gsx 1400 "'THE BULLBAR"' deel 11 "''the place to be"'

Status
Niet open voor verdere reacties.
koffiegek !!! ik zou graag weer een keertje bij je langskomen ......en een lekker bakkie bij je doen , lijkt me wel weer even gezellig .
ja tundra die is ook groot he ....

ik laat het je weten als ik zaterdag een chevy rijker ben ! :W
 
Nou,nou jullie hebben mij wel aangestoken met al dat schoonmaken,dus kon ik ook nu niet achterblijven met de grote schoonmaak _O- _O- _O-

Gr Peter
full
 


Namens alle XJR 1300 rijders wens ik jullie hele fijne feestdagen en een mooi en kilometerrijk 2011!

(met een knipoog naar BigBull 1400 ;) )

20psbd5kopie.jpg
 
En nog een ( kon geen twee foto`s tegelijk plaatsen |( |( :( ) Heeft iemand hier eigenlijk ervaring met GIPRO gear indicators?
full
 
geen ervaring mee maar schijnt wel goed spul te zijn.het enge nadeel ervan vind k het display,je kan nooit een goede plek vinden om het te plaatsen waar het ook nog mooi staat
zelf heb ik er 1 van georg uit duitsland(die ze helaas niet meer maakt)en ik ben daar zeer tevreden over
2lu30bd.jpg

28t9esn.jpg


btw,ziet er strak uit dat achterwiel 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Thnx. Het plaatsen blijft idd lastig. Dat van jou is wel gaaf, weggewerkt in je display. :Y Hoe is de zicht van van jou indicator overdag?
 
Laatst bewerkt:
Jongens allemaal fijne feestdagen en een gezond en motorrijk :] :] :] :] 2011 "keep it safe" *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:)
Groetjes
full
 
sow vandaag ff een blundertje van suzuki weggewerkt,ze bezuinigen niet alleen op vet maar ook op lak :( :( :(
onderkant van de tank
33ayxio.jpg

ik zette het borsteltje erop en zag meteen al blank staal :r :r

behandeld met primer :z :z :z
9pxu34.jpg


en als laatste een goede coating erover 8-) 8-) 8-)
wa3toh.jpg
 
geen ervaring mee maar schijnt wel goed spul te zijn.het enge nadeel ervan vind k het display,je kan nooit een goede plek vinden om het te plaatsen waar het ook nog mooi staat
zelf heb ik er 1 van georg uit duitsland(die ze helaas niet meer maakt)en ik ben daar zeer tevreden over
[afbeelding]
[afbeelding]

btw,ziet er strak uit dat achterwiel 8-) 8-)
Hee, dat is cool, waar haal je zulke lampjes?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan