GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
kijk dat wou ik weten , thanks
ik heb meestal ook een regenbroek onder mn zadel bij me , maar dat zal dan wel niet passen!
 
hans rf heeft het gepresteerd er 26 clubshirts onder te proppen O-) O-)

zelf heb ik er mijn pcIII een ballast voor de xenon een reparatie set voor mijn banden mijn boordgereedschap een reserve lampenset een reserve relais voor de knippers onder liggen.oo zit er regelmatig een tasje met mijn papieren bij en tijdens de toertocten zit er ook nog een minilaptopje bij en zelfs dan is het nog niet vol }) }) })
 
i rest my case ....................
p.s geen emoticons bij mij , nergens te vinden!
Mischien onder mijn zadel ? ;-)
 
Bij mij zit er een paar handschoenen onder ,een verbandsdoos,reservelamp,rol isolatietape,gereedschapszakje,bandenreparatiesetje.
Ik denk dat onze bike een van de grootste opslagruimte heeft onder het zadel. :W :W :] :]

(Smilies staan onder het veld waar je je antwoord typt)
 
ik denk dat je die van mij gespot hebt in emmeloord en of blokzijl

want ik woon in emmeloord en kom nog wel eens over de dijk bij blokzijl en vollenhove.

groet henkjan
 
kijk dat wou ik weten , thanks
ik heb meestal ook een regenbroek onder mn zadel bij me , maar dat zal dan wel niet passen!

Geen ruimte? Man je zou eens moeten zien wat ik allemaal onder dat zadel heb zitten !!
Ik ken geen enkele vergelijkbare japanner die zo veel ruimte onder het zadel biedt.
Of je zou een scooter moeten kopen.... Nee echt, ik heb er een regenoverall, gereedschap, een hevel-benzineslang (da's gemakkelijk, of nie Dirk ??) onder zitten, geen probleem
 
hans rf heeft het gepresteerd er 26 clubshirts onder te proppen O-) O-)

zelf heb ik er mijn pcIII een ballast voor de xenon een reparatie set voor mijn banden mijn boordgereedschap een reserve lampenset een reserve relais voor de knippers onder liggen.oo zit er regelmatig een tasje met mijn papieren bij en tijdens de toertocten zit er ook nog een minilaptopje bij en zelfs dan is het nog niet vol }) }) })
Ik heb er mijn schoonmoeder in gehad, toen ik ze wegbracht voor een lange vakantie...hi hi :W
 
Ik heb nooit wat onder het zadel liggen, is handig als je nog wat boodschappen moet halen ;).
Vorige week nog vers rubber achterop laten plakken. Michelin Pilot Road 2CT. Voelt een stuk beter aan als de Maxxis Supermax...
 
Hallo Firebull,

Ook van harte welkom natuurlijk !Graag zou ik wat meer info van je willen hebben en wellicht kan ik je enthousiast maken om ook (gratis) lid te worden van de nederlands/belgische GSX 1400 club. Stuur even een mailtje naar loinbels@mail.com en ik kan je er alles over vertellen.

Vriendelijke groet van Koffiefreak (Louis)


nou ik wil ook wel wat info van je


en mijn email adres heb je en mijn tel kun je ook wel krijgen.

en je vraag op socn kun je ook hier stellen.

dus ik ben benieuwd


ik heb je geprobeerd te bellen maar je neemt niet op.
 
Laatst bewerkt:
maar om te voorkomen dat er dingen onduidelijk zijn .


de www.gsx1400club.eu is nog steeds aktief, maar via de socn en draaien ook daar.


ook daar staat de agenda op pag 1 van het 1400 topic.

iedereen wilde een eigen forum , nu kan dat ook en is er dus ook :Y

tevens waren de meesten al lid van de 1400 club en ook van de socn.

dan is de link snel gelegd .

alleen om dingen te organiseren gaat het nu samen met de socn.

gezien het aantal aanmeldingen van div aktiviteiten is er zeer weinig animo.


nog maals iedereen kan me bellen en of een pb sturen of een email .



dus ik geef de uitdaging aan diegenen die het beter kunnen of willen.


meld je bij mij en ik geef zo alles over.

dus miv van 2011 kan er een betere of nieuwe club zijn




update. net ff gekeken . wel 4 inschrijvingen |( |( voor onze rit van de 1400 club.
hoezo animo. :X :X voor de 1400 club . daarom samen met socn komen we aan dik 20 man
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat jullie alles er aan hebben gedaan om het een succesvolle club te laten worden.
daaraan heeft het vast niet gelegen. maar uit de diverse e-mails die ik in het begin heb mogen ontvangen van diverse "slapende leden" van de voor vorige club, daaruit kwam al dat diverse pogingen gestrand zijn. wat men ook probeerde.

kijk enkel naar de vaste posters hier, je heb een harde kern en een groep lezers die af en toe reageren. maar sinds vorig jaar is dat groepje ook weer kleiner geworden.

mijn mening is dat jullie het goed gedaan hebben, jammer dat het zo moest lopen.
maar petje af voor jullie inzet en motivatie en alle tijd en geld dat het gekost heeft.
 
ik denk dat jullie alles er aan hebben gedaan om het een succesvolle club te laten worden.
daaraan heeft het vast niet gelegen. maar uit de diverse e-mails die ik in het begin heb mogen ontvangen van diverse "slapende leden" van de voor vorige club, daaruit kwam al dat diverse pogingen gestrand zijn. wat men ook probeerde.

kijk enkel naar de vaste posters hier, je heb een harde kern en een groep lezers die af en toe reageren. maar sinds vorig jaar is dat groepje ook weer kleiner geworden.

mijn mening is dat jullie het goed gedaan hebben, jammer dat het zo moest lopen.
maar petje af voor jullie inzet en motivatie en alle tijd en geld dat het gekost heeft.


tnx voor je replay :}
en idd jij hebt hetzelf mee gemaakt

kijk maar naar animo voor belgie weekend, als Siegi daar een hoop tijd in stop en er komt niemand, dan werkt het niet erg motiverend om nog wat te doen.

Ik heb hetzelfde, dus dan maar, een combinatie waar het wel werkt :Y
en de boel levend houden.
ieder heeft natuurlijk zijn prive dingen, en dat zal ook zo blijven,
dus het is niet voorbij.

maar op een andere manier, alleen ik begrijp niet dat er nu verwarring wordt gesticht,
door bepaalde opmerkingen te plaatsen of zelfs via via te doen.


wees duidelijk dat is en blijft de boodschap.


dus diegenen die lid willen worden van de www.gsx1400club.eu gewoon aanmelden, dus en alle gegevens komen daar vanzelf.
 
ik denk dat dit(de socn) gewoon de beste combi is.en je info en je babbelbox op 1 site.
en het forum is en blijft DE plek voor de 1400 boys,en een verdwaalde gast met een ander type motor :W
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij verandert er niet zo veel.
Enkel de website is vervangen door het forum op SOCN.
Of zie ik dat fout? :?


klopt, en we hebben daar gewoon een eigen forum wat iedereen graag wilde :Y


en de link is gelijk aan ons topic gekoppeld *O* *O* *O* *O*



www.gsx1400club.eu
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan