Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

Heerlijk weekendje Eifel/Luxemburg gehad. Lekker gereden maar pleuris....wat was het warm. Weet nu hoe een bitterbal zich moet voelen in een airfryer.
image1.jpeg
image2.jpeg
image4.jpeg

image0.jpeg
 
gaaf! Probeer bij de ring ook de ingang van de touristenfahrte op te zoeken, daar staan alle dikke auto's en motoren die een rondje doen. Is aan de andere kant van het circuit (zo'n dikke 5min rijden van waar je de foto hebt gemaakt).

Mijn blauwe GSX1400 is verkocht, nu alleen de rode nog over als project. Van het winter daar de full titanium Yoshi Cyclone onder gooien en Yoshi stage 1 nokkenassen.
 
gaaf! Probeer bij de ring ook de ingang van de touristenfahrte op te zoeken, daar staan alle dikke auto's en motoren die een rondje doen. Is aan de andere kant van het circuit (zo'n dikke 5min rijden van waar je de foto hebt gemaakt).

Mijn blauwe GSX1400 is verkocht, nu alleen de rode nog over als project. Van het winter daar de full titanium Yoshi Cyclone onder gooien en Yoshi stage 1 nokkenassen.
Duke ook verkocht?
 
Ik heb nog een originele uitlaat met dubbele dempers liggen (dempers niet op de foto, zitten in de onderste doos die op de foto staat) als iemand er belang bij heeft hoor ik het graag. Ik hoef er niet veel voor.

Zit wat vliegroest op de mid-pijp maar met een beetje boenwerk krijg je het er wel af.
 

Bijlagen

  • IMG_8453.jpeg
    IMG_8453.jpeg
    302,5 KB · Weergaven: 2
E bay heb ik gebruikte gezien en nieuw. Wel prijzig nieuw vind ik. Zaal even informeren bij een kennis, die heeft pas redelijk wat GSX 1400 onderdelen weg gedaan.
 
Hoi allen.
Ben benieuwd op hoeveel jullie kmst staat van de 1400.
Twijfel of ik ga voor 1 met ruim 60.000 km op de teller. Bj 2005

Ik ben lid van een aantal GSX1400 Facebook pagina's en daar zitten ook Australiërs bij die bijna de 2 ton aantikken. In Engeland is iemand met 175.000 miles +!! die rijd er elke dag mee.

60.000km in 19 jaar is gemiddeld een dikke 3000km dus de motor is weinig gebruikt.
 
Ik begin altijd op deze site.
Motorsloop.net

Staat me bij dat een nieuwe achteras €120 kost. @Dutch_Dress weet het misschien nog wel, die had een moer die geen afscheid van de as wilde nemen. Schoefdraad was helemaal naar de kloten, nog steeds geen idee hoe dat kon.
Hahaha omg ja dat weet ik nog wel 🤣🙈 wat een gedoe was dat. Toen via een site een ‘gebruikte’ nieuwe besteld bleek ook niet helemaal goed te zijn dus bij beurtje compleet nieuwe besteld jaar later die was idd €125.

De GIX staat nog in Brabant, hoop dat ik hem snel kan halen dan kan hij mooi aan huis staan in het hoge noorden. Kleppen zijn nagelopen en ondanks z’n 74.000 km alles nog goed en in perfecte conditie. Dussss die kan weer voorlopig weer tegenaan. Bijna 5 jaar in bezit en met 20.000 op de teller gekocht. Zou er ook geen afscheid van willen nemen.
 
Moet je ook niet doen. Bij de mijne staat er ook nog maar 96.000km op de teller, dus dit jaar over de 100.000km heen, moet lukken.
Wordt wel moeilijker met 4 motoren in de garage.
Al is het de bedoeling dat er dit jaar een paar weg gaan. :+
Geloof niet dat een diversion 600 veel toegevoegde waarde heeft naast de 1400._O-
Hoe is het daar in het hoooge noorden?
 
Moet je ook niet doen. Bij de mijne staat er ook nog maar 96.000km op de teller, dus dit jaar over de 100.000km heen, moet lukken.
Wordt wel moeilijker met 4 motoren in de garage.
Al is het de bedoeling dat er dit jaar een paar weg gaan. :+
Geloof niet dat een diversion 600 veel toegevoegde waarde heeft naast de 1400._O-
Hoe is het daar in het hoooge noorden?
Euhm volle bak dus haha 🤣 nee die 600 is zonde van de ruimte die het in beslag neemt toch haha.

Afgelopen weekend de Gix (achterop aanhanger) naar het noorden verhuisd. Klaar om te gaan rijden en hier de omgeving te verkennen. Eindelijk staat hij op z’n plekje in de garage!
 

Bijlagen

  • IMG_1684.jpeg
    IMG_1684.jpeg
    757,4 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1695.jpeg
    IMG_1695.jpeg
    696 KB · Weergaven: 0
Gisteren ritje met de ‘stichting’, stonden bij verkeerslicht in de buurt van Rhenen en wat zie ik daar ineens in m’n spiegel verschijnen, gewoon nog een GSX1400 in het wild gespot, zelfde kleurstelling als de mijne. Behoorlijk bijzonder! Diegene was met nog een rijder maar kon diens motor niet zien. Had wel een vreugde momentje en even netjes gezwaaid haha.

Wanneer een 1400 meet? Lijkt me toch wel dik om een hoop bij elkaar te zien.
 
Laatste meet was 2021 en daar kwamen er welgeteld 7 op af, jaar daarop heb ik het weer geprobeerd maar kreeg zo goed als geen response. 2011 hadden wij een hele grote met wel ruim 30 uit Nederland en België en dat was echt gaaf. Van de "oude garde " zijn er weinig meer over....denk alleen Peter den Breems en ik, verders heeft iedereen al iets anders of is gestopt. Was altijd wel bere gezellig en mooi om iedereen te spreken met dezelfde passie/afwijking.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan