VERMIST! HULP collega motorrijders gevraagd!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
iedereen die hier reageert en nog gaat reageren, alvast bedankt, helaas nog geen concrete anwijzingen, tip inzake zaandam door nils wordt nagetrokken

groetjes!
 
Laatst bewerkt:
in amsterdam bv in bos en lommer ouderlijk huis van vroeger en evt wat cafes als oude kroegbaas, verder bij viskramen of markten

maar verder niet bijzonder gewoon doorsnee man van 64, amicaal en veelal vlot gebekt

graag topic behouden geen schopje!
 
Laatst bewerkt:
sorry duc ik was werken tot 23:00

ik zag dus een man lopend toen ikzelf op de fiets zat, ook kaal, zelfde postuur en een soortgelijk gelaat als de man op de foto's

ik weet het niet 100% zeker, en ook geen 90% maar ik weet wel dat hij er erg op leek.

hoe dan ook de locatie was vlakbij het station koog bloemwijk, waarnaast een parellelweg loopt dwars aan de provinciale weg.

er zijn meer kale mannen natuurlijk maar het viel mij gewoon op omdat hij op de foto's leek.

hoop je geen valse hoop gegeven te hebben, hoe dan ook je weet maar nooit dus heb het maar gewoon gemeld.
 
Ik zal ook mijn ogen open houden. Dit zijn geen leuke dingen. HEEL veel sterkte.
 
Ik kom regelmatig in harderwijk en amsterdam...ook ik zal goed uitkijken naar je schoonvader.

Heb je al foto´s achter gelaten bij de restaurantjes aan de boulevard?

Sterkte!
 
Sterkte, zit gister nog in Hardewijk maar kan me niet herinneren iemand die op deze man lijkt te hebben gezien. Nu zaten er ook wel erg veel mensen...

Succes in elk geval!
 
mensen allemaal super bedankt, hij is vanmorgen na 5 dagen weer thuis gekomen, nog veel vragen, maar in ieder geval was hij in de war na spanningen thuis, verder gezond !

nogmaals bedankt voor jullie steun en meedenken en hoop dit nooit meer mee te maken

warme groeten en tot zwaaiens!!!!!!
 
mensen allemaal super bedankt, hij is vanmorgen na 5 dagen weer thuis gekomen, nog veel vragen, maar in ieder geval was hij in de war na spanningen thuis, verder gezond !

nogmaals bedankt voor jullie steun en meedenken en hoop dit nooit meer mee te maken

warme groeten en tot zwaaiens!!!!!!
Gelukkig *O*
Misschien onbeleefde vraag maar waar had ie nou uit gehangen? :?
Beterschap en succes toegewenst !
 
details worden nog uitgezocht maar waarschijnlijk rond station amersfoort

maar gezien verwardheid meer vragen dan antwoorden

dank nogmaals voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
mensen allemaal super bedankt, hij is vanmorgen na 5 dagen weer thuis gekomen, nog veel vragen, maar in ieder geval was hij in de war na spanningen thuis, verder gezond !

nogmaals bedankt voor jullie steun en meedenken en hoop dit nooit meer mee te maken

warme groeten en tot zwaaiens!!!!!!

was hij nou in Zaandam geweest of niet?

ik blijf/bleef het mezelf afvragen of hij t nou was of niet :?
 
mbt zaandam weten we helaas nog niet

indien bekend dan laat ik het nog weten

opgeluchte duc!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan