gsx-r

paashaas

MF veteraan
28 aug 2003
1.524
1
Vught
full


graag zou ik willen weten wie er allemaal zo'n motor heeft, dan weet ik naar wie ik moet vragen als ik specifieke vragen heb over deze motor.( en het lijkt me ook leuk voor een toerritje ,zo allemaal dezelfde motoren.
 
Iemand enig idee waar ik een kettingbeschermer kan kopen? Mijn originele is een keer losgetrild onderweg :P

mijnmods:

- yoshi uitlaat.
- donker kuipruitje.
- gear indicator.
- alarm.
- K&N luchtfilter.
- iridium bougies.
- gespoten duo afdekkap in dezelfde kleur als tank.
- tailraisers ca 35mm omhoog achter.
- helder achterlicht met led verlichting
- kleine knipperlichten achter en voor.
- aluminium dop op remreservoir
- rimstriping.
- race gaas.
- blauwe ontluchtings slang.
- handvatten achter eraf en gaten opgevuld en gespoten.
- Snelheids computer gemonteerd [Vmax, Vgem , Overall distance, trip distance, tijd,].

Was het wel ongeveer denk ik.
 
jawel ,maar die zijn al opgelost door autokabels te monteren met dezelfde weerstand,

ben trouwens klaar met kleppen stellen,nu nog ontluchten van koelsysteem en dan de rest nog monteren ,dus ik denk het weekend weer knallen. :]
 
is er trouwens een mogelijkheid om de motor te laten lopen zonder die klote tank erop,bijv. de tank dwars zettenof met een klein flesje met benz. die je aansluit op de carbs?hoe doen jullie dat? moet nl.koelsysteem ontluchten ,maar om nu elke keer die tank erop te zetten en eraf te halen..................................
 
Als ik me zo de werking aan elkaar rijm, dan mag je geen draden verwisselen.
Je hebt twee boubines: ééntje voor de cilinders 1 en 4 en ééntje voor de cilinders 2 en 3. Als cilinder 1 vonkt, vonkt 4 ook mee. Hetzelfde voor 2 en 3. En omgekeerd natuurlijk.
Als je nu de sturing van de boubines verwisseld, dan krijg je een vonk in de buurt van het onderste dode punt (180º verkeerd). Daar schiet je niet echt wat mee op...

Welke kleur waar hoort...??? Geen idee, helaas. Zou ik de tank moeten lichten... :N
Kan je niet iets afleiden uit de kabellengte en positie van de boubines? Ik dacht dat een van de boubines ergens in de buurt van het balhoofd zat gemonteerd en de andere meer in buurt van het luchtfilter? Lijkt me ook niet echt dat je dan iets fout kunt aansluiten, toch?
 
ja dat kan helaas wel, de bobines zitten gewoon gemonteerd,en aan elke bobine zitten 2 draden,en die 2 draden kun je dus onderling wisselen,en in het wphb kan ik eigenlijk niks vinden over de aansluiting van de bobines.
 
ja idd en de ow en de w kun je dus omdraaien,en van die andere kun je de 2 ook omdraaien...........................ik weet het niet ............ :(

Oh! Als dat je vraag is?
ow en w kun je gerust verwisselen. Ik zal maar zeggen: of de vonk nu vooruit of achteruit vonkt... :+ Als ie maar vonkt! En dat zal ie doen :Y

Hetzelfde geldt ook voor de andere kant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan