gsx 1400 "'THE BULLBAR"' deel 11 "''the place to be"'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo we gaan maar verder aan ons winterprojectje gekocht van iemand die het niet meer zag zitten om hem in elkaar te zetten,had een vastloper gehad heb nu van twee blokken een gemaakt en nu maar weer opbouwen.
full
 
lopend krijgen is het probleem niet, achterwiel erin en lopen maar.
rijdent maken, das de kunst.

sorry, melige bui.
maar uh, veel plezier ermee en succes.
 
Als je advies voor de voorvork nodig hebt....of nieuwe keerringetjes ed. laat het me weten, beste Corjan. Ik kom graag een keer kijken.
 
Ik vind het niks :r :r het ziet er een beetje uit als een bij elkaar geraapt zooitje.

Gr.Peter


:^




persoonlijk vind ik hem wat minder ;( ;( de 1400 moet bij mij nu eenmaal stereo dempers hebben achter.er schijnt overigens wel een 200 band in te liggen.de velgen echter vind ik :9~ :9~~

Velgen zijn wel netjes, al vind ik de harten in het goud mooier :+ O-)


Overigens heeft de adverteerder volgens mij nog nooit op een onversleutelde Bull gereden......daar de stabiliteit van een originele ver te zoeken zou zijn _O-
 
de mijne staat nagenoeg op standaard ingestelde vering en er is niets mis mee :N :N
en ach een beetje leven in het frame houd het toch spannend boven de 200 per uur of niet soms :W :W

en tijdens de tocht in luxemburg kon ik heel goed meekomen met de racertjes ook qua bochten ging niet verkeerd :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
daar gaan weer onze belasting euro's.
ook wij worden daar niet vrolijk van.

wel een leuk klusje, lijkt mij.
 
Voor degenen die nog twijfelen over de aanschaf van de Akraset, deze is verkocht aan Pedro..........................

Peter, deze demper heeft een E-keur, dat was ik nog vergeten te vermelden........ :$ :$

Hoi Gertie,

Ben vandaag begonnen met het Akrasysteem te poetsen na een paar daagjes ziekbed, morgen weer ff verder.
Nog bedankt voor de goede zorgen ;)

Gr. Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan