GSX1400 Part 4 *De Bull Bar*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heey Hansrf gefeliciteerd met je verjaardag
En al wat mooi's gevraagd/gekregen Van het vrouwtje voor je fietsie want jij bent ook nog lang niet uitgepimpt zie ik
 
Laatst bewerkt:
zo effe lopen kl***tzakken maar mijn xenon verlichting zit in de bull gebouwd.
met verlengkabels zodat alles onder de buddy kon.
helaas genn piccies omdat het met de fotos nog steeds niet wil lukken :( :( :( waarschijnlijk ligt het aan mij maar ik geef lekker de computer de schuld _O- _O-
 
zo effe lopen kl***tzakken maar mijn xenon verlichting zit in de bull gebouwd.
met verlengkabels zodat alles onder de buddy kon.
helaas genn piccies omdat het met de fotos nog steeds niet wil lukken :( :( :( waarschijnlijk ligt het aan mij maar ik geef lekker de computer de schuld _O- _O-


joh als het maar uiteindelijk gelukt is toch *D het gaat om het resultaat.

maar het wordt aardig vol in je koplamp he :Y ...

ohh hans ik begrijp dat je jarig bent of bent geweest ???? van harte hoor dat je nog vele km mag rijden ....
*O* *O*
 
ach valt wel mee hoor bull dat van die ruimte.er komt een beetje kabel en een extra stekker bij.dat komt omdat de ballast[dit is gewoon een grote]onder de buddy zit.als je de kabels een beetje om de bult van je unit heenlegt gaat het best goed


en inderdaad hans gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid *O* *O* *O* *O*
 
joh als het maar uiteindelijk gelukt is toch *D het gaat om het resultaat.

maar het wordt aardig vol in je koplamp he :Y ...

ohh hans ik begrijp dat je jarig bent of bent geweest ???? van harte hoor dat je nog vele km mag rijden ....
*O* *O*



idd ben ik vandaag jarig :+
en het kastje van de xenon zit bij mij net onder het balhoofd tegen de vork aan, en je ziet hem bijna niet
 
Heey Hansrf gefeliciteerd met je verjaardag
En al wat mooi's gevraagd/gekregen Van het vrouwtje voor je fietsie want jij bent ook nog lang niet uitgepimpt zie ik




ziet jij hier weer te stoken :( :+ :+
wil ik rustig oud worden zit jij de boel op te jutten _O- _O-

en nee mijn vrouwtje geeft me niets voor de motor, '( die is al blij dat ze na 4 weken weer warm eten krijgt. _O- _O-
en wat ik wil hebben is toch al bestelt :9 :9
 
full
 
hallo allemaal... is er hier misschien iemand goed met FOTOSOEP?? ik ben bezig mijn velgen te polijsten en wil de binnen kant laten spuiten..nu denk ik aan rood (zoals de gsx hierboven)..of aan goud.. lijkt me misschien ook wel gaaf in combi met een goud stuurtje enz.

als er iemand is die de gsx hierboven kan fotosoepen met goud in de velg i.p.v. dat rode, zou ik wel hééééél blij zijn hahahaha.. krijg ik toch alvast een idee!

groeten...........
 
Hoi 'no-bullshit',

Zoiets......?

full




hallo allemaal... is er hier misschien iemand goed met FOTOSOEP?? ik ben bezig mijn velgen te polijsten en wil de binnen kant laten spuiten..nu denk ik aan rood (zoals de gsx hierboven)..of aan goud.. lijkt me misschien ook wel gaaf in combi met een goud stuurtje enz.

als er iemand is die de gsx hierboven kan fotosoepen met goud in de velg i.p.v. dat rode, zou ik wel hééééél blij zijn hahahaha.. krijg ik toch alvast een idee!

groeten...........
 
hallo allemaal... is er hier misschien iemand goed met FOTOSOEP?? ik ben bezig mijn velgen te polijsten en wil de binnen kant laten spuiten..nu denk ik aan rood (zoals de gsx hierboven)..of aan goud.. lijkt me misschien ook wel gaaf in combi met een goud stuurtje enz.

als er iemand is die de gsx hierboven kan fotosoepen met goud in de velg i.p.v. dat rode, zou ik wel hééééél blij zijn hahahaha.. krijg ik toch alvast een idee!

groeten...........


Alstu!

full


Ga jij nou ook al over op het goud? :o ......mijn Bull moet wel een beetje exclusief blijven hoor -O- :+
Mocht je nog een andere tint/kleur oid in gedachten hebben dan hoor ik het wel ;)



@HansRF: Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*


 
Ben gisteren wel heerlijk vreemd geweest op de beurs :$

full


:+ :+


Mooi ding hoor die B-king, en die specs :9~ :}
 
Laatst bewerkt:
Ben gisteren wel heerlijk vreemd geweest op de beurs :$

[afbeelding]

:+ :+


Mooi ding hoor die B-king, en die specs :9~ :}


HEEEEEE!!!!!!!!!!!!! Bronco!

Vergeten je helm af te doen!!!!!!! hihihihi _O- _O- _O- :} 8-) 8-) 8-)


Ben ook geweest op Woensdag avond en ook de B-king staan te bewonderen
alleen die uitlaten ;( ;( ;( :? :X :X B| B| B| -O-

yoshimura heeft erg mooie er voor [bij spark trading]
 
Hallo BUL S *D


Wou even zegge dat mijn spiegels te koop zijn voor 75,-eurries

kijk op de site voor model, ze zijn erg mooi maar ik heb op de beurs de RIZOMA *D
spiegels gescoord :9~ :9~ :9~ :9~


je kunt mij een mail sturen dan neem ik ze mee op de meeting.

DB
 
HEEEEEE!!!!!!!!!!!!! Bronco!

Vergeten je helm af te doen!!!!!!! hihihihi _O- _O- _O- :} 8-) 8-) 8-)


Ben ook geweest op Woensdag avond en ook de B-king staan te bewonderen
alleen die uitlaten ;( ;( ;( :? :X :X B| B| B| -O-

yoshimura heeft erg mooie er voor [bij spark trading]

:+ :+ :+
Is m'n nieuwe coupe........coupe tondeuse :+ :+ :+

Zo zien de uitlaatjes er toch wel lekker uit hoor;

full


full
 
Laatst bewerkt:
~
M'n haar of de BOS-dempers :?


je haardracht is toppie :+

maar die brommer waar je op zit :r :r :r :r
het mooie zijn die bosdempers :9~
maar om nu met losse dempers onder je handen te lopen B|

ik hoop dat ze bij suzuki toch een mooie opvolger vinden voor onze gsx 1400. ipv deze over het paard getilde k@Tbrommer
 
Laatst bewerkt:
ik vind bij die bos uitvoering het achterlicht wel heeeeeeeel klein hoor ....maar er zit idd een mooi geluidje in ...


DB hoe zit het nou met die gsx 1400 stand die gesponserd zou worden ???? hoor er helemaal niks meer van , toch jammer !!!!

ik heb op de b-king gereden maar ja daar moet je het toch ook wel een beetje van de hoge toeren hebben vind ik hoor ....


nee geef mij maar de bull lekker retro en toch sportief en niet zoveel plastic he .....
het is idd net een sneeuwscooter op wielen die b-king.
 
Wou dat ik de centjes had :? Hier Hans om je te zieken ;)

[afbeelding]

:W :W



hey james dat is een gr :X ze b-king ym 6 zeker ;) ;) ;) :+

ik blijf het een spuuglelijk ding vinden :r . mischien dat ik er ooit aan wen. ;(

maar mijn vrouw vind de b-king stoer :Y


ik blijf maar doortuffen op de gsx 1400 koop daarna een k5 of k6 kan ik mooi weer een aantal jaren verder met een gsx 1400 :Y :Y
 
ik vind bij die bos uitvoering het achterlicht wel heeeeeeeel klein hoor ....maar er zit idd een mooi geluidje in ...


DB hoe zit het nou met die gsx 1400 stand die gesponserd zou worden ???? hoor er helemaal niks meer van , toch jammer !!!!

ik heb op de b-king gereden maar ja daar moet je het toch ook wel een beetje van de hoge toeren hebben vind ik hoor ....


nee geef mij maar de bull lekker retro en toch sportief en niet zoveel plastic he .....
het is idd net een sneeuwscooter op wielen die b-king.




De stand voor de club was zeker een optie! om op de beurs de staan en de sponsor
wou zeker helpen, maar je moet weten dat die beurs een flinke geld neer moet leggen
zoals je spullen wil lossen kost dit 50,-euro per uur maal 4 , op de stand kost de stroom 400 euries voor 4 dagen en de stand kost 1500euries

en het laatste was geen probleem maar de rest O-)

plus dat je er veel vrije tijd er in moet stoppen [opzich geen probleem]
met al kost dit toch wat aardige euries .

maar wat in het vat zit verzuurd niet er komen nog meer activiteiten van nimag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan