gsx 1400 "'THE BULLBAR"' deel 11 "''the place to be"'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien overbodig maar hebben jullie deze al gezien
GoParts, Onze special Suzuki GSX 1400.

Groetjes

jaja das alweer een oude bekende .....stond eens geleden op de beurs ...super gaaf ding ...


blijft klote dat ik af en toe hier op de site kijk ;( als ik mn oude bull weer zie staan ...... :X


maar hij blijft mooi .... en die kleine aanpassingen maken hem steeds een beetje mooier ...en idd eenvoud houden ...dan blijft hij het mooist.!!


nou nog heel ff dan heb ik eindelijk mijn nieuwe aanwinst hier thuis voor de deur staan ...volgende week woensdag gaat hij naar het rdw voor de keuring!! fingers crossed :}


en daarna kan ik als het weer mee zit een paar mooie foto's maken *D dan zal ik hem hier wel ff laten zien ...... *O*


mzzl gasten :W
 
spijt spijt .....wat is spijt .....ik vindt het jammer .....kijk als ik geld genoeg had dan had ik hem gehouden natuurlijk !!!!

maar ja ...helaas.

en die chevy is echt ook een droom van me ...en gister had ik hem weer ff gehoord ..... :} :} echt wel super !!! het voordeel is dat ik mn kleine meisie en mn grote meisie sneller mee kan nemen ....en eigenlijk het hele jaar door kan rijden met weer en wind , en eh hij kan ook zeer handig zijn ..met vervoeren van spullen . alleen parkeren zal een probleem gaan worden hahahahahah B|

en ik kom weer eens op ander soort meetings ...hahahahah altijd leuk hoor .
trouwens ik ga ook nog wel naar de motorbeurs in utrecht hoor :Y

ik gun harold ontzettend veel rij plezier op mn oude motor *D :]
 
ah joh ik zit je gewoon een beetje te jennen :+ :+ je moet doen wat je hart je ingeeft,jij wil een pick up dus jij koopt een pick up :Y :Y :Y alhoewel je bij een gemiddelde BCC een goedkopere pick up kan kopen _O- _O-
 
ik dacht dat ik de enige was die de laatste tijd(agv een operatie)weinig gesleuteld en te vertellen had ;( ;( maar het is hier eng stil :X :X :X zelfs zo stil dat het de heren van het cb forum opvalt dat ze de pagina's sneller vullen _O- _O- _O- dat is overigens ook het enige dat sneller gaat :Z :Z
 
Hier de beloofde foto's van Bart Speedline Coatings in Best;

full
 
Dat is een foto van het voorwiel met nieuwe lak, nieuwe lagers, nieuwe stofringen en nieuwe schijven. En nieuwe haakse rode ventiellekes.

8-)
 
En zo zagen ze er de eerste keer uit.
Je ziet het niet op de foto maar ze waren niet goed. En inderdaad, dan doet Bart het gewoon over. Geen discussie.

8-)
full
 
eeehhh helaas niet nee :$

ik bedoelde eigenlijk meer het sleutelen,ik heb ooit de opleiding tot scheepsmachinist gevolgd :Y :Y


Ben ook al m'n hele leven aan het sleutelen. En een paar jaar geleden heb ik dan eindelijk m'n eerste draaibankje gekocht. Heb nu net een nieuwe. Een Chineese, en da's goed genoeg. Alles erop en er aan voor een prikkie.
Ja, je mag gerust jaloers worden. Ik maak er de leukste dingen op. En als het moet ook verrekte nauwkeurig zelfs.

8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan