Guus vermist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis iig te hopen dat ie snel levend gevonden wordt.

Op Facebook wordt ie ook al veel gedeeld.
 
Mobiel laten liggen... Aan de andere kant van het land vlakbij de grenzen pinnen... Je zou denken dat hij even niet gevonden wil worden.
Ik wens Guus en al zijn naasten sterkte voor deze periode. :Y
 
Motor waar hij op rijdt, gelijk aan (donkerrood)

triumph_trophy.jpg


1099_0_1_2_trophy%20900_Image%20credits%20-%20S.%20Morrison.jpg


Jas zwart met gele accenten, gele helm.
 
Is een bekende van me. Woont hier vlakbij. Schijnt dat hij na woensdag avond gepind te hebben ook donderdagochtend nog in Venlo gezien is. Raar verhaal overigens. Ik ken hem als een "stabiel recht door zee" persoon. Hoop dat hij gevonden wordt en dat alles oke is. -O-
 
Als de roosters daar net zo onduidelijk zijn als hier dan kan ie maar zo denken dat ie vakantie heeft en gewoon even een paar dagen kan uitwaaien.

Iig heeft hij zijn dienstwapen NIET mee en ook telefoon is op t buro achtergebleven.
Hij heeft wel een relatie en kinderen. Die weten ook niets. Ik ken hem. Hij moet of erg in de put zitten, of er is iets anders...
 
Precies, en zo lang we de ins en outs niet weten is alles speculatie.
Er hoeft niet eens perse iets anders aan de hand te zijn anders dan een echtelijke ruzie.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het raakt je, voor de achterblijvers die in onzekerheid zitten en voor de man zelf die misschien geen uitweg weet of ergens in verzeilt is geraakt tegen zijn wil in.
Ik denk dat als het over iets anders blijkt te gaan velen anders over hem zullen denken.
 
Laatst bewerkt:
Vind de grapjes hier een beetje misplaatst. T zal je vader of zoon maar zijn..

i'm with stupid, gelukkig heeft het merendeel van MFers nog normaal soort van gevoel ipv kansloze humor.

Let's hope dat ie snel in goede gezondheid gevonden wordt.
 
:^
Hoe komt het dat dit ons (bijna) allemaal raakt?

omdat iedereen wel eens om zich heen heeft gekeken en dacht..."laat ik eens opstappen en zien waar ik terecht kom als ik er maar eens gewoon op uit ga, de wijde wereld in ?"

Ik denk niet dat het ons 'raakt' maar het meer een soort nieuwsgierigheid is naar de achterliggende reden en die achterhalen we alleen als hij zelf achterhaald word.
 
omdat iedereen wel eens om zich heen heeft gekeken en dacht..."laat ik eens opstappen en zien waar ik terecht kom als ik er maar eens gewoon op uit ga, de wijde wereld in ?"

Ik denk niet dat het ons 'raakt' maar het meer een soort nieuwsgierigheid is naar de achterliggende reden en die achterhalen we alleen als hij zelf achterhaald word.
^

Overigens zou ik het dan wel aan het gezin laten weten..
Vreemd verhaal, hopelijk is hij ok.
 
:^
Hoe komt het dat dit ons (bijna) allemaal raakt?

Omdat we toch mensen zijn.

Mij raakt het niet persoonlijk. Ik ben een koele kikker wat dat betreft. Maar dat ie gemist hoef je me echt niet te vertellen. Iedereen heeft wel mensen die net even wat meer voor iemand betekenen dan anderen.

Voor wat betreft humor en grapjes. Zonder dat, zou het leven een grote depressie zijn. Er moet wel iets te lachen zijn. Humor is best een aardig medicijn.
 
Laatst bewerkt:
Omdat we toch mensen zijn.

Mij raakt het niet persoonlijk. Ik ben een koele kikker wat dat betreft. Maar dat ie gemist hoef je me echt niet te vertellen. Iedereen heeft wel mensen die net even wat meer voor iemand betekenen dan anderen.

Voor wat betreft humor en grapjes. Zonder dat, zou het leven een grote depressie zijn. Er moet wel iets te lachen zijn. Humor is best een aardig medicijn.

:^

je moest eens weten hoe iemand van de begravenis onderneming over iets of iemand spreekt als er geen naasten of "bezoek" bij is

zelf heb ik laats ook "gewerkt" bij een begravenis en we lagen bijna te rollen op de grond van het lachen om die man. als de familie het had gezien of gehoord....

zonder humor word het erg saai en bovendien zouden mensen (vooral die mensen die iets mee maken of dagelijks triest werk doen) gek worden. humor kan je redding zijn
 
Guus is terecht, was even lekker gaan sturen in Frankrijk :]

slotje?
 
tochwel bijna het beste einde wat we konden wensen of niet?

meisje hiernaast was vanavond alweer in tranen, hierom...

vriendin van friso
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan