gsx 1400 "'THE BULLBAR"' deel 11 "''the place to be"'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Winterslaap?????

Gisteren heerlijk nog ff een stukje gereden :] :] :] zolang het nog niet sneeuwt en andere nare weersomstandigheden,ga ik gewoon nog ff rijden.

Gr.Peter

full
 
als er weer eens iemand aan zijn uitlaat gaat sleutelen heb ik nog pakkingen liggen,

drie grote en drie kleine
dus van het blok naar de voor bochten
en van je bochten naar de collector

info per mail op:

r van t hof apeding live. com

alles aan elkaar
full
 
Winterslaap?????

Gisteren heerlijk nog ff een stukje gereden :] :] :] zolang het nog niet sneeuwt en andere nare weersomstandigheden,ga ik gewoon nog ff rijden.

Gr.Peter

[afbeelding]

Hoi Peter,

Ik had een week geleden hier al een berichtje geplaatst voor de Akrapovic demper.
Mijn collega heeft interesse dus misschien kan je een mailadres of tel. nr geven zodat hij contact met je op kan nemen.

Ik hoor het graag van je.

Gr. Peter
 
als er weer eens iemand aan zijn uitlaat gaat sleutelen heb ik nog pakkingen liggen,

drie grote en drie kleine
dus van het blok naar de voor bochten
en van je bochten naar de collector

info per mail op:

r van t hof apeding live. com

alles aan elkaar[afbeelding]

hee wooly ouwe ex bull rider, hoe gaat ie nou.
tijd niks van je gehoord _O- _O- _O-
 
Hoi Peter,

Ik had een week geleden hier al een berichtje geplaatst voor de Akrapovic demper.
Mijn collega heeft interesse dus misschien kan je een mailadres of tel. nr geven zodat hij contact met je op kan nemen.

Ik hoor het graag van je.

Gr. Peter


Hoi Pedro,

Ik heb je gelijk daarna een PB gestuurd met mijn Email adres en tel. nr????? dus ik weet niet wat er fout is gegaan?? ik stuur ja als nog een PBtje

Gr.Peter
 
ik ben blij dat er een hoop weer de winterstalling in gaan .....dan zie ik ze niet zoveel rijden ...... ;(

ik ben nog steeds opzoek naar een mooie pickup jongens dus als jullie iets tegenkomen of vinden dan hoor ik het graag .... :P kijk niet op MP want die ken ik al uit mn duimpje hahahah

ben vorig weekend al naar belgie gegaan om mn droom chevy op te halen ....nou kwam van een koude kermis thuis zeg maar ....die belg had een hele hoop verzwegen .... :(
wel weer wat van geleerd !!! dus nog steeds zoekende .....

alles goed hier ?? laterrrrrrrrr
 
Alleen is een zeecontainertje huren naar NL een beetje prijzig.... verder wel een goed plan :+

in deze huidige "crisis" periode zijn een hoop rederijen blij als ze een volle container kunnen verschepen.
beetje shoppen bij diverse rederijen kan zeker geen kwaad.
 
Zo vanavond m'n fly screen verkocht komt niet meer op een bulletje maar op een bandit, maar het blijft wel een suzuki O-)
 
:W hoi heren,

ik kan m'n 1400 eindelijk uit de stalling halen, had een goeie 6 weken geleden ineens geen spanning/indicatie meer. Als eerste met de acculader spanning op het geheel gezet en alles doorgemeten. Accu was naar de kl*ten, en m'n brandstofpomp deed ook niets meer.

Eerst maar een nieuwe accu aangeschaft, na veel doormeten met de handboek erbij toch de bittere conclusie gemaakt dat de ECU kapot was. Gisteren een nieuwe ECU geplaatst en alles werkt weer *O* .

Toch ook maar een nieuw brandstofpomprelais geplaats, want je weet maar nooit.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, en ik kwam er ook achter dat in de 2004 versies 2 verschillende ECU's kan zitten gelet op het aantal stekkers 1 of 2.


:W
 
Laatst bewerkt:
Wel vette uitlaat Peter :Y . Wil wel een 4 in 1 eronder ipv de 4 in 2 maar heb mijn GSX net 3 weken. Denk niet dat mijn financiele afdeling hier in huis ermee akkoord gaat :N. Heb vandaag banden besteld dus dan is de emmer ook niet echt vol meer
 
:W hoi heren,

ik kan m'n 1400 eindelijk uit de stalling halen, had een goeie 6 weken geleden ineens geen spanning/indicatie meer. Als eerste met de acculader spanning op het geheel gezet en alles doorgemeten. Accu was naar de kl*ten, en m'n brandstofpomp deed ook niets meer.

Eerst maar een nieuwe accu aangeschaft, na veel doormeten met de handboek erbij toch de bittere conclusie gemaakt dat de ECU kapot was. Gisteren een nieuwe ECU geplaatst en alles werkt weer *O* .

Toch ook maar een nieuw brandstofpomprelais geplaats, want je weet maar nooit.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, en ik kwam er ook achter dat in de 2004 versies 2 verschillende ECU's kan zitten gelet op het aantal stekkers 1 of 2.


:W


idd bjr 2005 heeft kleine afwijkende bedrading, zal idd 2004 een overgang zijn .
ik heb er foto's van en schema's.

als ik er iemand bij mee kan maken , geef maar een seintje, ga ik ze ff verkleinen tot a4 formaat en kun je ze zo krijgen.


of kopieren op het grote posterformaat wat ik nu heb,maar dan zijn de kopieer kosten voor je rekening
 
Laatst bewerkt:
Heren,

Ik zag een paar maanden geleden de GSX1400 van "coebulletje" te koop staan hier: Te koop GSX1400 Yoshimura

Ik wil zijn custom zadel gebruiken als basis voor het zadel voor mijn Bandit 1200. Echter, hij heeft PM uitstaan en zijn emailadres ook niet zichtbaar. Weet iemand hier hoe ik meer foto's van zijn zadel kan bemachtigen misschien?

Zou enorm tof zijn! :}
 
Laatst bewerkt:
Toeval bestaat niet zeggen ze,( en dat klopt ook )

Als je niet beter zou weten, zou je zeggen dat in een onecht kind ben van Jomanda,en Rasta Rostelli.

Of zou iemand mij verwittigd hebben dat mijn hulp gewenst was?

Om alle speculaties te voorkomen,zou ik daar maar vanuit gaan,temeer ik eigenlijk niet op mijn ouders lijk.

full


Als we niet ingesneeuwd zijn Zondag,komen we even een bakkie doen,tegen de middag.

Grtz. :W
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond iedereen,

Wat een gebeurtenissen allemaal hier op het forum. Jammer dat dit allemaal is gebeurt, maar goed er is al genoeg over gezegd en gesproken.
Ik heb net zoals vele van jullie de motor vandaag maar winterklaar gemaakt, heb dit jaar maar erg weinig kunnen rijden.
Ik kwam in de schuur ook nog een paar dingen tegen die ik van de hand wil doen. Het gaat om een orgineel zadel, een kontje en een undertail. Ik heb ze net op mp gezet (klik ff op de onderstreepte onderdelen) en ik ben nog aan het uitvogelen hoe ik hier even snel een fotootje kan plaatsen zodat jullie ook even kunnen kijken.

Als iemand geïnteresseerd is of vragen heeft kunnen jullie mij pb'en.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan