GT 750 digger - Scheffers #12

na de GTS (alles moeilijk en krap) heb ik eigenlijk wel weer eens zin in een lekker ruig ongecompliceerd ding én ik wil zelf eens een compleet frame bouwen. :X [afbeelding]

ahh - te laat dus, maar misschien dan nog wat inspiratie voor de afwerking :+
060_Lazareth_LM%20847_Maserati_Monster_1024.jpg.4870846.jpg


065_Lazareth_LM%20847_fr_Maserati_Monster_1024.jpg.4870616.jpg
 
van het weekend het hok maar weer eens opgeruimd..
- contact opgenomen met de lokale RDW voor eigenbouw frame
- nadenken over de GT750 chop-achtige -dinges..
full
 
valt best mee hoor... althans heb ooit 4 pijpen onder een tank door gehad en dat gaat prima...
maar deze pijp komt er niet op overigens :) wordt volledig RVS systeem
 
jammer dat je voor chopper achtig gaat, wel leuk dat het een 2stroke is :D heerlijke geur met de goeie olie haha
 
Zelf een frame bouwen is goed te doen, Roel, zeker met zo,n werkplaats vol met machines. Voordeel is dat je alle vrijheid hebt en je ideale zitpositie kunt bepalen. Het kan dus zomaar een comfortabele motor worden.
En er is niks mis met een chopper-achtig iets.
Geeft de lokale RDW daar nog veel verplichtingen/beperkingen?
 
Laatst bewerkt:
in bigtwin ooit eens een blok gezien waarvan de bovenste kop er anders op gezet was (klinkt eenvoudig zo haha) , wel gaaf , luchtfilter steekt dan mooi naar voren en uitlaat recht naar achter .
Denk dat als iemand dat lukt , jij dat toch ook kan ?
 
Xs650 van Kruijswater :Y Heel mooi gedaan maar zal met deze waterkoeler een heel stuk lastiger zijn denk.
 
Is toch gewoon super vet zoiets!!!! Lekker Scandinavische invloeden er in en heerlijke stance! (hoewel die laatste best een beetje pijn aan mijn ogen doet rond het achterwiel, weet niet waarom, heeft het ook wel weer wat cools..)
 
Laatst bewerkt:
Zonde vh blok om in zoiets te hangen, mijn beperkte mening.

Uitlaten hoeven niet werkend te zijn, kan me niet voostellen dat een motor met zo'n vork en banden maat uberhaupt rijdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan