GT 750 digger - Scheffers #12

Sorry maar lukt niet, ik bedoelde het plaatje van motormuis en Autokat een oude strip uit 19...

Excuses voor de vervuiling, leek me grappig maar komt niet uit de bus
 
Bedoel je deze???
3af7ea50-3b3e-0130-aadb-005056960004.jpg


Aardig blok en overheersende uitlaat.
 
Ik begin inmiddels een beetje weg wijs te worden in de hele ombouw-regelgeving hier..

Je hebt twee opties:

1: ombouwen en frame of motor wisselen (kosten +/-60 euro's)
2: nieuwe fiets bouwen (kosten, afhankelijk van cc's en vermogen, maar rond de 4500)

Dus, optie één... bij de contactpersoon voor het ombouwen en het hele gebeuren hier in het noorden kreeg ik een adres voor een eerste controle (framenummers + blokgravering etc.) door.... 700km verderop... dichterbij was geen mogelijkheid, en met foto's oid was ook geen mogelijkheid.. werdt niet echt meegedacht door die kerel.
Toen bedacht ik me ineens dat ik eens gemailt had met een kerel van een lokaal "RDW"-station over import en ombouw.... dus maar weer eens contact opgenomen met hem en zodra ik zo ver ben kan ik contact met hem opnemen en langs komen op een adres 200km hier vandaan... scheelt twee dagen rijden :P

Dus eerst nu maar eens wat plannen verder uit werken, trailertje regelen en dan afspraakje maken voor eerste controle.. waar ze dus het blok graveren zodat je zeker DAT blok gaat gebruiken :)
 
Probeer de meeste communicatie tegenwoordig in het Noors te doen.. en geheel volgens verwachtingspatroon opent dat toch wel weer wat meer deuren haha..
 
Moet dan elke keer weer terugdenken aan die boerderij waar ik in Australië een keer overnacht had.. "Afgelegen? Hoezo afgelegen? Als ik de ene kant op rij ben ik in een dag in de stad, als ik de andere kant op rij ben ik ook in een dag in de stad. Wat lul je nou :? "

Heerlijk volk daar :')
 
Laatst bewerkt:
Probeer de meeste communicatie tegenwoordig in het Noors te doen.. en geheel volgens verwachtingspatroon opent dat toch wel weer wat meer deuren haha..


Totdat je hen onbewust verrot scheld ... O-)

En zo zie je maar weer, bureaucratie heerst overal , in elk land ... ;)
 
En zo zie je maar weer, bureaucratie heerst overal , in elk land ... ;)

Jup... maar daar was ik hier al lang achter haha...

Maar ik ben al lang blij dat de mogelijkheid is om relatief makkelijk en goedkoop een fiet te hardtailen en dan ook nog 100% legaal. Ik zie er hier serieus goede toekomst in.
 
Sorry Roel ` maar zo iets rijdt natuurlijk voor geen ruk ..

waarom de vork zo lui ?
 
Laatst bewerkt:
ik weet het ik weet het... heb al gevraagd oftie naar choppers mag...
 
Dit zal dan bij hoge uitzondering het enige chopper topic zijn dat ik volg. En dan nog alleen maar omdat jij het bent Roel, en ik benieuwd ben wat je er van zult maken. Want choppers.... -O-
 
Haha jongens... niet zo kortzichtig allemaal... een motor is een motor joh. ;)
 
Haha jongens... niet zo kortzichtig allemaal... een motor is een motor joh. ;)


Ja ` maar peuter dat sommigen hier maar eens aan het verstand . _O- we blijven je volgen .
al wordt het een gemotoriseerde tandem kinderwagen . :+

(ik moest potverjanhinnekont wel even zoeken , dacht dat je een grapje maakte
over naar het choppertopic te gaan. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan