GSX 1400 *De Bullbar* Deel 5 No-Bullshit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey James,
Komt hier vandaan:
Artowest 1
Artowest 2

Anders dan andere zullen we maar zeggen :X :X :X

Wel apart Mart..ik heb dat stuurkuipje nog nergens gezien :N

Vanmiddag ook maar mijn stuurkuipje op mijn Bull gemonteerd..kijken hoe het nu rijd met stuurkuipje ,zonder dat je bij hoge snelheden van je motor afgeblazen wordt ;)

Dus Hans Update : RR metertje en stuurkuipje (Suzuki) :Y

Nu nog wachten op mijn voorspatbordje die nog bij de spuiter ligt :?

29xdm5c.jpg
 
Laatst bewerkt:
Past effe wat beter bij m'n dubbele koplampen. Vind ik he ;)
Als je regelmatig snelweg rijdt (naar het werk) dan is het wel lekker.
Dus langduriger harder rijden........
Voor de rest van de wegen maakt t niet veel uit.....

Wel apart Mart..ik heb dat stuurkuipje nog nergens gezien :N

Vanmiddag ook maar mijn stuurkuipje op mijn Bull gemonteerd..kijken hoe het nu rijd met stuurkuipje ,zonder dat je bij hoge snelheden van je motor afgeblazen wordt ;)

Dus Hans Update : RR metertje en stuurkuipje (Suzuki) :Y

Nu nog wachten op mijn voorspatbordje die nog bij de spuiter ligt :?

[afbeelding]
 
Past effe wat beter bij m'n dubbele koplampen. Vind ik he ;)
Als je regelmatig snelweg rijdt (naar het werk) dan is het wel lekker.
Dus langduriger harder rijden........
Voor de rest van de wegen maakt t niet veel uit.....

Dubbele koplampen O-) ?? Kan je een foto plaatsen Mart van de voorkant van je Bull ,ben wel benieuwd hoe het eruit ziet ;)
 
Hallo mede GSX rijders.

Ik heb me nu toch echt door mijn zoon laten verleiden om op het motorforum lid te worden. *O*
Wel zit ik al een tijdje bij de gsx 1400 club, waar ik er hier al een hoop van terug zie.

Ik had een vraag en hoopte dat jullie mij mischien konden helpen.

Clamps Renthal stuur GSX 1400
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede GSX rijders.

Ik heb me nu toch echt door mijn zoon laten verleiden om op het motorforum lid te worden.
Wel zat ik al een tijdje bij de gsx 1400 club, waar ik er hier al een hoop van terug zie.

Ik had een vraag en hoopte dat jullie mij mischien konden helpen.

Clamps Renthal stuur GSX 1400


Hoi Peter welkom op het forum..en veel plezier hier op deze topic en 24 mei hebben we een toertocht van de GSX 1400 club :]

En kan je niet wachten tot 24 mei dan hebben we een toertocht op 27 april (Brabant/Zeeland rit) van de SOCN,en als je wilt dan kan je je daar ook aanmelden ;)

[NORML]http://www.suzuki-owners-...?option=com_smf&Itemid=69[/NORML]

En misschien heb je een foto van je Bull ,dan kan je ook opgenomen worden in de O.P :)
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede GSX rijders.

Ik heb me nu toch echt door mijn zoon laten verleiden om op het motorforum lid te worden. *O*
Wel zit ik al een tijdje bij de gsx 1400 club, waar ik er hier al een hoop van terug zie.

Ik had een vraag en hoopte dat jullie mij mischien konden helpen.

Clamps Renthal stuur GSX 1400


slimme zoon heb je :Y

maar ik had je vraag al gelezen in het topic,
maar ik denk dat de oplossingen die je daar gedaan zijn de juiste zijn. :Y
of toch maar terug naar een 22 mm stuur.
je hebt ook dikkere sturen zoals jij dat hebt. maar in het midden gewoon 22 mm.
bv lucas.
en deze maar weer verkopen :X


tja en je voorstellen is dat nodig O-)
kijk maar ;)
2i7o769.jpg


ik zal je in het OP zetten.
 
Laatst bewerkt:
jeetje ben ff weekend weg geweest en man man man wat een getut over cholesterol enzo :r wat een stelletje ouwe w##fen O-)




en james wat duurt dat lang zeg dat voorspatbordje!!!!hij ligt toch al lang bij de spuiter???
 
~
jeetje ben ff weekend weg geweest en man man man wat een getut over cholesterol enzo :r wat een stelletje ouwe w##fen O-)




en james wat duurt dat lang zeg dat voorspatbordje!!!!hij ligt toch al lang bij de spuiter???[/quote]

Ja Roy ik wordt er ook moedeloos van..heb vrijdag nog gebeld naar MP Wateringen of ze al iets gehoord hadden..wat blijkt dat ze mijn spatbordje er tussen door doen :( Dus blijven wachten..maar als ik dit had geweten ben ik er nooit aan begonnen :N heb je trouwens mijn smsje nog gehad met de vraag over mijn RR metertje O-)
 
Het ziet er goed uit Mart...zit er ook hard over na te denken voor dubbele koplampen :9~ Maar hoe heb jij al je bedrading weggewerkt O-)

Ik had de bedrading eerst tussen het kuipje en de koplampen zitten.
Maar ik vond dat het kuipje nog niet op de goede hoogte zat. Dus nieuwe beugeltjes van aluminium gemaakt en bedrading achter de koplampen geplaatst.
Maar toen zat de kabelboom wel errug in het zicht. Nu zit er (tijdelijk) een leren tasje omheen. Ben daar ook nog niet helemaal tevreden over dus de 'story continues'.....
 
Ik had de bedrading eerst tussen het kuipje en de koplampen zitten.
Maar ik vond dat het kuipje nog niet op de goede hoogte zat. Dus nieuwe beugeltjes van aluminium gemaakt en bedrading achter de koplampen geplaatst.
Maar toen zat de kabelboom wel errug in het zicht. Nu zit er (tijdelijk) een leren tasje omheen. Ben daar ook nog niet helemaal tevreden over dus de 'story continues'.....
ik heb wel eens gelezen, dat DUTCH BULL iemand daarbij geholpen heeft. dacht deeltje 1. die heeft die draad boom die je koplamp inging gesplitst, in een gedeelte dat nog steeds je lampen in gaan en een ander deel via een lus tussen frame en tank. bij die persoon hadden ze er helemaal een zooitje van gemaakt, was nog een gloedje nieuwe ook. hadden de bedrading in een ouwe binnenband gestopt en onder de koplampen gehangen en zo een nieuwe bull afgeleverd. ;( ;( ;(
dus wil je het precies weten vraag het dutch, hij kan je meer vertellen
 
Laatst bewerkt:
hulp gevraagd.


wie kan het logo in :ai.eps of eps bestand zetten en dan naar mij mailen ??


2wpo08y.gif



bij voorbaat dank :}

mailadres staat in profiel
 
Laatst bewerkt:
Ik had de bedrading eerst tussen het kuipje en de koplampen zitten.
Maar ik vond dat het kuipje nog niet op de goede hoogte zat. Dus nieuwe beugeltjes van aluminium gemaakt en bedrading achter de koplampen geplaatst.
Maar toen zat de kabelboom wel errug in het zicht. Nu zit er (tijdelijk) een leren tasje omheen. Ben daar ook nog niet helemaal tevreden over dus de 'story continues'.....


Het is effe werk maar dan zit het wel mooi, ik kan tekst en uitleg geven op de meeting

je kunt het makelijk zelf doen maar je moet wel even de knipper licht draaden verlengen met de licht draaden..

wil ook graag helpen met het weg werken van de draaden.

kunnen misschien wat af spreken en gaan we gezellig een dagje knutselen.


geef mij maar een mail.
 
Laatst bewerkt:
ik heb goed nieuws gehad,

er zitten nieuwe remschijven op, en de leverdatum blijft op 8 april staan !!

morgen met een sporttas waarin een motorbroek een helm, handschoenen, en wat andere rotzooi zit, in de bus naar me stage.
vervolgens om 11 uur iedereen uitzwaaien, dan met de tram naar amsterdam centraal 2.5 uur met de trein richting doetinchem (3 keer overstappen) nog een keer met de bus,
en dan 10 minuten lopen naar de dealer.. Motorjas en me laarzen doe ik aan.
En dan als het goed is rond 3 uur heb ik de 3e motor in mijn leven achter me naam staan, (naast 2 zx6r-en)

Ik heb het er allemaal voor over :)
 
ik heb goed nieuws gehad,

er zitten nieuwe remschijven op, en de leverdatum blijft op 8 april staan !!

morgen met een sporttas waarin een motorbroek een helm, handschoenen, en wat andere rotzooi zit, in de bus naar me stage.
vervolgens om 11 uur iedereen uitzwaaien, dan met de tram naar amsterdam centraal 2.5 uur met de trein richting doetinchem (3 keer overstappen) nog een keer met de bus,
en dan 10 minuten lopen naar de dealer.. Motorjas en me laarzen doe ik aan.
En dan als het goed is rond 3 uur heb ik de 3e motor in mijn leven achter me naam staan, (naast 2 zx6r-en)

Ik heb het er allemaal voor over :)


succes morgen. en geniet van de mooie omgeving, als je op de terug weg bent :W
 
Hallo allemaal,

Ben al een tijdje niet meer aktief op het forum, ben te druk en helaas ook met rijden op de Bull. Ik heb dus het besluit genomen de Bull van de hand te doen!
Dit gaat me natuurlijk wel aan het hart, maar misschien verander ik nog van gedachten.

Ik heb dus een mooie Yoshimura Bull in de aanbieding, enne het is een klassieker aan het worden heb ik gelezen ;)

Voor details kijk ff op marktplaats [NORML]http://link.marktplaats.nl/160744276[/NORML] of hier op het forum Een mooie Suzuki GSX 1400 'Yoshimura' te koop en als je iemand weet.....weet je een mooie te vinden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan