GSX-R Hardtail chop....

Gixxer Fighter

MF veteraan
11 mrt 2003
14.253
0
Randje achterhoek - Zutphen
Ook hier maar wat foto's neerzetten, stonden al bij de buren..

Project is al een tijdje gestart en bestaat uit:
- Hardtail frame voor een GSX-R
- GSX-R 750 blok met slechts 20.000 gelopen.
- GSX-R wielen
- ZX6R radiale vork met one-off alu kroonplaten
- Aangepaste tank

Eerst maar wat foto's.. zal zo af en toe wel een update plaatsen..

Het frame:
uitpakken2.jpg


Donor fiets:
gestript.jpg
 
Hey grappig idee. Zeker de voorvork staat mooi. Maar hoe wordt je op choppermeetings ontvangen met zo'n blok eronder? Ik denk dat je met die balhoofdshoek ook niet echt meer met de racertjes mee kunt...Respect voor je individualisme! Ga hem in iedergeval volgen.
 
Hey grappig idee. Zeker de voorvork staat mooi. Maar hoe wordt je op choppermeetings ontvangen met zo'n blok eronder? Ik denk dat je met die balhoofdshoek ook niet echt meer met de racertjes mee kunt...Respect voor je individualisme! Ga hem in iedergeval volgen.

Choppermeetings?? Je bedoeld van die dagen waar alle overjarige tandartsen met hun HD met rob de neijs pakket komen?

Daar heb ik niets te doen..
 
Laatst bewerkt:
Choppermeetings?? Je bedoeld van die dagen waar alle overjarige tandartsen met hun HD met rob de neijs pakket komen?

Daar heb ik niets te doen..

1.Wat is er mis met tandartsen?
2.Wat is er mis met oudere tandartsen?
3.Mag een tandarts een HD hebben?Vind zelf van wel.
4.Mag hij met zijn HD naar een bijeenkomst van andere tandartsen met hun HD?Dacht het wel.
5.Wat is er in godsnaam mis met Rob de Nijs?
 
hoewel ik het blok niet mooi vind, heb ik alleen maar bewondering voor het werk wat hier word gedaan.
Het is heel afwijkend en dat kan heel gaaf zijn.
Dat van de choppermeeting vind ik wel kort door de bocht, ik vind dat namelijk wel leuk om naar toe te gaan.
En ik ben niet overjarig, geen tandarts, heb geen harley en wat je bedoelt met een rob de neijs pakket :?
Laten we het er maar op houden dat het een geintje was O-)

hoe dan ook, ik hou dit topic in de gaten.
Ben heel benieuwd hoe het verloopt.

ps, die accu is dat de kleine accu waar je het over had of word deze nog vervangen voor een wat kleiner exemplaar?? ;)
 
mooi ding hoor :}

hap uit de tank vind ik alleen wat minder :)
 
hoewel ik het blok niet mooi vind, heb ik alleen maar bewondering voor het werk wat hier word gedaan.
Het is heel afwijkend en dat kan heel gaaf zijn.
Dat van de choppermeeting vind ik wel kort door de bocht, ik vind dat namelijk wel leuk om naar toe te gaan.
En ik ben niet overjarig, geen tandarts, heb geen harley en wat je bedoelt met een rob de neijs pakket :?
Laten we het er maar op houden dat het een geintje was O-)

hoe dan ook, ik hou dit topic in de gaten.
Ben heel benieuwd hoe het verloopt.

ps, die accu is dat de kleine accu waar je het over had of word deze nog vervangen voor een wat kleiner exemplaar?? ;)

Prima.. zand erover.. en bij voorkeur ook over Rob de Nijs :X
Rob de Nijs pakket bestaat uit leren franjes aan het stuur, de tassen en op elke andere plek waar wat kan hangen...
 
1.Wat is er mis met tandartsen?
2.Wat is er mis met oudere tandartsen?
3.Mag een tandarts een HD hebben?Vind zelf van wel.
4.Mag hij met zijn HD naar een bijeenkomst van andere tandartsen met hun HD?Dacht het wel.
5.Wat is er in godsnaam mis met Rob de Nijs?

1) Jij komt er met plezier?
2) net zoveel als met jonge tandartsen..
3) Dat mag van mij idd.
4) Ja hoor, alleen kom ik daar dan liever niet
5) ......... tja... wat is er goed aan Rob de Nijs..

*O* *O*
 
Ik zou een gat in delucht springen voor een paar mooie tassen.<ogen ook franjes aan.Als de tassen gratis zijn mogen ze roze.Verrekt me niks.Handige dingen ,tassen.
 
stoer ding man!

Ben alleen benieuwd hoe het klinkt als ie eenmaal loopt, vind het nogal een vreemd idee namelijk:
een GSXR blok in een chopper.. geen gepruttel, geen 200 toeren stationair, geen max toerental van 7000 toeren.. geen geplof, maar een typisch japans racegeluid..

Of is hier wat aan te doen en komt er straks toch die plof en donder uit de uitlaat?
Ik zag vanavond dat Youtube 5 jaar bestaat.. doe er iets mee ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan