GSX-R1000 K7

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou toch gaan voor deze:

full



ookal is john het niet met me eens... :X
 
Zijn idd erg mooi, met name van de achterkant. Vind alleen die "lasnaden" niet echt super en de opening aan het uiteinde ook niet echt.
 
Nog sneller??? Nee hoor valt wel mee.. een GSX-R is net zo snel als een R1 of een ZX10-R, en ik verwacht dat die Ducati ook niet echt sneller zal zijn
Yo Snel, Moet jij zowiezo niet vrezen voor je rijbewijs?, je was toch met zo'n hoge snelheid geflitst? zonder papiertje rijden is denk ik niet zo'n goed idee, of ga je circuitrijden?

succes in ieder geval.
 
Zolang ik nog niet hoef voor te komen kan ik nog rijden daarna zien we wel weer. En toch is een ZX10-R sneller dan een GSX-R maar de verschillen zijn echt minimaal dus noem ik ze allemaal even snel
 
Zolang ik nog niet hoef voor te komen kan ik nog rijden daarna zien we wel weer. En toch is een ZX10-R sneller dan een GSX-R maar de verschillen zijn echt minimaal dus noem ik ze allemaal even snel


Let wel dat dit het K7 topic is. Alles wijst erop dat de K7 1000 sneller is dan de ZX10-R. Afijn, het ligt wat mij betreft allemaal dicht bij elkaar en ik zal het verschil niet merken en toch is die sneller..... ;)


Met hoeveel ben je geflitst dan? Of kan ik het hele verhaal ergens in een ander topic terug vinden?
 
Hrrrmmmm, dan ben je hem waarschijnlijk wel even kwijt en hopelijk heb je geen geschiedenis met 30+ bonnen. Anders duurt het weer langer......

succes nog maar ff dan.
 
max gaat ook goed op de soes :}
Kagayama zit er ook goed bij.
En de testen van de GP gaan voor suzuki ook super.
2007 word een super suzuki jaar *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan