ofzo

iemand ervaring met hurric dempers. wil gewoon een leuke roffel, absoluut niet zo'n blèè`r pijp

zie t morgen wel. k'ga plat, morgen errug vroeg dag

Koop een blikken trommel Atje :+ Nee geen ervaring met een hurric demper :N
 
Vind je dat belangrijk Aart :N Laat ons niet in spanning..vertel het maar :Y
 
Laatst bewerkt:
Hoi Bullriders,

Aan alle eigen huis en tuin klusser succes gewenst jullie nw stulpjes *O* *O*

Aan alle nw eigenaren veel veilige km gewenst *O* *O* en hou hem recht :] :]

Ik ben ben benieuwd al die nw gezichten :) ;) *D :/ :j '( :') de eerste meeting

wat de shirtjes betreft lijk me leuk :Y :Y


ik ben er uit wat de undertray betreft deze wordt het,ben wel benieuwd hoe veel ik weg moet zagen heeft iemand daar foto's van :? het zal ook wel verschil maken met het type denk ik .

Gr. Peetbull[afbeelding]


Ik heb deze in het weekend besteld. Via dealer besteld bij bike-design. Ik heb er nog weinig over gevonden maar volgens wat ik wel al heb gevonden is het een zeer mooi afgewerkt product die degelijk past. Afzagen zie ik wel.

En de shirts. Ik wil er wel een paar! :}
 
ja ik heb al een en ander gezien aan uitlaten. 424 is ook wel erg geslaagd... ;-)

Mischien voor nu maar gewoon ander eind dempertje, moet ook nog ff jas en broek kopen en... mijn vrouwtje tevreden houden die het eigenlijk toch al niks vind... mmmm moeilijk moeilijk

heb eeb redelijk formaat hurric gezien bij motorzoom oid op eht net voor ongeveer 280 ofzo

iemand ervaring met hurric dempers. wil gewoon een leuke roffel, absoluut niet zo'n blèè`r pijp

zie t morgen wel. k'ga plat, morgen errug vroeg dag

Hurric-pijp zit erg veel geluid in. Populair in Duitsland. Schijnt wel goed van kwaliteit te zijn, maar zoals gezegd: blèèr-pijp. Advies: kies een demper met E-keurmerk
 
zit wel een uitneembare db killer in hoor kijk maar bij motozoom.nl
huricane
streetfigther
Ik heb een streetfigther er onder zitten en klinkt lekker voor diegene die er de 29ste bij SOCN zijn kun je het geluid wel horen onder een bijna bull.

Uitlaatsystemen
dit zijn de prijzen bij www.motozoom.nl
naam bestelnr. van voor #
Hurric RAC1 GSX 1400 (4-2) 12030914 648,00 499,95
Hurric RAC1 GSX 1400 (4-2) 12030915 768,00 699,95
Streetfighter® GSX 1400 12027079 489,95
SUPERSPORT einddemper HURRIC 12027257 499,95
 
Laatst bewerkt:
Hoi Bullriders,

Aan alle eigen huis en tuin klusser succes gewenst jullie nw stulpjes *O* *O*

Aan alle nw eigenaren veel veilige km gewenst *O* *O* en hou hem recht :] :]

Ik ben ben benieuwd al die nw gezichten :) ;) *D :/ :j '( :') de eerste meeting

wat de shirtjes betreft lijk me leuk :Y :Y


ik ben er uit wat de undertray betreft deze wordt het,ben wel benieuwd hoe veel ik weg moet zagen heeft iemand daar foto's van :? het zal ook wel verschil maken met het type denk ik .

Gr. Peetbull[afbeelding]


peter ....mooi kontje hoor !!!! de bull dan he :P
betreft het afzagen valt best mee hoor , het is echt alleen het achterste stukje van het binnenspatbord , dacht de laatste 15 cm ofzo voorzover ik me kan herrineren , ik heb er wel eens een geplaatst bij een maat van me .
.
weet wel dat je verschillende undertails hebt...hij had er eentje waarbij de undertail over 1 zwarte beugel heen viel van het kontje en de ander niet die bleef in het zicht, dat vond ik een beetje jammer .je weet wel die zwarte stangen om evt je bagage aan vast te maken. het mooiste is als alle 2 de stangen gewoon in het zicht blijven !!!! dus let op .
 
@jamlem, nee nog niet verkocht, zal wel ff duren. ik heb een honda dylan gekocht.
en de 24e dat weet ik nog niet,ik ga het wel proberen

Dat zijn de betere motorscooters Andre,daar kan je wel de grote weg mee op zonder dat je voor je sokken gereden wordt :+ Ik rij zelf voor woon-werk een Honda Phanteon 150 prima ding :]
 
dat is toch een scooter he wat is nu de top daar van ik dacht van tegen de 100 of niet maar ja wel lekker zuinig meende me te herrineren van dat het ongeveer 1liter op 25kmter is/was
 
dat is toch een scooter he wat is nu de top daar van ik dacht van tegen de 100 of niet maar ja wel lekker zuinig meende me te herrineren van dat het ongeveer 1liter op 25kmter is/was

He Harry mijn top van mijn motorscooter is rond de 125 km p/u en zuinig is hij ook..ik rij voor 10 euro 2 weken woon-werk ermee (195 km) *O*

Enne laten ze maar laagdunkend over motorscooters doen..maar lach ze allemaal uit :+
 
full



sorry sorry....ik kon het niet laten!!!
moest dat fotootje gewoon even plaatsen _O- _O-



maar wel groot gelijk... mijn werk staat voor de deur...had ik moeten rijden (woon/werk)
dan absoluut ook een motorscooter.. lkkr tussen de files door :Y
 
heb serieus over wogen een paar gaar geleden om een motorscooter aan te schaffen heb een proefrit gemaakt en zat zo op de 160 gewoon omdat mijn gezondheid niet meer wilde en ik het rijden niet op wilde geven.

En wat betreft het laagdunkend denken nah niks van aantrekken James ik vond het altijd een ondergewaardeerd vervoermiddel die veel motoren het nakijken geven ook in het bochten werk.

Pas maar op bull riders er rijden een paar met ons mee bij socn en die hou je niet bij in de bochten
 
nou was weer een fijne dag :Y en :N . mijn vrouw heeft d'r theorie voor de motor gehaald *O* *O* *O*

zelf heb ik goed en slecht nieuws.

GOEDE NIEUWS datum van afrijden is bekend 22 MEI. *O* *O* *O*

SLECHTE NIEUWS das 2 dagen voor DE MEETING ;( ;( ;(
gaat zoals het er dan nu uitziet dus niet lukken om kaartje op zak te hebben. motor te halen en dan gelijk zo'n rit met de club te rijden. zonder enige rij ervaring op motor laat staan met een BULL. :N :N :N :N

dus sorry graafie red het niet :N :N :N de 24e

staat wel op eventuele reserve lijst voor examen. maar droom daar maar niet te hard van.
sorry
 
nou was weer een fijne dag :Y en :N . mijn vrouw heeft d'r theorie voor de motor gehaald *O* *O* *O*

zelf heb ik goed en slecht nieuws.

GOEDE NIEUWS datum van afrijden is bekend 22 MEI. *O* *O* *O*

SLECHTE NIEUWS das 2 dagen voor DE MEETING ;( ;( ;(
gaat zoals het er dan nu uitziet dus niet lukken om kaartje op zak te hebben. motor te halen en dan gelijk zo'n rit met de club te rijden. zonder enige rij ervaring op motor laat staan met een BULL. :N :N :N :N

dus sorry graafie red het niet :N :N :N de 24e

staat wel op eventuele reserve lijst voor examen. maar droom daar maar niet te hard van.
sorry

jammer graafie .....dat je er niet bij kunt zijn , en we hebben nu net zo een lekkere grote groep! zal niet veel meer gebeuren denk ik (al hoop ik het juist van wel)

ach we zetten hier wel een paar leuke foto's voor je op het forum :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan