Gsx 1400 Topic Deel 16 : It's only torque,but i like it

Status
Niet open voor verdere reacties.
JIj hebt een Knul :P :+ Welke nog in de grondlak staat O-) }) :W

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

de blauwwitte brigade op de barricades....

ach je hebt nu eenmaal mensen die gaan voor gedistingeerd en ingetogen smaakvol aan de ene kant en kermisclowns die een gebrek aan goede smaak trachten te maskeren middels schreeuwerige kleurencombinaties aan de andere kant...
niks aan te doen anders dan die bevolkingsgroep middels subtiele hervormings strategie van hun fout bewust te maken...
een taktiek welke helaas maar al te vaak zowel frustrerend als futiel blijkt te zijn.
het vergt een niet te onderschatten hoeveelheid gezond verstand om met dergelijke sociale problematiek om te gaan...
iets wat mij op het lijf geschreven is al zeg ik het zelf..

:+ :+ :+ :+
 
jaaaaaaaa.....ik denk paars met flinke metalflakes *O* :9~
maar niet zo grof als wat je op bots autootjes ziet..het moet geen kamperbak worden tenslotte...

chique en stijlvol.....en een fetish die ik heb overgehouden aan de opgeschmukte kawas waarmee duitsers in de jaren 80 naar assen kwamen voor de TT.

eigenlijk moet het zadel dan wit... :9~ :9~
 
stop met zoeken,ik heb hem gevonden 8-) 8-) je moet alleen zelf ff het zadel wit spuiten :+ :+
20138998ea.jpg
 
Zo dan......vrouwlief is "even" naar Utrecht geweest vanochtend om wat extra materiaal op mijn achterbrug te laten lassen (2PK minder nu). Kon zelf helaas niet heen want dinsdag op mijn werk door mijn rug gegaan. (is een alu ruggenwervel misschien iets :? ).



Alleen nog even op de juiste plek een gaatje boren en tappen in het plaatje voor de nozzle en alles kan er weer op gemonteerd worden. (zodra het ruggetje het toelaat |( )

 
Goed bezig Tonie....nu al. Wel klote dat je problemen met je rug heb, sterkte daarmee!

Dank je Harold/Dolorfin, en ik beschouw dit toch als een verloren motorrij jaar. Zekers een paar mooie ritten gemaakt, maar veels te weinig ivm mijn knie. En nu dus mijn rug, maarja....tis niet anders. Mijn opa zei altijd,

NIET KLAGEN MAAR DRAGEN EN BIDDEN OM KRACHT :}

Dus ik klaag niet, maar kan er wel eens moedeloos van worden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beterschap jongen !
Netjes, dat lipje aan je achterbrug trouwens. Staat de Bull bij Martin op de brug, zonder achterkant?
 
Dank je Louis, lipje en buisje. Hij staat bij Mart op de brug ja. Gelukkig had ik vorige week alles er al afgehaald, anders was dat lassen niet gelukt. :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo mannen,

Ik heb even een vraag over het laten vermaken van een zadel. Ik heb eens wat research gedaan voor het laten vermaken van het zadel van mijn MT-09, en ben daarbij op Niklas Lange (sitzbankbezieher.de) gestuit.
Nu heb ik eens even met die man contact gehad, en hij zei dat hij voor mensen van Motor-Forum met een GSX1400 ook zadels had vermaakt....

Misschien zijn die personen nog wel actief in dit topic.... Ik ben erg benieuwd hoe dat gegaan is aangezien de beste man niet 123 om de hoek zit. Mag ook even via pm. :)

Gr. Kees
 
Hallo mannen,

Ik heb even een vraag over het laten vermaken van een zadel. Ik heb eens wat research gedaan voor het laten vermaken van het zadel van mijn MT-09, en ben daarbij op Niklas Lange (sitzbankbezieher.de) gestuit.
Nu heb ik eens even met die man contact gehad, en hij zei dat hij voor mensen van Motor-Forum met een GSX1400 ook zadels had vermaakt....

Misschien zijn die personen nog wel actief in dit topic.... Ik ben erg benieuwd hoe dat gegaan is aangezien de beste man niet 123 om de hoek zit. Mag ook even via pm. :)

Gr. Kees


Deze mijnheer koffiefreak kan u 110% verder helpen met Niklas Lange (sitzbankbezieher.de)
 
Laatst bewerkt:
Hallo mannen,

Ik heb even een vraag over het laten vermaken van een zadel. Ik heb eens wat research gedaan voor het laten vermaken van het zadel van mijn MT-09, en ben daarbij op Niklas Lange (sitzbankbezieher.de) gestuit.
Nu heb ik eens even met die man contact gehad, en hij zei dat hij voor mensen van Motor-Forum met een GSX1400 ook zadels had vermaakt....

Misschien zijn die personen nog wel actief in dit topic.... Ik ben erg benieuwd hoe dat gegaan is aangezien de beste man niet 123 om de hoek zit. Mag ook even via pm. :)

Gr. Kees

Heb mijn zadel er ook laten maken en het is een top vakman die ook nog eens redelijk geprijsd is....een aanrader dus!!
 
ik denk dat het niet uit maakt wie(oke er zal altijd prijs kwaliteit verschil zijn) het zadel vermaakt. in vergelijking met de standaard pannenspons die gemonteerd is is alles een verbetering.
 
de originele zadels zijn ruk vind ik.... :r
het lijkt heel wat maar erop zitten voor meer dan een uur levert een houten kont op althans dat is mijn ervaring...

ik heb mijn zadel laten aanpassen bij rayz-zadels..prima kerel die snapt wat je bedoelt als je omschrijft wat er mis is met de zithouding..
niet goedkoop (ik denk dat die duitser goedkoper is) maar ik wilde geen risico lopen weer met een slecht zittend zadel opgescheept te worden.

mijn bull staat op het moment wat te loeren in de schuur...
ben er nog niet verder mee gegaan....druk druk druk...
binnenkort maar weer eens kijken... :Y

ik ben op zoek geweest naar een z900 of z1000 (a1 of 2 ) voor normaal geld als langdurig projectje maar wat er in de wereld van de jaren 70 jappen is gebeurt is beyond me.. -O-
die dingen zijn niet meer te vinden voor een redelijke prijs :N .
3 of 4 ruggen vragen ze zomaar voor een verklote sloper...niet te filmen...
hetzelfde geld voor de jaren 80 kawas maar ook ouwe suzies worden al rap prijzig...
probeer maar een doodgewone gs1000 te vinden voor 2k ofzo in complete rijdende staat.
ik wens je succes....
ik kijk voorzichtig verder....je mot er ff over struikelen eigenlijk....zal wel niet meevallen..
 
_O- _O- _O- _O- ah zo moet dat dus.. :?

nee eerlijk,het slaat echt nergens meer op...MP en speurders staan vol met allerhande
"streetfighters" en "caferacers" (lees verklote) jaren 70 en 80 fietsen voor de meest idiote prijzen.
ik ben bang dat ik te laat ben wat dat aangaat... :N
of diep in de buidel om een onverkloot ding te vinden...mmmmmm
begrijp me goed ik ben helemaal voor aanpassen/ombouwen want laten we eerlijk zijn,
die 70er jaren jappen reden gewoon shit qua frame en remmen enzo...

MAAR...als je zoiets dan wilt aanpakken doe het dan ook goed (lees;reken erop dat het serieus geld gaat kosten)
wat je vaak ziet is rotzooi hokken die met de hand op de knip "verbouwd" zijn en thuis in het schuurtje met de spuitbus gespoten.
frames verslepen en weer gelast door amateurs met hobbybob gamma trafos om hun aanpassingen vast te brobbelen... |( :r

nogmaals de goeie uitgezonderd maar het gros is gewoon maar wat aan het doen omdat het ze doenelijk lijkt.... :N .....zonde....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan