Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

Die kun je beter gaan bekijken. Mits de belangstelling serieus is natuurlijk.


bioflap was en is een heel serieuze koper Leo,heb uiteindelijk de verkoop toch geannuleerd.

Wat je verkoopt dat ben je kwijt hij had er serieus een goede prijs voor over :Y Maar toch kon ik geen afstand doen van mijn motor de mooie Bull.

Er zit zoveel zweet - tijd en geld in ,daarbij ooit na het racen op de gsxr racers zal ik weer ermee gaan rijden op de weg.

Kijk alles is natuurlijk te koop maar dan zou ik puur overstag gaan voor het geld.
 
Laatst bewerkt:
bioflap was en is een heel serieuze koper Leo,heb uiteindelijk de verkoop toch geannuleerd.

Wat je verkoopt dat ben je kwijt hij had er serieus een goede prijs voor over :Y Maar toch kon ik geen afstand doen van mijn motor de mooie Bull.

Er zit zoveel zweet - tijd en geld in ,daarbij ooit na het racen op de gsxr racers zal ik weer ermee gaan rijden op de weg.

Kijk alles is natuurlijk te koop maar dan zou ik puur overstag gaan voor het geld.


Willem; +1
 
Vandaag mijn nieuwe GSX opgehaald! Wat een fijne machine :D
13240652_1087117374662700_2320347168042188394_n.jpg
 
Zo dan.....die laat er geen gras over groeien. Nice, gefeliciteerd.
 
iemand hier toevallig ervaring met de bridgestone t30???

Ik ben om dezelfde reden overgestapt van S20 naar T30. Bevalt prima en ziet er na 1500 km nog als nieuw uit, de S20 begon bij deze km al ouderdomsverschijnselen te vertonen.

Rijeigenschappen prima, ik rijd tenslotte niet op het circuit.
 
dank jewel keesjan....
ik was er al over uit maar toch mooi een positieve reactie te horen.
 
Bedankt voor de reacties! Ik ben hoop hem zeker heel te houden :D

Heeft iemand tips over het instellen van de vering? Wij rijden vaak met 2 personen, en ben benieuwd wat aan te raden is?
Ik merk al wel dat mijn GSX een stuk beter rijd dan die wat ik getest heb in Hoogeveen.
 
Die had ik dus gevonden, maar wist niet zeker of het ook echt aan te raden is :P

Binnenkort maar eens proberen! Verder iemand ervaring met het monteren van GPS systemen? Heb bij de verkoop van mijn vorige motor een Garmin 660 erbij gekregen.
 
Ja vind die van Keith erg prettig rijden. heb m zelf iets stijver gezet (rijdt wat sportiever)
De standaard instellingen is echt slappezakken werk hoor... (hoop dat ik niemand beledig -O- )

Ik heb op mijn yamaha n "RAM mount" zitten. maar die kan ik niet direct overzetten op de GSX.
Denk wel dat ik een RAM beugel voor de bull ga halen hoor. Blijft gewoon zitten hoe die hoort en blijft ook bij rijden goed af te lezen en vibreert niet als n malle.

:] RAM Mount
(hoop niet dat dit als reclame gezien wordt, maar gaat even om de plaatjes onderaan de pagina, dat zijn n hoop opties)
 
Laatst bewerkt:
Top! Ga ik ff kijken naar die mounts.
Is het verder mogelijk om de schaamrand van de 190 achterband af te rijden?
 
die "chickenstrips" krijg je er wel af hoor. Maar n knee down is me op de GSX nog niet gelukt.

Iemand hier die dat al gelukt is??
 
Knee down is mij iig nog nooit gelukt....heb het ook nog nooit serieus geprobeerd overigens, ben veel te bang dat er ook meteen een elbow down en helmet down bijkomt -O- . Sommige van ons hebben volgens mij al genoeg moeite om tijdens het sleutelen hun knieën aan de grond te krijgen _O-
 
Laatst bewerkt:
Het lukt me op de fazer wel, maar verder dan voeten schrapen ben ik met de bull nog niet gekomen.

Ach, laten we eerlijk wezen. 'T is er ook geen motor voor.

Hij tourt heerlijk en je kan er redelijk sportief mee rijden en zelfs goed meekomen met de 600'jes en 1000'jes. Maar de bull is niet gebouwd met oog op assen, isle of man en de nurburgring. Eerder om de route 66 snel en comfortabel af te leggen en een route met mooie glooiende bochten te rijden.

Vorige week stond er n gloednieuwe MT-03 naast me, ik denk zonder uitlaat, zo'n belachelijke herrie kwam eruit. En continue heen en weer te duwen die vent, beetje irritant (mooiweerrijdertje denk ik)
Na 1 stoplichtsprintje hield dat op _O- hij kon toch niet tippen aan dat enorme koppel met standaard uitlaten :]
Wat is t leven soms oneerlijk he :W

Dus klagen dat we n trage fiets hebben klopt zeker niet! Onze kracht ligt alleen na de bochten ipv er in.
 
Laatst bewerkt:
Knee down is mij iig nog nooit gelukt....heb het ook nog nooit serieus geprobeerd overigens, ben veel te bang dat er ook meteen een elbow down en helmet down bijkomt -O- . Sommige ( ZOALS IK BV :+ ) van ons hebben volgens mij al genoeg moeite om tijdens het sleutelen hun knieën aan de grond te krijgen _O-

Mij lukt het soms wel Harold :+ Alleen soms kom ik niet meer terug in het zadel. _O-

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan