GSX1400 Part 3 *De Bull Bar*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd *O*

Waar blijven de fotoos nou -O-

Morgen ben ik er ook DB, bij de Shell in Gouda. Maarreh, 10 uur toch?

Nog meer mensen daar? (met een GSX1400 welteverstaan)

Ja dacht ook om 10 uur. Ik kom met een man of 5 vanuit Roosendaal. Daar vertrekken we om 9 uur. Dus ik dacht 1 uurtje rijden en dan zijn we zeker rond 10 uur in gouda. 2x GSX1400 1x Bandit 1x Honda Bol'dore 1x Duc zoals het er nu uitziet.
En anders zien we jullie wel in Veenendaal.
Zo zie ik er uit.
full


ps. Tot Morgen en rij allemaal veilig.
Groeten Michel
 
Zo, even een post onder nieuwe naam, want Bull Wanted is niet meer van toepassing. De gsx600f is ook verkocht. Vandaag toch even 2 motoren gehad :} Later meer, maar nu eerst naar buiten en genieten! :] *O*

*O* *O* *O* *O* He Big Bull, gefeliciteerd met je Brommer. *O* *O* *O* *O*
:] :] Ik wens je veel plezier en veilige kilometers :] :]
 
Tada, hier is ie dan...

full



Is ie mooi of is ie mooi. Redelijk standaard. Alleen de witte wielen zijn zwart gespoten, evenals de kettingkast. Verder zit er een blauw superbike stuur op en gsx dekseltjes op de potjes.


:] :] :]
 
Zoek de 10 verschillen :+

Nog even de oude fiets en de nieuwe fiets naast elkaar. Drie en half uur lang had ik 2 fietsen _O-

full
 
zo hehe hier ben ik dan eindelijk he, maar ik heb genoten in de eifel en in luxembourg en in de belgische ardennen :9~ :9~ :9~ :9~
morgen ben ik helaas niet van de party hoor heb er net 1500 km op zitten maar wel lekker hoor.
full
 
Vraagje aan de bull-sleutelaars. Ik heb nog een purple point systeempje liggen. Hiervoor moet ik bij de achterrichtingaanwijzers komen. Moeten de zijkappen van de fiets gedemonteerd worden of kan ik er op een andere manier bij?

Zijn de richtingaanwijzers ook voorzien van een kabelschoentjesverbinding, zodat ik die uit elkaar kan trekken en de kabels van het alarm er tussen kan zetten.
 
Vraagje aan de bull-sleutelaars. Ik heb nog een purple point systeempje liggen. Hiervoor moet ik bij de achterrichtingaanwijzers komen. Moeten de zijkappen van de fiets gedemonteerd worden of kan ik er op een andere manier bij?

Zijn de richtingaanwijzers ook voorzien van een kabelschoentjesverbinding, zodat ik die uit elkaar kan trekken en de kabels van het alarm er tussen kan zetten.

De aansluiting van de achterknippers kan je vinden onder je buddy, achter het gereedschapsetje. de aftakking in de kabelboom voor de knippers zit terhoogte van het buddyslot, even volgen tot achtet het gereedschapsetje en je komt er achter dat er geen normale kabelschoenen gebruikt zijn, maar aparte "stekkertjes" :Y
 
Laatst bewerkt:
De foto's zien er goed uit mannen :} Helaas kon ik er niet bij zijn, maar volgende week ben ik er zekers bij *D
 
ja reece ook jij bent gezien bij de MM 2006 :Y
(Afbeelding)

Yep, that's me :Y . Ik was samen met mijn zwager. Zoveel motoren, maar hij was de enige met een Kawa Z750S.

Hoop GSX-en gezien eigenlijk wel. Verder niemand daarvan gesproken :X

Wie waren die 2 GSX rijders die erbij waren toen die kerel de greppel in reed?

Het was wel een fantastische MM met geweldig weer en heel veel mensen.
 
Yep, that's me :Y . Ik was samen met mijn zwager. Zoveel motoren, maar hij was de enige met een Kawa Z750S.

Hoop GSX-en gezien eigenlijk wel. Verder niemand daarvan gesproken :X

Wie waren die 2 GSX rijders die erbij waren toen die kerel de greppel in reed?

Het was wel een fantastische MM met geweldig weer en heel veel mensen.

He Reece, die twee gsx rijders was ik en een maatje van me, Menno. Ik was inderdaad met jou in die zelfde groep. Heb nog geholpen om de motor uit de blubber te trekken. Ik kwam er later pas achter dat er nog een gsx meereed, jij dus. Sorry dat we niet ff een babbeltje gedaan hebben. Het was ook zo druk. Maar super gezellig. Misschien zie ik je zaterdag wel, ik kom in iedergeval.
Groeten Michel.
ps Heb nog wel kennis gemaakt met Dutch Bull en nog een Michel, gegroet. :W :W :W

Op de foto zie je mij en m'n jongste broer op z'n rode Bandit en achter mij Dirk op z'n Bol'Dore.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan