GSX 1400 *De Bullbar* Deel 5 No-Bullshit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje aan degenen met een LSL stuur. Ik heb nu een lsl streetbar erop zitten. Deze vind ik te recht (te weinig pullback), dat gaat irriteren aan de binnenkant van mijn duim en er kom dus weer een andere op. Nu heb je het normale lsl superbike stuur in 3 hoogten. laag, normaal en hoog. Ik neem aan dat op de yoshi uitvoering de middelste zit. Hoeveel ruimte heb je nog tussen het stuur en de tank bij maximale uitslag? Ik wil eigenlijk de lage, maar denk dat die dan tegen de tank komt. De streetbar heeft al minimaal ruimte over en daarvan staan de stuureinden minder naar binnen.
Ik heb dus zo'n Yoshi uitvoring met LSL stuur en er is niet veel ruimte tussen schakelaars en tank. (Lees: een nog lager stuur past er niet op)

Welke versie ik erop heb weet ik natuurlijk niet zeker, maar het is geen extreem vlak stuur dus ik schat dat het de "normaal"-uitvoering is.

Zelf zou ik wel een fat-bar erop willen :9~
Vette fiets, ver stuur })

Helaas kan ik me de komende tijd geen mod's veroorloven....
 
Ja, het is een nokkenas-kettingspanner. Ik weet niet direct de website waar je 'm zou kunnen bestellen. Het is een mod die niet veel wordt toegepast, de jongens met echt veel vermogen rijden (200 Pk +) hebben er natuurlijk wel een op zitten...

De "gewone"kettingspanner voor de aandrijfketting, die nog op mijn lijstje staat is deze
[afbeelding]
Die is van Gilles Tooling een firma die gevestigd is in Luxemburg. Er stond in het blad Motoplus een poos geleden een special over. Maken prachtig spul.
Ja.....ik heb wel smaak...ook een dure trouwens.
Ah, nou ik zit nog niet aan 200 pk. Denk dat de garantie dan ook vervalt :+


Mooie kettingspanner trouwens :9~
 
wow als je je vorkpoten hebt doorgestoken denk ik dat je met een stuurtje als de onze door je tank heen gaat |( |( |( |( |( .lijkt me niet de bedoeling. :N :N :N :N .

Aangezien het nokje dat de stuuruitslag limiteerd op de kroonplaat zit maakt 't voor de speling tussen schakelaars en tank toch niet uit hoe ver je de vorkpoten doorsteekt?

Of bedoel je daarmee dat als je de vorkpoten doorsteekt, je normaal ook het stuur iets verder naar achteren draait om een natuurlijkere houding voor je handen te krijgen. Dát heeft natuurlijk wel invloed op de ruimte...
 
bij volledige stuuruitslag zit er tussen stuurschakelaar en tank verticaal gemeten ongeveer 1 cm speling.zou ik mijn vorkpoten zeg 1cm door laten steken,ligt mijn schakelaar dus op mijn tank oftewel mijn schakelaar hangt nu al BOVENmijn tank O-) O-) O-) O-) .
 
whahaha... misschien ben ik gek... maar je stuur zit toch aan je kroonplaat vast??? NIET aan je poten.. maakt dus niks uit hoever je je poten omhoog of omlaag doet.. de kroonplaat en dus ook je stuur blijven op dezelfde hoogte !!! al haal je heel de voorpoten eruit...dan blijft nog je stuur / kroonplaat / balhoofd... gewoon op dezelfde hoogte ( tenzij je clipons hebt op je voorpoten hahaha)
 
verdikkie no-bullshit dit is een van de weinige keren dat je iets zinnigs op het forum zet. O-) O-) .daar had ik inderdaad niet aan gedacht maar je hebt volkomen gelijk :$ :$ :$ .



maar ff iets andersMIJN UITLATEN ZIJN BINNEN :} :} :} :} :} :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ .
 
jammer dat stijner van het weekend gesloten zijn tot na pinksteren. _O- _O- _O-

of ben je al bijna onderweg om ze te laten monteren :Y :Y :Y

of is het zo dat je nu met een grote doos naast je motor zit en druk aan het sleutelen ben. :9~ :9~ :9~

hoop het laatste voor je. O-) O-) O-)

zo ja, waar blijven de plaatjes *D *D *D
 
whahaha... misschien ben ik gek... maar je stuur zit toch aan je kroonplaat vast??? NIET aan je poten.. maakt dus niks uit hoever je je poten omhoog of omlaag doet.. de kroonplaat en dus ook je stuur blijven op dezelfde hoogte !!! al haal je heel de voorpoten eruit...dan blijft nog je stuur / kroonplaat / balhoofd... gewoon op dezelfde hoogte ( tenzij je clipons hebt op je voorpoten hahaha)


;) O-)
 
zou ze lekker ff gaan halen en laten monteren. en gelijk bd-killers GOED vast laten zetten. en dan ff combineren met een micro meet & greet met hans en of sarco. tis toch mooi weer voor een ritje O-) O-) O-)
 
:P :P :P :P :P :P :P :P

Hallo BULL S is dit misschien wat voor ons een lekker dagje in de keuken kijken bij

Marc Hoegee in Giessen. ik ben er in ieder geval *O* :]
full
 
trouwens wat is dat toch voor een gezeur over DB killers :z :z :z :z .
valt best mee,het duurde bij hans ongeveer 300 km voordat de eerste eruitvloog 8-) 8-) 8-) .dus rekensommetje 1200km en je bent volledig illegaal :9~ :9~ :9~ :9~ .
hee das geen gezeur over DB-killers of over oude schoorstenen.
das gewoon pure jaloezie. wel willen maar niet kunnen/mogen, en dat met dit weer.
 
BELANGRIJK. EEN MEETING VOOR DE GSX1400

de meeting en rit !!!!!!!!!!!!!!

mc donalds nieuweweg noord 266 3905 lx veenendaal aanvang 10.00 uur


geef ff duidelijk je naam op, bij interesse, dan hou ik het bij .

datum 24 mei 2008



de rit wordt uitgezet door Hans rf en James


deelnemers
1 hans rf the grey one met navigatie
2 james
3 Blue bull the blue one
4 aart bouquet blue/white one
5 peetbull
6 suzuki for life
7 gsx 1400 siegbert knieper met navigatie
8 zoon gsx 1400 dimitry knieper
9 bronco alle data the grey one
10 koffiefreak
11 dutch bull
12 big suzie
13 pedro 1400
14 yamaha fzr arjo
15 bull biker
16 vaguero
17 sjaki
18 graafie 68
19 joris bar.
20 Granada.




euhh: harrie met nav *O* en een 200 cc te kleine motor -O-




zo en nu kunnen er nog meer bij *O*


zo de bijgewerkte lijst *O*

een mooie opkomst, :} nu maar hopen dat het weer een beetje redelijk blijft
 
gister nog even de Bull een trap op zijn staart gegeven...Topsnelheid 250 km/pu (op teller)
maar de naald ging ook geen milimeter verder, kreeg hem niet voorbij dat streepje van 250

toch wel snel voor zown lompe bull :)


ooww en scheveningen.. gewoon bij de motorparking toch?? vanaf de haven-kant gezien aan het einde links, bij dat friet/ snoep winkeltje.
 
oke en dan nu voor de mensen die niet bekend zijn in scheveningen,iets van een adres ofzo.als ik de pier kan vinden vind ik het al een hele prestatie :} :} :} :} :} . eventueel een naam van die toko helpt ook dan knal ik die in mijn miotje en gaan :] :] :] .
 
Laatst bewerkt:
gewoon borden scheveningen strand volgen.. dan kom je vanzelf op de strandweg.

ik heb nog een fotootje van de locatie zelf

full


kijk even op www.routenet.nl op adres; scheveningseslag 1 , den haag voor een groter overzicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan