GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb voor ik op reis ging de nieuwe BT023 van voor op laten leggen en bevalt mij ook heel goed ,achter is besteld voor de volgende trip :W
 
Hier zijn we toen ook over gereden :9~
full
 
hallo Bullrijders,

heb enige problemen met de koplamp, zit er enorm strak in.
krijg hem bijna niet meer dicht.
is er een bepaalde manier om de kabels met de stekkers erin te leggen?
heb van alles geprobeerd


alvast bedankt voor de eventuele tips :}




grtn Jan (B14)
 
hoi jan,het enige zinnige wat ik kan zeggen op dit moment is dat je de kabels zoveel mogelijk tegen de buitenkant van het lamphuis moet leggen zodat je in het midden ruimte vrij houd voor de lamp.en inderdaad gaat hij zelfs dan nog moeilijk dicht
 
Hallo Jan,

Rustig blijven jongen ! Aart geeft al enkele belangrijke tips: de bedrading bestaat uit 2 hoofdlijnen en die moet je zo veel mogelijk aan de buitenzijde van de koplamp houden.

Heb je componenten toegevoegd ? Weerstandjes voor je LED-knipperlichten of zo, waardoor je koplamp "voller" is geworden? Haal die er maar gewoon van af, het enige wat daarvoor goed werkt is een lastonafhankelijk relais

De bedrading kun je ook slanker maken door een paar ty-ribs (bandjes) te gebruiken en vervolgens de bedrading netjes neer te leggen in je koplamp. Dan gaat ie makkelijk dicht !
De twee lippen achter de koplamprand haken, schroeven er in...klaar.

Tip....als je toch je koplamp los hebt, maak dan het verstelmechanisme eens los en inspecteer de chromen rand eens....daar kan een hoop meuk en roest in zitten !
En omdat onze Bull een klassieker gaat worden, moet je die goed conserveren.

Gastprojectje waar ik mee bezig ben...
full


Zou dat nog goed komen ?? Denk het wel !!
 
Hoi Koffie,

Ik zit zo dat verhaal over die koplamp te lezen, en jij hebt het over een lastonafhankelijk relais. Past dit relais zich dan zelf helemaal aan als je leds monteerd en kun je die zo op de plek van de originele relais zetten?
Ik had er nog nooit van gehoord en heb zelf gewoon weerstandjes gemonteerd.

Groetjes Pieter :) :) :)
 
Zo hee , vanmiddag opgehaald en de eerste dertig kilometers gereden !!!!
megakicken zeg..........................
Nou maar weer op beter weer w88 !!!!!
 
klopt inderdaad wat dat relais betreft,het past zo op de originele relaisvoet en het zorgt ervoor dat de frequentie van je knippers niet veranderd.
check dit maar eens

en hier nog een

Toevallig van de week ook besteld *D
Was wel een beetje klaar met dat ADHD geknipper.
En idd weerstanden werkt niet echt lekker......

Vandaag ook bij Optitune geweest. Klein zaakie in Gouda maar wel kwijlspul..... :9~ :9~ :9~ Andere kijkers gekocht ala speed 3........ Foto's volgen als het e.e.a. er op zit.....
 

Zijn meerdere manieren om foto's op het forum te zetten. Die vorige van jou was 1 van de foute.
Uploaden naar imageshack en dan linken op het forum.
Andere manier:
Rechtsbovenin MF "overige acties".
"Documentenlijst"
"Document toevoegen" (moet wel kleiner zijn dan 200Kb)
Deze foto's kun je direct in je berichtje op het forum zetten.....

Zie [FAQ=,]Algemene FAQ[/FAQ]
RTFM _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan