GSX1100 upgrade project

He Sjorrit.

Heb nog gekeken naar het kontje, heb het helaas niet meer.

Verder leuk project, weer wat te volgen

Ah jammer, elk geval bedankt!


dat je in die zooi kunt werken zou eerst de schuur opruimen

Geloof het of niet ik heb een dikke dag besteed aan opruimen. Werkbank begin ik (eerst) niet aan. Er ligt allemaal spul van mijn pa en als ik ga opruimen is het de rommel van de ene hoek naar de andere hoek verplaatsen.



vette achterbrug ;) ,

word een dikke fiets!!!

Haha ja blijf een brace onderdoor toch het mooiste vinden, ga mijn best doen om er wat diks van te maken!
 
De zooi ligt op de goede heftafel nu,dinsdag het balhoofdlagersetje en de wielen en dan kunnen we kijken hoe we het spul te pas krijgen ,zal wel lukken. O-)
Word weer wat las/draai/buig en slijpwerk. *O*
full
 
een honda bol d'or achterkap smoelt altijd wel lekker bij dit soort frames en een kawasaki z achterkap ook wel (wel van het type met dit soort frame).
 
een honda bol d'or achterkap smoelt altijd wel lekker bij dit soort frames en een kawasaki z achterkap ook wel (wel van het type met dit soort frame).

Ja aan zoiets zat ik ook al te denken.

De oldskool stijl vind ik erg gaaf zoals dit:

6de380bd.jpg


Maar toch kan zoiets mij ook wel bekoren

3291216806_563cb71fdd_b.jpg

van een mede mf'er
:9~
 
Das toch weer heel wat anders hoor,deze Fries kan ook wel een mooi organisch alukontje voor je maken hoor.........wist je al natuurlijk. :+
 
Das toch weer heel wat anders hoor,deze Fries kan ook wel een mooi organisch alukontje voor je maken hoor.........wist je al natuurlijk. :+

Haha ja ik weet het, hebben we het morgen wel even over. Denk dat het geheel eerst maar eens op de wielen moet staan en dan de fotosoep experts hier op MF er maar eens op los laten.
 
Haha ja ik weet het, hebben we het morgen wel even over. Denk dat het geheel eerst maar eens op de wielen moet staan en dan de fotosoep experts hier op MF er maar eens op los laten.

Dat vind ik een strak plan ja,effe soepe vinden de jongens wel leuk hier. :Y
 
Zo'n kontje is te gek natuurlijk

image001.jpg


Alhoewel ik die van een GPX1100 ook wel wat vind hebben

wpid-Kawasaki_GPz_1100_1981_18828.jpg


Volgens mij is dit ook een GPX kontje? (onderste lijn loopt schuin ipv horizontaal zoals bij het suzuki kontje)

SuzukiGSX1100metGS1000tank.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan