Zie onderaan deze post voor verse info!
Mede GSX-R piloten, ik ben alweer her en der mijn dagen aan het boeken en ben wel een gezelligheidsrijder dus het leek me leuk eens een dagje te doen met een hele groep GSX-R rijders van MF. Heb het linkje naar dit topic gespamd in het SRAD, 600, 750, 1000 en GSX-R race topic.
Het idee is om eerst te bepalen welk circuit de voorkeur heeft om dan een datum te prikken. Helaas zal niet iedereen elke datum kunnen maar dat zien we tzt dan wel.
Gewoon een circuitdag, waarbij groep 1 onervaren tot en met groep 4 de zeer ervaren rijders lekker kunnen rijden. Je boekt gewoon zelf je dag dus vol = vol en vette pech.
Voor de mensen die er nog niet bekend mee zijn:
Heb je nog nooit op het circuit gereden is groep 1 (onervaren) je start. Je krijgt de hele dag begeleiding door marshalls van de organisatie die je de lijnen laten zien en tips en tricks zullen geven. In groep 2 (enige ervaring) zal je de eerste helft net als in 1 begeleid rijden en halverwege de dag vrij mogen rijden. Groep 3 (ervaren) rijd de hele dag zonder begeleiding, tenzij je er een marshall om vraagt. Groep 4 (zeer ervaren) is net als groep 3 de hele dag vrij rijden.
Denk nou niet dat omdat je op je favoriete route je knie aan de grond kan krijgen dat je ook gelijk in groep 3 moet starten, circuit en weg is een heel ander verhaal. Als je nu wel héél erg van je eigen kunnen overtuigd bent zou ik voor groep 2 kiezen maar nog nooit op het circuit is in principe groep 1. Ook ga je absoluut geen leuke dag hebben als je iedereen in de wegrijd in een te hoge groep en die anderen dan ook niet.
Eisen:
Een stille motor, in groep 1 zal je niet snel teveel geluid maken maar zeker bij het vrij rijden heb je anders risico van de baan te moeten en je dag is om. Zou toch zonde zijn dus origineel spul erop of minimaal die DB killer erin (al zal dat in sommige gevallen al niet genoeg zijn).
Goede kleding, dit mag een leren combi zijn of eendelig pak. Textiel mag niet. (Géén vonkende kneepads!) Een rugprotector is vaak verplicht, maar groep 1 soms weer niet. En bij de 1 is dat schuimplaatje al voldoende en bij de volgende word er helemaal niet naar gekeken. Groep 3 en 4 is hij vaak wel verplicht maar persoonlijk ben ik er nog maar 1x op gecontroleerd.
Een technisch goede motor, slijtage gaat een tandje harder op het circuit. Dus voldoende remvoering op de blokken, voldoende profiel, geen lekkages, genoeg remdruk enz. Met wat gezond verstand zal je ook niet op de weg rijden als hij niet goed is, op het circuit word er nog eens een technische keuring gedaan.
Je zal nog een mail krijgen met de specifieke eisen van de organisatie in kwestie.
Roep maar eens als het je wel wat lijkt.
Post je vragen.
Info:
1. De poll voor het circuit is gesloten en we gaan naar het circuit Zolder!
Groep 1 is voor de geheel onervaren rijder en rijd de hele dag onder begeleiding.
Groep 1+ is voor de rijder die al wat ervaring heeft en rijd 3 sessie met begeleiding en 2 zonder.
Groep minder snel is voor de mensen die dus al wel regelmatig een circuitdagje pakken.
Groep snel is voor de zeer ervaren circuitrijders/CUP-ZAC-ONK-ENZ rijders.
Prijzen:
Groep 1 = 115 euro
Groep 1+ = 120 euro
Groep minder snel en snel = 130 euro
2. De poll voor een maandag of vrijdag is gesloten en het word een vrijdag!
Omdat groep 1 en groep 1+ niet in het weekend mogelijk is, hebben we de keuze uit vrijdag en maandag.
Het word een vrijdag dus.
3. Iedereen die wil gaan graag binnen 2 weken mailen naar het Gmail adres in mijn profiel.
Dan zal ik diverse data in datumprikker zetten zodat we een datum kunnen kiezen wanneer de meeste mensen kunnen.
4. En het is geworden:
Vrijdag 13 september!
Nu ben ik wel bang dat omdat het nog zo'n end weg is dat ik er straks alsnog als enige zal staan, maar ik heb geboekt!
Niveau 1 en 1+ Klik hier!
Minder snel en snel Klik hier!
Wie heeft er geboekt en in welke groep:
Roy "R" Minder snel Kan geen vrij krijgen...
Mede GSX-R piloten, ik ben alweer her en der mijn dagen aan het boeken en ben wel een gezelligheidsrijder dus het leek me leuk eens een dagje te doen met een hele groep GSX-R rijders van MF. Heb het linkje naar dit topic gespamd in het SRAD, 600, 750, 1000 en GSX-R race topic.
Het idee is om eerst te bepalen welk circuit de voorkeur heeft om dan een datum te prikken. Helaas zal niet iedereen elke datum kunnen maar dat zien we tzt dan wel.
Gewoon een circuitdag, waarbij groep 1 onervaren tot en met groep 4 de zeer ervaren rijders lekker kunnen rijden. Je boekt gewoon zelf je dag dus vol = vol en vette pech.
Voor de mensen die er nog niet bekend mee zijn:
Heb je nog nooit op het circuit gereden is groep 1 (onervaren) je start. Je krijgt de hele dag begeleiding door marshalls van de organisatie die je de lijnen laten zien en tips en tricks zullen geven. In groep 2 (enige ervaring) zal je de eerste helft net als in 1 begeleid rijden en halverwege de dag vrij mogen rijden. Groep 3 (ervaren) rijd de hele dag zonder begeleiding, tenzij je er een marshall om vraagt. Groep 4 (zeer ervaren) is net als groep 3 de hele dag vrij rijden.
Denk nou niet dat omdat je op je favoriete route je knie aan de grond kan krijgen dat je ook gelijk in groep 3 moet starten, circuit en weg is een heel ander verhaal. Als je nu wel héél erg van je eigen kunnen overtuigd bent zou ik voor groep 2 kiezen maar nog nooit op het circuit is in principe groep 1. Ook ga je absoluut geen leuke dag hebben als je iedereen in de wegrijd in een te hoge groep en die anderen dan ook niet.
Eisen:
Een stille motor, in groep 1 zal je niet snel teveel geluid maken maar zeker bij het vrij rijden heb je anders risico van de baan te moeten en je dag is om. Zou toch zonde zijn dus origineel spul erop of minimaal die DB killer erin (al zal dat in sommige gevallen al niet genoeg zijn).
Goede kleding, dit mag een leren combi zijn of eendelig pak. Textiel mag niet. (Géén vonkende kneepads!) Een rugprotector is vaak verplicht, maar groep 1 soms weer niet. En bij de 1 is dat schuimplaatje al voldoende en bij de volgende word er helemaal niet naar gekeken. Groep 3 en 4 is hij vaak wel verplicht maar persoonlijk ben ik er nog maar 1x op gecontroleerd.
Een technisch goede motor, slijtage gaat een tandje harder op het circuit. Dus voldoende remvoering op de blokken, voldoende profiel, geen lekkages, genoeg remdruk enz. Met wat gezond verstand zal je ook niet op de weg rijden als hij niet goed is, op het circuit word er nog eens een technische keuring gedaan.
Je zal nog een mail krijgen met de specifieke eisen van de organisatie in kwestie.
Roep maar eens als het je wel wat lijkt.
Post je vragen.
Info:
1. De poll voor het circuit is gesloten en we gaan naar het circuit Zolder!
Groep 1 is voor de geheel onervaren rijder en rijd de hele dag onder begeleiding.
Groep 1+ is voor de rijder die al wat ervaring heeft en rijd 3 sessie met begeleiding en 2 zonder.
Groep minder snel is voor de mensen die dus al wel regelmatig een circuitdagje pakken.
Groep snel is voor de zeer ervaren circuitrijders/CUP-ZAC-ONK-ENZ rijders.
Prijzen:
Groep 1 = 115 euro
Groep 1+ = 120 euro
Groep minder snel en snel = 130 euro
2. De poll voor een maandag of vrijdag is gesloten en het word een vrijdag!
Omdat groep 1 en groep 1+ niet in het weekend mogelijk is, hebben we de keuze uit vrijdag en maandag.
Het word een vrijdag dus.
3. Iedereen die wil gaan graag binnen 2 weken mailen naar het Gmail adres in mijn profiel.
Dan zal ik diverse data in datumprikker zetten zodat we een datum kunnen kiezen wanneer de meeste mensen kunnen.
4. En het is geworden:
Vrijdag 13 september!
Nu ben ik wel bang dat omdat het nog zo'n end weg is dat ik er straks alsnog als enige zal staan, maar ik heb geboekt!
Niveau 1 en 1+ Klik hier!
Minder snel en snel Klik hier!
Wie heeft er geboekt en in welke groep:
Laatst bewerkt: