[Gumtape deathmatch] Dordrecht - De mol 4 Juli

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op woensdag 26 juni 2002 23:33 schreef Itineris het volgende:tjah als iedereen zo nieuwsgierig is COME AND SEE! t klinkt inderdaad wat ongeloofwaardig en het is wat lastig uit te leggen.

Je wordt er zo niet geloofwaardiger voor. En zoals wazig als het nu is heb ik geen zin om daar naar toe te komen... Je zal dus een 'tipje' van de sluier moeten laten zien wil je überhaupt publiek zien (of rijders hebben).
 
Op woensdag 26 juni 2002 23:35 schreef Itineris het volgende:de bestuurder zit zoals hij altijd zit..
zelfde geld voor degene achterop ..de handen van bestuurder worden vastgebonden.
de handen van bestuurder worden vastgebonden.
WAAR? achter hem? Aan het stuur?
 
Je wordt er zo niet geloofwaardiger voor. En zoals wazig als het nu is heb ik geen zin om daar naar toe te komen... Je zal dus een 'tipje' van de sluier moeten laten zien wil je überhaupt publiek zien (of rijders hebben).

Koffie enzo is gratis ;)
 
Op woensdag 26 juni 2002 23:38 schreef Itineris het volgende:ja aan het stuur..
Come and see ppl .. ik zie veel onzekerheid en toch intresse.. Wij geven de demonstratie en alle vragen zijn uit de wereld
Geen onzekerheid van mijn kant, wel wilde ik weten hoe ik me dat voor moest stellen.
Niks voor mij zoiets, maar veel plezier. ;)
 
Op woensdag 26 juni 2002 23:42 schreef Itineris het volgende:
Opgeven betekend niet persee meedoen.. je kan ook gewoon alleen de demonstratie van het team bijwonen en daarna denken "later"

..en als ik nu koffie en thee ook voor niet deelnemers maak ;)

Ikke bolletje kaas en bakkie koffie...

Ws kom ik kijken, maar is ff afhankelijk van mezelf of ik op de fiets kom. Anders met auto misschien.
Ben wel nieuwsgierig. Dus dat deel van je missie is iig geslaagd!!!

Kan je wel nu al vertellen dat ik me niet laat vasttapen })
 
Op woensdag 26 juni 2002 23:47 schreef Itineris het volgende:
i c dat de cake in aanbieding is ;)

Bolletje kaas en bakkie koffie...
Gebruik de zoekfunctie maar ff ghehe...ben er erg aan gehecht ;)
 
Op woensdag 26 juni 2002 23:52 schreef Itineris het volgende:dit ken ik ja.. is zeldzaam in nederland..

hier doen wij echter niet aan mee en zoals je zegt levensgevaarlijk indeed

Ook hoogst illegaal neem ik aan..
 
Kennen jullie het niet in combi doen met nodige stuntwerk as poltie daar akkoord mee gaat...

"onder toezicht :? " wat gasten laten stoppiën en wheeliën.

Weet wel zeker dat er dan meer mensen op af komen!!!
 
Als het gevaarlijk is, dan vind ik het dieptriest dat er malloten zijn die hier in trappen.
Kom je aandacht tekort of ben je moe ? |(
 
Op woensdag 26 juni 2002 23:51 schreef Itineris het volgende:Nee.. de race word officeel ge-organiseerd met toestemming van politie (deze zal niet aanwezig zijn maar mischien toezicht houden)
Beetje vaag... is aangemeld dus niet illegaal, maar even later zeg je dat je het niet weet of het legaal is. Politie is niet aanwezig maar kan wel toezicht houden.. klinkt mij een beetje vreemd in de oren.

edit: oh wacht effe, dat ging over die vastgelaste sturen... :z
 
Als het gevaarlijk is, dan vind ik het dieptriest dat er malloten zijn die hier in trappen.
Kom je aandacht tekort of ben je moe ? |(

Het spijt me, ik heb inderdaad nog steeds het zelfde idee als Niels.

Wil je mij overtuigen zal je met een duidelijk idee moeten komen, waarom dat dat zo moeilijk is en niet gevaarlijk tegelijk of gewoon een foto...

Kan ook komen doordat het vandaag gewoon een kl*te dag was... ;)
 
Op donderdag 27 juni 2002 00:01 schreef **Lara** het volgende:Beetje vaag... is aangemeld dus niet illegaal, maar even later zeg je dat je het niet weet of het legaal is. Politie is niet aanwezig maar kan wel toezicht houden.. klinkt mij een beetje vreemd in de oren

Dat ging (volgens mij) over het vastlassen van het stuur...dat illegaal misschien, maar weet hij niet zeker...

Politie heeft toestemming gegeven en komt misschien is ff keertje kijken hoe het verloopt ofzo.
kans dus groter dat ze er met de neus bovenop staan...

Hoe ging dat de vorige keer dan?
 
Op donderdag 27 juni 2002 00:03 schreef Itineris het volgende:Kijk ik probeer hier een leuk middagje te maken.. en ik zeg niet dat gevaarlijk is..
als je handen vast zitten is het wat lastiger te sturen... vandaar die partner..

Dus probeer pls geen opmerkingen te maken als

"ben je gek ofzo" of "aandacht te kort"

want het is bloedje serieus!
Jep sporten doe ik ook bloedje serieus, maar daar gaat heel wat aan vooraf voor je begint daaraan.
Hele strenge selectie en veiligheidsnormen.
Zijn die er ook ? Nee, dus is dit iets wat niet echt kan lijkt me.
Helemaal al niet op veiligeheid gezien, op je bek gaan is gewoon gaan dan of afhankelijk zijn van een ander ?
Staat de GGD klaar of een hele goede EHBO post ?
Denk van niet, want dat heb ik nergens gelezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan