gsx 1400 "'THE BULLBAR"' deel 11 "''the place to be"'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet dat C.L. Meijer uit Purmerend ook heel goede dingen doet met buddy`s. Heb die van mijn B12 laten "verbouwen" daar en was erg tevreden. Prijs viel ook mee....€ 80.00 voor naar wens vormen en opnieuw bekleden. Foto`s die nu op hun site staan zijn ruk, ze hadden toen foto`s van een buddy met Suzuki logo en vlammen.
 
Had 'm bij een meneer uit Heerhugowaard. Van MP afgeplukt.

Hij had zijn CB1300 verkocht zonder dat zadel. Hij heeft nu een CBX1000. Een HELE MOOIE ! ! !
Bijna puntgaaf en helemaal origineel.
Was wel een beetje jaloers....
 
je kan ook die blue flames verkopen !!! ik weet nog een klein mannetje die ze mischien wel wil overnemen *D

Hey BigMac, ja joh je moet gewoon die blueflames verkopen (Roy weet er wel iemand voor) en een "echt" systeem eronder knallen 8-)
Behoorlijke PK winst, aanzienlijk gewichtsverlies, zeer mooi afgewerkt en niet te vergeten een topsound :Y

Komen er wel uit....

Gr. Peter
 
Gaat hem nu effe niet worden Peter, zoals ik al zei: emmertje is nu effe leeg en banden en een een beurtje hebben op dit moment prioriteit. Andere uitlaat komt ooit wel eens.......maar nu effe niet :/ ( maar het blijft en vette pijp :Y )
 
Laatst bewerkt:
Even een fotootje van de Hongaarse GSX club
full
 
Hey, dat is gaaf!! Die tweede heb ik ook nog gehad....de oer GSX 1100 ( werd toen al bulldog genoemd ). De moeder der dikke nakeds volgens mij. :Y Was volgens mij ook een van de eerste fietsen die standaard boven de 100pk was.
 
@ Corjan: heb je misschien een linkje naar de hongaarse club? Niet dat ik hongaars spreek....

Ik ben al weer volop aan het poetsen (pimpen iets minder dit jaar)

5827330.jpg


5827332.jpg


5827334.jpg


Het was weer nodig......
 
Hoi koffiefreak,

Dat ziet er weer goed uit. Tis een hele klus om het allemaal weer schoon te krijgen, maar je krijgt er wel wat voor terug!

Voor de liefhebber heb ik nog een set progressieve binnenveren te koop van het merk Wilbers hier kun je een link vinden naar MP. Je kunt me een pb'tje of mailtje sturen.
 
aartje ....je lijkt die koffiefreak wel joh ... _O- _O-

pas maar op dat je ook niet alles gaat verchromen..hihihihi ach ja rijden kan je nu toch niet en dan ben je er wel weer lekker mee bezig toch !!!

en je kan er idd heel erg goed bij nu ...en als het zonnetje weer komt dan blinkt hij dadelijk weer *D

nou ik ben ook nog steeds zoekende hoor naar een chevy pickup ...zaterdag weer kijken naar eentje met big blok 454cui 7,2 liter pfffffffffff

ben benieuwd?
 
aartje ....je lijkt die koffiefreak wel joh ... _O- _O-

pas maar op dat je ook niet alles gaat verchromen..hihihihi ach ja rijden kan je nu toch niet en dan ben je er wel weer lekker mee bezig toch !!!

en je kan er idd heel erg goed bij nu ...en als het zonnetje weer komt dan blinkt hij dadelijk weer *D

nou ik ben ook nog steeds zoekende hoor naar een chevy pickup ...zaterdag weer kijken naar eentje met big blok 454cui 7,2 liter pfffffffffff

ben benieuwd?

Je zou eens hier in België moeten komen kijken Roy.....
Grooot spul zie je hier rondkarren ! Dodges, Chevys, Escalades, ...afgelopen week reed hier nog een Nissan Tundra...daar zit ook een aardig blokje in....

There's no substitute for quebic inches !
 
he big bull wat zie ik daar rechts in beeld staan is dat een Fazer en krijgt die ook zoveel aandacht O-) ? Succes met je poets project gelukkig ben ik niet de enigste die er zoveel aandacht aan besteed, krijg wel eens de opmerking van was je in huis maar ook zo nauwkeurig hahahaha O-)
 
klopt inderdaad dat is een fazer is van de garage eigenaar.maar die is slechter af dan bulletje :+ :+ en voor wat betreft de opmerking van was je thuis ook maar zo is het antwoord vrij simpel :z :z alle tijd die je aan de bull besteed kan je geen rotzooi maken in huis dus feitelijk is dat verkapt opruimen _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan