GSX 1400 *De Bullbar* Deel 5 No-Bullshit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht ik dat ik eruit was *D *D wat nw kont betreft voor de Bull heb ik hem ik in het eggie gezien bij Safe rotterdam vindt ik hem toch niet zo mooi :( :( :( ken ik weer opnieuw gaan zoeken :( :( weet iemand het merk van dit kontje :? gezien op de beurs in Utrecht bij een stand van een motorzaak uit het noorden van het land geloof ik :? :?


Gr.Peetbull[afbeelding]



peter bel ff mijn dealer. zeggen dat je lid bent van de gsx1400 club. je lidnr ff doorgeven. of gewoon mijn naam noemen. :P
Home - Motorservice Stijner
dat werkt wel :Y :Y _O- :W
of ff mailen :Y

Zoeken - Bike Design webshop

6syp6r.png

of deze O-)
2rrustt.png


hij kan gewoon bestellen met korting incl spuiten.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ook al geprobeerd..werd ook al opgehangen toen ik je naam noemde...zeker ook teveel korting gehad Hans,net als Louis bij MDI :+

hey clown :( :+ heet jij peter :N
zoals het er naar uit ziet ga ik je zaterdag . wel ff onder 3 ogen spreken. :X :X
2 van mij 1 van jouw O-) :W
 
Laatst bewerkt:
hey clown :( :+ heet jij peter :N
zoals het er naar uit ziet ga ik je zaterdag . wel ff onder 3 ogen spreken. :X :X
2 van mij 1 van jouw O-) :W

He T(r)ukker het hangt van het weer af,ik beslist vrijdagavond of we mee gaan of niet :Y Ik ga niet meer in de zeik regen rijden net zoals verleden jaar :? Mn bull staat nu te blinken en dat wil ik zo houden :+ En je weet op wit/blauw zie je alles op,dat is een voordeel als je een donkere (lees:grijze)motor hebt :X dan kan je weken uitstellen met poetsen ;)
 
Laatst bewerkt:
He T(r)ukker het hangt van het weer af,ik beslist vrijdagavond of we mee gaan of niet :Y Ik ga niet meer in de zeik regen rijden net zoals verleden jaar :? Mn bull staat nu te blinken en dat wil ik zo houden :+ En je weet op wit/blauw zie je alles op,dat is een voordeel als je een donkere (lees:grijze)motor hebt :X dan kan je weken uitstellen met poetsen ;)


MAANDEN zelfs O-) .
ik vertrek straks weer naar denemarken. en ga rechtstreeks door naar barneveld zaterdag. :Y
anders ga ik het niet halen :(
ik hoop dat harrie mij vrijdag avond ff wil bellen of het doorgaat, hoef ik me ook niet te haasten.
maar berichten zien er goed uit :Y :Y
hier al 2 dagen gewoon droog geweest
*O*
 
MAANDEN zelfs O-) .
ik vertrek straks weer naar denemarken. en ga rechtstreeks door naar barneveld zaterdag. :Y
anders ga ik het niet halen :(
ik hoop dat harrie mij vrijdag avond ff wil bellen of het doorgaat, hoef ik me ook niet te haasten.
maar berichten zien er goed uit :Y :Y
hier al 2 dagen gewoon droog geweest
*O*

Nou hier heeft niet anders als geregend wordt je ook niet vrolijk van :? He maar een beetje moderne vrachtwagen heeft toch internetaansluiting :z

Maar toch een goede reis naar Denenmarken,en doe de groeten aan die mooie blondines van mij :+
 
Laatst bewerkt:
Nou hier heeft niet anders als geregend wordt je ook niet vrolijk van :? He maar een beetje moderne vrachtwagen heeft toch internetaansluiting :z

Maar toch een goede reis naar Denenmarken,en doe de groeten aan die mooie blondines van mij :+


gerard s jouw wel bekend :+ ,belde mij, de rit gaat gewoon door zaterdag *O* *O*
dus ik ben van de partij :W
 
Laatst bewerkt:
gerard s jouw wel bekend :+ ,belde mij, de rit gaat gewoon door zaterdag *O* *O*
dus ik ben van de partij :W
hoop dat jullie beter weer hebben dan als ik vanmiddag. ondanks goede kleding toch redelijk verzopen.
EN DAT IS NIET LEKKER kan ik je vertellen. :? :? :?
volgende keer wil ik mijn mooie nieuwe BLAUW/WITTE ZOMERJACK aan op examen.
staat ook leuk op het "kalf" (GS500
 
hoop dat jullie beter weer hebben dan als ik vanmiddag. ondanks goede kleding toch redelijk verzopen.
EN DAT IS NIET LEKKER kan ik je vertellen. :? :? :?
volgende keer wil ik mijn mooie nieuwe BLAUW/WITTE ZOMERJACK aan op examen.
staat ook leuk op het "kalf" (GS500

Weet wat je voelt Michel...is niet lekker rijden in de regen...maar komt allemaal goed :Y
 
'( '( '( nou JAMMER MAAR HELAAS. ik ben gezakt. mede dankzij de regen. reed wat te voorzichtig en ergens in binnenstad bij tramrailsen aan de verkeerde kant een paaltje gepasseerd. :( :( :(

dus soez mag nog ff bij de dealer blijven staan.

maar toch bedankt voor jullie steun. :Y :Y :Y

groeten michel :W


Hee Graafie,

Klote ;( ;( ;( voor je ;( ;( volgende keer beter :Y :Y

Gr.Peter
 
Volgende keer beter Graafie, niet opgeven.

Ik herinner me nog mijn eerste rij-examen, op een MZ 250, na een paar wheelies zaten alle spaken los in in achterwiel, gezakt dus....
De tweede keer op mijn Suzuki T350.....geslaagd !!
 
gerard s jouw wel bekend :+ ,belde mij, de rit gaat gewoon door zaterdag *O* *O*
dus ik ben van de partij :W
Perfect kerel als je op tijd bent zie ik je gewoon hier bij mij of bij de firezone
Zit je krap in de tijd wacht ik je op bij AC resturant in Holten tegen 8.30.
Dan rij jij lekker voorop dan schiet het op hihi want je weet het he ik ben niet vooruit te branden.
 
Perfect kerel als je op tijd bent zie ik je gewoon hier bij mij of bij de firezone
Zit je krap in de tijd wacht ik je op bij AC resturant in Holten tegen 8.30.
Dan rij jij lekker voorop dan schiet het op hihi want je weet het he ik ben niet vooruit te branden.

werk jij soms bij het CBR ??? :+ :+ :+

zijn ook zo lekker vlot. 27 mei herexamen ;( ;( ;(

zou haast zeggen .......... maar met je examens.
is gewoon niet leuk meer zo. wordt hier beetje deprie van.
:N :N :N :N :N :?
 
Laatst bewerkt:
hey graaffie..jammer!

ben je wel geslaagd voor de bijzondere verrichtingen of niet???
dat gaat tegenwoordig toch apart?? of heb ik het nu mis?

je weet nu in ieder geval hoe het examen gaat...maak je hem de volgende keer ff in orde :Y :Y :Y :Y :Y *O*
 
peter bel ff mijn dealer. zeggen dat je lid bent van de gsx1400 club. je lidnr ff doorgeven. of gewoon mijn naam noemen. :P
Home - Motorservice Stijner
dat werkt wel :Y :Y _O- :W
of ff mailen :Y

Zoeken - Bike Design webshop

[afbeelding]
of deze O-)
[afbeelding]

hij kan gewoon bestellen met korting incl spuiten.


Hoi Hans,

Bedankt voor de info :Y :Y maar ik zoek rustig verder naar de voor mij mooiste undertray
Ik ben nog een beetje van de oude stempel,ik wil graag alles wat ik koop eerst zien en voelen, internet en ongezien bestellen houw ik niet zo van :( :(


Gr.peetbull
 
}) })



-Suzuki Promotor Demodag, 12 & 13 april te Lelystad, (bijgevoegd de uiting in de Promotor), hier verwachten we zo'n 400 deelnemers die gaan rijden op een nieuwe Suzuki en een uitgebreid trainingsprogramma volgen op hun eigen motor. Daarnaast verwachten we zo'n 1.000 tot 1.500 overige bezoekers die komen kijken en een "bakkie" komen doen. Er hebben zich al enkele clubs aangemeld om hierbij aanwezig te zijn, uiteraard is iedereen van harte welkom om aanwezig te zijn met een standje of om gewoon langs te komen. Promotor heeft een groot aantal tourtochten uitgezet met als eindbestemming Lelystad. Graag hoor ik wie er komt zodat we rekening kunnen houden met de catering! (meer info op www.promotor.nl)

-Motor Day, 1 mei (Hemelvaartsdag) te Zandvoort, (bijgevoegd de advertentie), hier verwachten we zo'n 10.000 bezoekers die zelf kunnen rijden op het circuit maar voornamelijk zullen komen voor het paddock programma. Ook hier zijn jullie van harte welkom om aanwezig te zijn, bijgevoegd het inschrijfformulier dat rechtstreeks naar de organisatie kan. De clubstands zijn bij onze "Suzuki stand" waar jullie terecht kunnen voor de koffie! Meer informatie kun je vinden op www.motorday.nl

Uiteraard is alle geheel vrijblijvend, maar we zouden het leuk vinden als jullie van de partij kunnen zijn!

Mochten jullie nog vragen hebben kun je me altijd mailen/bellen!

Graag tot binnenkort op één van de evenementen!


Nimag


8-) 8-) 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Sjoerd/Roy even een vraagje..zat er bij de RR oliemeter een lang peilstaafje bij?Of zijn deze peilstaafjes alleen bij de duurdere types aanwezig O-)


james heel simpel geen peil staafje :N er zit wel een klein staafje aan maar hij kan gewoon niet langer anders loopt het tegen de (dacht) koppelingsplaten aan ( correct me if i'm wrong)

en een peilstaafje is toch niet nodig :? er zit een kijkglaasje in het blok :? *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan