Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

vandaag ff op en neer geweest naar de voorvork dokter om mijn voorvork in elkaar te zetten. tevens een nieuw 1400 bezitter blij gemaakt met rechte onderpootjes en kaarsrecht binnenwerk voor de voorvork :Y :Y
25242066vx.jpg


en gelijk even bij de hernieuwde Beast van louis gekeken. man wat ziet die fiets er strak uit en een kleurtje :} :} :} :9~ :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Hij is Blauw geworden maar in een hele mooie tint. echt waanzinnig. ik bedoel ik vind jullie kleur blauw mooi maar deze is echt waanzinnig(in mijn ogen) :} :}


dat komt door de mooie tank dat ie heeft :P mooie matzwarte ondergrond denk ik :P
 
Laatst bewerkt:
Had al zo een vermoeden dat hij blauw mooi vond de vorige keer dat ik bij hem was. Ben benieuwd wanneer hij foto`s gaat posten.
 
Zover als ik het nu kan zien, ziet het er erg mooi uit. Kom maar op met derest van de foto's. ;)
 
vandaag ff op en neer geweest naar de voorvork dokter om mijn voorvork in elkaar te zetten. tevens een nieuw 1400 bezitter blij gemaakt met rechte onderpootjes en kaarsrecht binnenwerk voor de voorvork :Y :Y
[afbeelding]

en gelijk even bij de hernieuwde Beast van louis gekeken. man wat ziet die fiets er strak uit en een kleurtje :} :} :} :9~ :9~ :9~~

Ziet er weer goed uit Aart :}
 
Rijden over een fietsroute over de Beemster dijken betekent veel lekkere bochtjes.....betekent helaas ook veel fietsers

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan