Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

Oke,even het verhaal.Je koopt Yoshimura dempers met een ingang van ongeveer 60mm

25865433re.jpg


Je linkpijpen zijn ongeveer 50 mm

25865434jw.jpg


Hoe ga je dat aanpassen :? :?
Je koopt een verlooppijp bij een willekeurige auto materialen boer voor het schrikbarende bedrag van 20 euro |( |(
25865435wb.jpg


daar zaag je het dikste deel af en kijkt of het past op je linkpijp :Y :Y
25865437uo.jpg


je monteert de demper en ziet dat het uitsteekt en toch nog uitlaatgassen lekt. :r :r
25865438tu.jpg


je kort hem nog verder in en vult de ruimte tussen de diverse delen op met aluminium tape O-) O-)
25865439rv.jpg


monteer de dempers nogmaals en het zit gasdicht en netjes in elkaar
25865440mk.jpg


veertjes erop en klaar
25865441qg.jpg


en het eindresultaat 8-) 8-)
 
mooi gedaan aart... :Y *O* ...maaruh

persoonlijk had ik beide pijpjes even opgetrompt naar de binnenmaat van de dempers.. :Y
een minuutje werk en het kost nix.. :Y _O- ... :+
 
yup hessel de Hurrics zijn mits de killers erin zitten zelfs met E-keur.
Maar ik zit erover te denken om eens een keer naar Mile Pajic te gaan om DB killers te laten maken voor de yoshi's met een aansluitende geluidsmeting
 
Laatst bewerkt:
Hey mannen ... nog ff een brutale vraag!

Heeft er iemand nog een voorspatbord voor een Bull liggen? Of weet je iemand die er 1 heeft? Of is er wellicht een vervangend spatbord dat past?? Kleur is onbelangrijk want ik moet sowieso naar een spuiter ...

Ik kan er in principe nog ff niks mee nu, maar ik ben toch al aan het proberen om alle nodige materialen te verzamelen! Zodra ik fysiek weer iets kan moet mijn Bull uiteraard weer zo snel als mogelijk de weg op hahaha.

Alvast mijn grote dank voor het meedenken hier!
Grtzzz, Lex
 
Als je een pijp gaat verjongen dan ben je de wanddikte aan het verkleinen, van binnen naar buiten. Maw je krijgt een grotere (binnen) diameter, oftewel een grotere ID.


Leg dit nog eens een keer uit want (met alle respect) dit slaat helemaal nergens op.
 
Ik probeer de laatste paar dagen GSX1400.org te bereiken maar het lijkt erop dat deze niet meer bestaat? Is de site helemaal opgeheven of is er een vervanger?
 
Terug
Bovenaan Onderaan