Gsx 1400 Topic Deel 16 : It's only torque,but i like it

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag nieuwe demper binnengekregen *O* *O*

full



Hij klonk wel vet alleen stond hij niet zo mooi als dat ik had gehoopt -O- -O-

Gaat daarom weer de verkoop in.....
 
Laatst bewerkt:
Vandaag nieuwe demper binnengekregen *O* *O*

[afbeelding]


Hij klonk wel vet alleen stond hij niet zo mooi als dat ik had gehoopt -O- -O-

Gaat daarom weer de verkoop in.....

Denk ook dat de carbonlook er niet bij staat. Wat ga je nu bestellen? Maar even tussen ons Harold, heb je hem s'avonds besteld????? 8-)
 
Goede middag heren,

Aangezien de gouden accenten op m'n Bull plaats hebben gemaakt voor iets anders.....misschien dat ik een van jullie blij kan maken met een set goud geanodiseerde korte Pazzo's ?

Zijn zo goed als nieuw......en mogen weg voor weinig ;)

2u3uyih.jpg

2nki69i.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kabels richting nieuwe schuur liggen er ook in......Pfffffff........niet echt behachelijk een kruipruimte van ongeveer 45cm. :N

20150424_180134.jpg


1 voedingskabel
1 CAI kabel
1 internetkabel
1 waterleiding
1 kabel om de buitenverlichting vanuit de woonkamer te schakelen. ;)
 
Tony ik zou er ook meteen riolering aanleggen.
Zo in de trend van, rekening houden met de toekomst.

Er is nog een stuk gemeente grond naast de schuur, dus schep de grond in, kuil maken, schijten, kuiltje weer dicht. ;)
Scheelt namelijk weer ruimte in hobbyhokje ivm dan te plaatsen wc-pot. :Y
 
Vandaag de Bull effies uitgelaten over de Schermer dijkjes....mooie omgeving.....mooie bochtjes.

full
 
Laatst bewerkt:
Wie weet kunnen we ooit een meet in NH hebben, niet echt centraal maar wel mooi met de Beemster en Schermer polders, de West Friese dijk, binnenwegen naar Den Helder en langs de kust richting Zandvoort!
 
Wie weet kunnen we ooit een meet in NH hebben, niet echt centraal maar wel mooi met de Beemster en Schermer polders, de West Friese dijk, binnenwegen naar Den Helder en langs de kust richting Zandvoort!

Goed plan. Afgelopen weekend nog in beide mooie polders gereden. Op de BMW weliswaar maar dat mag de pret niet drukken. Ook richting Castricum, Bloemendaal is het leuk rijden...... In "de kop" weten Tonie en ik de weg wel :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan