gsx 1400 "'THE BULLBAR"' deel 11 "''the place to be"'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lassen is geen optie....op de plekken waar de beugels zitten zijn " slijtplekjes " ontstaan omdat de beugels te ruim zijn. Het blauwe is er af en je ziet blank rvs.
Heb al contact gehad met de fabrikant en dit soort plekjes zijn volgens Blue Flame niet te herstellen ( zeggen ze )
 
Niet doen ook, maar dat had je al gelezen bij de CB1300 vrienden.
Het is een tijdje vervelend, volgens mijn vrouw, maar ze heeft er geen spijt van gehad dat ze allebei haar cts,jes heeft laten behandelen.
Dus nou ff rustig aan, en straks profiteren.
 
Beterschap Aart!

Beugels zijn overigens weer terug en zitten een stuk strakker om de dempers.
 
Laatst bewerkt:
thnx allemaal voor de beterschapswensen :} :}

ik hoop dat het snel voorbij is(iig nog 6 weken)dan kan ik bulletje in elkaar zetten 8-)

ik mag 6 weken niet zwaar tillen,alhoewel een kop koffie nu zelfs al te zwaar is(gelukkig heb ik rechts nog) O-)
 
Laatst bewerkt:
Lassen is geen optie....op de plekken waar de beugels zitten zijn " slijtplekjes " ontstaan omdat de beugels te ruim zijn. Het blauwe is er af en je ziet blank rvs.
Heb al contact gehad met de fabrikant en dit soort plekjes zijn volgens Blue Flame niet te herstellen ( zeggen ze )


ja ik vond die beugels er ook niet echt mooi omheen zitten ...had er alleen nooit iets mee gedaan !! ben benieuwd wat jij eraan kan doen .....het blijven wel super dempers hoor *D
 
K*tzooi krijg ik een van die boutjes aan de zijkant van de radiateur er niet uit................ als een huis zit het!
Schroefje is inmiddels niet meer te redden en zal uitgeboord moeten worden, iemand bij mij in de buurt die dat toevallig goed kan?
regio zuid/noord holland !
 
Laatst bewerkt:
Wees voorzichtig Hotze ! Met beleid te werk gaan, want je oliekoeler is erg kwetsbaar.
Voor je het weet....lekkage ! Die boutjes is geen probleem, die zijn in alle kleuren en maten te verkrijgen. Ook niet te lange boutjes nemen, want ik heb ook al gezien dat iemand zijn oliekoeler daarmee aan het lekken kreeg.

Gewoon inspuiten met wat kruipolie of IMAL (ik maak alles los). Goed in laten trekken. Ev. met een dremeltje of zaagje een gleuf in dat boutje maken, vervolgens met een grote schroevendraaier uitdraaien, óf voorzichtig het kopje van dat boutje er af boren en vervolgens de overgebleven schroefdraad uitdraaien.

Woonde je toch maar wat dichterbij......
 
Ik ben idd aardig bezig geweest.... heb wel de motor laten draaien daarna om te kijken of
er geen lek was gekomen, gelukkig niet dus *O*
Ga denk ik maar even langs een motorzaak ofzo om uit le laten boren ! of ff langs in Hamont ..........!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan