gsx 1400 "'THE BULLBAR"' deel 11 "''the place to be"'

Status
Niet open voor verdere reacties.
5784766.jpg
 
Tis rustig hier, volgens mij zijn alle hulpsinterklazen nog druk aan het rijmen en alle cadeautjes aan het inpakken?

Is er dan niemand die ik blij kan maken met een kontje van de gsx1400 of met de undertail?
 
klopt,want als daar iets aangeboden word heb ik er gelukkig niets aan :z :z hier moet ik me altijd inhouden om niet in te gaan op een aanbod O-) O-) ik ben financieel een beetje uitgepimpt. :$ :$ enkel nog mijn zadel laten bewerken 8-) 8-)


Speaking of which....

Ik heb mijn seat verkocht en heb nog niks anders.....
 
Inderdaad Aart, ik had het niet beter kunnen omschrijven.

@HenC
Op de foto met de motorfiets zie je tussen de achterband en de kont een ander stuk. Het is een beetje de vervanger van het spatbord.
Het je interesse?
 
Dat wordt zagen !!!
@HenC : ik heb een paar afbeeldingen voor je op gezocht

5802186.jpg


5802188.jpg


5802189.jpg


5802190.jpg


Ps. Je hebt ze ook zodanig dat je je originele achterlicht kunt blijven gebruiken. De undertail die ik gebruik heeft 2 (led) lampjes.
Moeilijkheidsgraad voor de montage....goed te doen, niet al te moeilijk
 
Heb ik dat !!!! Breng ik een perfecte velg weg voor een nieuwe band, had hem al leeg gehaald ( tandwiel, rubbers en schijf ) zodat er niets fout kom gaan, haal ik hem blij :) op en ja hoor, niets aan de hand.....tot dat ik hem thuis in het licht bekeek!!!!!
Hele zijkant beschadigd , velg geschaafd, krassen......wat een drama :( :( :( :( Volgens banden boertje ging het goedkomen maar ik kan wel janken '( '(


oh oh oh .....dat is idd klote !! hoop voor je dat het nog goed gaat komen ;)
 
Wel vette uitlaat Peter :Y . Wil wel een 4 in 1 eronder ipv de 4 in 2 maar heb mijn GSX net 3 weken. Denk niet dat mijn financiele afdeling hier in huis ermee akkoord gaat :N. Heb vandaag banden besteld dus dan is de emmer ook niet echt vol meer


je kan ook die blue flames verkopen !!! ik weet nog een klein mannetje die ze mischien wel wil overnemen *D
 
JAAA, heb mijn velg weer terug. *O* *O* Alleen nu een andere "probleem " , hij is mooier dan mijn voorwiel!!!! Die gaan ze ook nog gratis spuiten als ik mijn band laat monteren, voor de geleden mentale schade. Ik zeg : goeie service !! :} :}
 
Ondertussen is het GSX kontje en het zadel verkocht. Nu heb ik nog de undertail liggen hier staat hij te koop voor €297,- ik wil er €150,- voor hebben lijkt me niet al te duur. Dus wie o wie kan ik er blij mee maken?
 
Laatst bewerkt:
JAAA, heb mijn velg weer terug. *O* *O* Alleen nu een andere "probleem " , hij is mooier dan mijn voorwiel!!!! Die gaan ze ook nog gratis spuiten als ik mijn band laat monteren, voor de geleden mentale schade. Ik zeg : goeie service !! :} :}

Dat is inderdaad goeie service. Dikke vette pluim voor de zaak!
 
Hallo allemaal.
Hopelijk een goede Sinterklaas gehad............... *O*

Voor de liefhebbers heb ik nog een setje achterkantverhogers van Lucas liggen. Ik vraag er € 65.-- voor. Als het opgestuurd moet worden, komt er € 6.75 bij..........

Gertie


2.jpg


1.jpg


3.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan