gsx-r 600 1998 project

en er na:
full
 
een kleine update

ben gisteren avond met de aluminium lasser aan de slag geweest om de subrame in te korten en er opnieuw van die blokken op te lassen waarmee ik het op mijn frame kan schroeven.

hier een paar foto's van hoe hij het gedaan heeft

binnen kort een foto van hoe het op de motor staat met het kapje erop, maar die ben ik nu aan het inkorten en passend aan het maken.
full
 
Laatst bewerkt:
heb een vraagje aan die gene die het had over het laten schrikken van motip lak ?

hoe dit nou precies gedaan moet worden en of dat dan ook toepasselijk is op grotr oppervlaktes of alleen op de veer gedeelte
 
heb een vraagje aan die gene die het had over het laten schrikken van motip lak ?

hoe dit nou precies gedaan moet worden en of dat dan ook toepasselijk is op grotr oppervlaktes
of alleen op de veer gedeelte

Was dat niet Gixxerron?

Motip gronden, lakken en blanke lak,doe ik al jaren zo ,net droog dan volgende laag en zo verder tot het klaar is.en laten 'schrikken' met water...


At Joorn,thx ;)
 
Laatst bewerkt:
Prima lijn zo!! De SRAD is echt een K fiets om mooi te krijgen.. dit ziet er echter prima uit! Stand is perfect.
 
vandaag weer bezig geweest met dit lekkere weer.

eerst een allu plaatje gecharterd van 30 bij 50 en daar een accu bakje van proberen te maken.

dit is het tot zo verre moet alleen nog afgelast worden.
full

full

full

full

full

full
 
nou ben van het weekend weer bezig geweest.
heb dus mijn elektra daar waar nodig is verlengt.
en heb de laatste hand gelegt aan alle steunen die ik nodig heb om de elektra kasjes kwijt te kunnen.

ga van de week aan mijn zwager vragen of ie voor mij even wat polyester mee wil nemen en mij even weg wijs maakt er mee, zo dat ik aan de afwerking van het kapwerk van mijn kontje kan beginnen.

wist alleen niet hoe ik de kapwerk die ik had moest aan passen zo dat hij de polyester kan bedekken want tja zweven doet het spul niet . zo ver was ik al.
tja hoe doe ik dat dacht ik.
nou misschien wel zeker een heel ongebruikelijke manier maar ik hoop dat het geen problemen op levert.
full

full

full
 
ben weer even bezig geweest

heb mijn subframe defenitief afgemaakt .

de kapwerk ligt bij mijn zwager die in de polyester zit die dat voor mij mooi in orde maakt

heb mijn accu bakje gepolijst . wat niet mee viel maar ik ben tevreden.

jullie horen nog verder.

hier wat kiekjes ervan.
full

full

full

full
 
ja sorry een beetje ingedut.
moet ook zeggen dat ik op dit moment nog maar een paar kleine dingen heb gedaan.

wou eigenlijk na de zomer de moter zo goed als helemaal demonteren om te poetsen en de velgen, uitlaat en voorpoten te laten coaten en dan meteen de rest aan te schaffen wat al gauw op zou lopen tot wel 1500 euri's.

door een misschien financiele tegen valler ( weet niet of mijn auto nog door de keuring heen komt)
zal ik misschien dit jaar nog wat handelingen moeten verschuiven naar het volgende jaar.

des al niet te min gaat het tupperware er als het goed is over een maandje of twee er af.

dan is ook mijn kont klaar op het spuit lak na , want dat gaat van de winter gebeuren.

hier nog wat van wat ik gedaan heb:
full

full


zadel op maat gemaakt en weer vast geniet
 
hier zie je mijn tank dop

deze was met ribbels bewekt wat ik niet echt charmant vond ,dus netjes afgeveilt en ge polijst( deze moet nog af gepolijst worden met de witte blok)
full
 
full


hiero is mijn rem vloeistof reservoir :
dop heb ik rood gespoten en de afsluiter ook gepolijst
 
voor de koplamp heb ik deze gekozen (veel gebruikt ,maar toch)
en deze word mijn achterlicht en knipper in 1
de steunen voor de lamp ben ik nog niet helemaal uit en dat geld ook voor de spiegels.

superbike stuur is wel bekend hoe dat er ziet dus daar geen kiekje van
full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan