GSX-R 750 of TL-1000R

Voske, post nog eens een foto van jou zwarte TL1000R, vind dat echt wel een heel gaaf ding. :}

vooruit dan :)

MF_meeting_13-10-2002_2%20007.jpg
 
Ey Voske, hoe lang ben jij? Ik ben zelf 1.93m. Is het echt zo\'n beest als iedereen wil doen geloven? Heb nu een jaartje niet meer gereden. Vind mezelf een erg beheeerschte rijder, maar ga zo wel weer twijfelen . . .
Ow, en die TL van jouw ziet er echt heel errug mooi uit :9~
 
[me]Voske is 1.80
[/me]

en een beest, mjah valt prima mee te rijden. nu moet ik wel zeggen dat ik niet zo\'n extremist ben, met knee downs, wheelies, stoppies. maar als je jezelf kan beheersen is het zeker een aanrader. ik vond de sp1 in het begin moeilijker. maja het went toch allemaal redelijk snel vind ik.
en ja hijs weer gemaakt. loopt weer als een zonnetje:

kontje.jpg
 
Maaarruh, \'gemaakt\'? Heb je van NIMAG nou toch een nieuw blok gekregen ;) , of heb je ergens wat anders op de kop weten te tikken. Correct me if I\'m wrong maar als er eenmaal een half nieuw blok onder moet, is zo\'n bike dan nog wel betrouwbaar? (ik weet het waarschijnlijk de spreekwoordelijke knuppel in het hoenderhok, maar verplaats je even in mijn situatie . . . bloed zweet en tranen centjes gespaard, dan moet de fiets \'zover je kan nagaan\' goed zijn, toch?)
 
ja hij is echt GOED gemaakt. starte gister na meer dan 2 weken stil te hebben gestaan in 1 keer zonder gebruik van \"choke\" en gas.
en als ik em inruil kan ik 8500 krijgen. dus wil em verkopen voor hetzelfde bedrag. dan kan ik nog wat korting krijgen omdat ik niks inruil.
 
Laatst bewerkt:
Ben 1,90 en geen enkel probleem wat dat betreft. En dat beest valt wel mee hoor, het vermogen komt niet gevaarlijk in ofzo. En als je een beheerste rijder ben zie ik helemaal geen probleem. Ik had zelf een blauwe maar vind die kleur van Voske ook de mooiste. En met een wheelie moet je alleen oppassen op hoge snelheid want dan wil het stuur nogal slaan bij het landen. En bochten nemen ook geen probleem je moet er alleen wat harder mee werken om hem in de bocht te krijgen maar daarna als op een rails. (kan ik weer die foto plaatsen :P )
full
 
Maar leg nou eens goed uit: wat is het nut van een \"lekker smalle\" twin als hij even breed is als een viercilinder (in sommige gevallen zelfs breder)?
 
BT 010 maar na 2 circuitdagen hele happen eruit, en begon dan wel te glijden. Happen kwam vooral door achtervering die heet werd en het niet meer zo goed aankon, verder fijne banden (3000km achter)
 
Ik vraag me af hoeveel pk de nieuwe tl100r heeft, de oude had 123 geloof ik?
en wat ik me ook afvraag of de uitlaten immiddels lichter zijn geworden en/of anders zitten.

En wat is het verschil in pk\'s tussen de gsx en de tl

Vr Gr Mike Zwetsloot
 
tl\'s zijn ook van die lekker sprinters met een zeer mooi V-twin geluid

uitelijk vind ik de tl100 (vooral in zwart ) mooie dan SRAD.

dus TL1000 :}

alleen jammer dat de tl\'s niet meer geproduceerd worden...
de tl heeft plaats moeten maken voor de SV1000 :( (ook een mooie motor hoor, maar ik had ze liever beide gezien)

Hee voske..Die TL`s worden toch niet meer geimporteerd maar nog wel gemaakt??
 
Zwart is ie toch wel \'t mooist !!!

Wat is de rede dat hij hier niet meer verkocht wordt dan ??
Ik vind het een verschrikkelijke mooie machine.
 
Terug
Bovenaan Onderaan