Guzzi Florida en lichaamslengte

othelius

Rookie
6 okt 2006
11
0
Alteveer
Hallo,

Ik vind een Moto Guzzi Florida wel interessant. Ik vraag me alleen af of deze met mijn lengte van ca. 1.85m niet te klein voor me is. Is er iemand die ervaring met deze motor heeft, en dan vooral met langere ritten. Een test ritje maken kan natuurlijk altijd, ik denk alleen dat je dan nooit een goed indruk krijgt hoe de motor bij een langere tocht (300 tot 400 km) gaat bevallen.
Hoe zit het met onderhoud, zijn er nog zwakke plekken ?
 
Je moet toch gaan proefzitten, maar ik denk dat dit een motor voor kleinere mensen is.
De zus van een vriend van mij had er vroeger een, en zij komt niet ver boven de anderhalve meter uit.
 
je kan het zadel laten aanpassen.
we hebben er nu 1 op mijn werk waar van het zadel ongeveer 4cm hoger moet.
en het is niet de eerste guzzi die die klacht heeft en die wij aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties.

Gouda ligt voor mij een beetje te ver uit de buurt (Groningen).
Heeft iemand ervaring met HMI motoren ?
 
Bedankt voor de reacties.

Gouda ligt voor mij een beetje te ver uit de buurt (Groningen).
Heeft iemand ervaring met HMI motoren ?

alleen post-order en telefoon voor onderdelen....... mijn indruk is die van een ouderwetse vakman met liefde voor motorfietsen en van guzzi in het bijzonder, vraag anders even in het brikken en klassieker deel, daar zit zoiezo iemand die zijn Guzzi bij HMI gekocht heeft
 
Ik ben intussen om, het gaat (waarschijnlijk pas volgend jaar) een Guzzi California worden. Heb hier en daar geinformeerd naar HMI. Krijg de indruk dat dit wel goed zit. Ga binnenkort in elk geval even kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan