Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

Haha ja dat kon ik mij ook herinneren, snelle gsxr die denken je ff eruit te rijden bij een stoplicht. Ik reed ook vaak met pothelm, motorspijkerbroek en hele casual motorjas ... En dan supersports uitrijden met volle astronauten pak .. Dat zorgde wel regelmatig voor een glimlach . Als ik op vakantie ging met de Gsx dan ging de racepak wel aan ( wappert niet en dat is wel zo lekker op een naked) . Ik deed er niet echt mijn best voor maar bij elke bergpas werd er en der een knietje gesleept.. Ging prima, was zelf een aangenaam steuntje
 
je kan met de bull zelfs in de bochten behoorlijk meekomen hoor. en dat de schaamrand bij de 1400 groter is dan bij andere fietsen komt omdat die op een 180 staan. en knee downs doe ik dagelijks als ik mijn veters vast maak _O- _O-
 
1 grote nadeel bij sportief rijden op een Gsx was toch het zware gewicht. Ik had Mijn SRAD ingeruild voor de 1400, ik weet nog dat de rest van mijn club zeg maar nog op sportmotoren reed.. Ff ritje naar winterbergen met ze om de Gsx te testen .. Die welbekende stuk met leuke bochten was echt een stuk lastiger
 
je kan met de bull zelfs in de bochten behoorlijk meekomen hoor. en dat de schaamrand bij de 1400 groter is dan bij andere fietsen komt omdat die op een 180 staan. en knee downs doe ik dagelijks als ik mijn veters vast maak _O- _O-


Aart een 180/50 band rij je wel lastiger ( is meer rond) tot aan de schaamrand als een 190/50 ( is vlakker) band . De meeste racers rijden zelfs met een 60 hoog band.Zelf vind ik een 190/55 de perfecte achterband :Y

Op Assen rijdt er regelmatig een instructeur rond met een GSX1400 hij moet alleen goed op zijn voetsteuntjes letten *D

Zou je een GSX1400 voorzien van een race voetsteunen en clipons dan kom je volgens mij goed mee met de rest :]
 
Aart een 180/50 band rij je wel lastiger ( is meer rond) tot aan de schaamrand als een 190/50 ( is vlakker) band . De meeste racers rijden zelfs met een 60 hoog band.Zelf vind ik een 190/55 de perfecte achterband :Y

helemaal waar.. :Y ...bij zowel de gsx als de sp1 reed ik op de hele breedte van de band (190)
bij deze cb hou ik aan beide zijden 5mm over (180 band) en dan ga ik al loeiplat gewoon....
 
helemaal waar.. :Y ...bij zowel de gsx als de sp1 reed ik op de hele breedte van de band (190)
bij deze cb hou ik aan beide zijden 5mm over (180 band) en dan ga ik al loeiplat gewoon....


Zou jij op Assen rijden Hessel dan rij jij ook de 180 band tot aan de bil-naad :+ En eigenlijk is dat ook niet goed dan ga je te plat.Als je ziet dat mijn 190/55 ook geen schaamrand meer heeft da's ook niet goed.Eens ga ik onderuit bij teveel gas.Ben nu meer aan het proberen om de motor rechterop te houden en zelf meer te gaan leunen met de knie op het asfalt }) Als oude man van 54 jr valt dat niet echt mee :P
 
Laatst bewerkt:
Zolang je maar niet te plat gaat, dan is alles best.
En als je op een vrachtwagen als die dingen van ons een 5mm randje laat zitten, dan hoef je je nergens voor te schamen hoor.
 
persoonlijk interesseert het mij geen hol hoe groot die schaamrand is. als ik sávonds niet met het gezin aan tafel zit dan schaam ik me pas. :Y :Y

zo is het maar net aart..... de tijd dat ik een stijve pik kreeg van banden kieken is wel voorbij...
bovendien als ik hem nog platter druk schrapen de steps over de grond...
 
zo is het maar net aart..... de tijd dat ik een stijve pik kreeg van banden kieken is wel voorbij...
bovendien als ik hem nog platter druk schrapen de steps over de grond...


Ik moet wel kieken moet de vering erop afstellen }) Wil wel geen stijve pik ervan krijgen want dan kan ik niet meer bukken :+ _O-
 
Zou jij op Assen rijden Hessel dan rij jij ook de 180 band tot aan de bil-naad :+ En eigenlijk is dat ook niet goed dan ga je te plat.Als je ziet dat mijn 190/55 ook geen schaamrand meer heeft da's ook niet goed.Eens ga ik onderuit bij teveel gas.Ben nu meer aan het proberen om de motor rechterop te houden en zelf meer te gaan leunen met de knie op het asfalt }) Als oude man van 54 jr valt dat niet echt mee :P

kijk maar uit dat het je niet in de rug schiet.. _O-

is me bij die sp1 eens overkomen...van de rotonde af en ik wil terug schuiven en krak schiet me zo in de onderrug... _O- _O- -O- ...niet te filmen gewoon... :N
 
Vandaag naar Pajic geweest in Gendringen..vakmannetje hoor! Mooi kort uitlaatje nu, heerlijk geluidje ook. Heb er een db killer bij gekregen maar die blijft in de verpakking denk ik.

25612774fs.jpg


25612775cb.jpg


 
Laatst bewerkt:
...en zo hoort een dempertje er uit te zien !... :Y

...lekker kort, en ongeveer ter hoogte van de achteras ophouden...
...erg fraai zo !...



...was vroeger heel normaal, van die korte dempers...
...en daarom een blik terug naar het jaar 1987...


i-8F63NXV.jpg


i-nSHzNnX.jpg



...Marshall Endurance...
...mooi kort spul toen...

...ook in 1984, ook Marshall Endurance, ook tot aan de achteras...


i-5Mhh7mv.jpg
 
Laatst bewerkt:
Was gezellig mannen ( en vrouwen :) )
September weer :)
Hopelijk kan Aart er dan wel bij zijn. Beterschap Aart!

h1cc3fwb4rrbw.jpg
 
Was idd gezellig Mart...mooie route uitgestippeld. Wie had ooit gedacht dat je 130+ kilometers kon rijden op Texel.
 
Texel is een errug leuk eiland om op te rijden, en nog verrassend veel bochtjes ook !
 
Terug
Bovenaan Onderaan