guzzi sp 1000 met zijspan??

en dat is vandaag mijn laatste aankoop , gevonden op ebay
3efc_1.jpg

weet niet juist welke het is maar ik heb zo een flauw vermoeden dat ik hierop wel wat reacties zou kunnen krijgen, misschien van de beuk of van de grootmeester himself lol
 
ruilen voor een 2 persoons EML? O-)

nu ga je een beetje te snel hoor , ik moet hem nog gaan halen naar Duitsland Kiel '(
en zoals je wellicht nog weet , mijn duits is om te schrijen , maar als er iets moet vertaald worden vraag ik je nog wel eens als ik mag....
en misschien......wie weet .....niet onmiddelijk.....maar in de toekomst..... ;)
 
en dat is vandaag mijn laatste aankoop , gevonden op ebay
[afbeelding]
weet niet juist welke het is maar ik heb zo een flauw vermoeden dat ik hierop wel wat reacties zou kunnen krijgen, misschien van de beuk of van de grootmeester himself lol

hé Bert, een P1 met een keurig stoeltje -zo te zien- leuk hoor :9~

moet je zuinig op zijn :)

gefeliciteerd *O*
 
dank je , moet wel voledig gerestoreerd worden .
Is er nog wat spul te vinden van dit span , zoals lichten , misschien zeiltje enz ?


'k Heb nog een enkel lamp-armatuurtje en een paar achterlichtglaasjes liggen, ooit op een oldtimer beurs gevonden. Vemoedelijk zal daar nog wel meer van te vinden zijn.

Mijn zeiltje is 25 jaar oud en in beroerde toestand. 'k Ben van plan in de loop van de komende maand bij een paar zeilmakers langs te gaan, kijken wat het kost om na te maken, misschien wordt het per stuk goedkoper als er meer dan eentje gemaakt moet worden.

De scharnieren worden nog gemaakt -RVS- 'k heb de mijne bij een watersportwinkel hier om de hoek gewoon uit de katalogus kunnen bestellen :)

De remschijf en het stoeltje moet je koesteren :Y die zijn niet zo gemakkelijk meer te vervangen :N
 
Goed gedaan Bert, inderdaad een P1, en een beetje completer dan de mijne.
Succes met de restauratie.

dank je , een beetje completer ?????

wat mij opvalt is dat er op elke moturist een kapot licht/knipper zit *D
en ze hebben allemaal dezelfde kleur ook , vaal grijs met 1 cm stof erop _O-

wat heb ik dan dat jij niet hebt op de jouwe , voor mij zien ze er allebij uit als zijn ze uit een koe geboren.... -O- :$
 
Jij hebt b.v. nog een origineel stoeltje en de originele ruit, ik dus niet.
Is trouwens een aardig eindje tuffen, om het ding op te halen?
 
Mag ik zo indiscreet zijn om te vragen wat je er voor moet geven?
Ik heb voor de mijne nog €800 moeten betalen aan een ex medewerker van Ed Pols.
 
Bachus , dat stond in de advertentie , hoe luid dit in het Nederlands
dank je



Verkaufe großen Touren Seitenwagen (Beiwagen) der legendären Firma "Moturist".
Wurde in den ziebziger Jahren an Moto Guzzis und BMW´s usw. verbaut.
Er muß vollständig restauriert werden! Er hat einen großen Einstieg zu klappen.
Super gut zum einsteigen.
Garantie gibt es nicht! Der Seitenwagen muß innerhalb von 7 Tagen abgeholt werden.
Versand wird nicht angeboten! Ansonsten selber organisieren.
Bar Bezahlung bei Abholung oder wenn er mit der Spedition abgeholt wird per Vorkasse auf mein Konto!
Standort ist Kiel. Vorher ansehen ist erwünscht! Meine Telefonnummer lautet: 0171/10.....
oder hier per Email.

Nachtrag wegen Telefonanrufe: Das Boot ist aus Kunststoff und muß auch überholt werden. Der Lack ist verblichen.
Er hat einen 4 Punktanschluß!
 
Bachus , dat stond in de advertentie , hoe luid dit in het Nederlands
dank je



Verkaufe großen Touren Seitenwagen (Beiwagen) der legendären Firma "Moturist".
Wurde in den ziebziger Jahren an Moto Guzzis und BMW´s usw. verbaut.
Er muß vollständig restauriert werden! Er hat einen großen Einstieg zu klappen.
Super gut zum einsteigen.
Garantie gibt es nicht! Der Seitenwagen muß innerhalb von 7 Tagen abgeholt werden.
Versand wird nicht angeboten! Ansonsten selber organisieren.
Bar Bezahlung bei Abholung oder wenn er mit der Spedition abgeholt wird per Vorkasse auf mein Konto!
Standort ist Kiel. Vorher ansehen ist erwünscht! Meine Telefonnummer lautet: 0171/10.....
oder hier per Email.

Nachtrag wegen Telefonanrufe: Das Boot ist aus Kunststoff und muß auch überholt werden. Der Lack ist verblichen.
Er hat einen 4 Punktanschluß!

OK, komt die!

Verkoop grote Tourzijspan van het Merk Moturist.
Werd in de Jaaren 70 aan Guzzi, BMW en zo gebouwd.
Hij moet volledig gerestaureerd worden!! Hij heefd een grote instapklep, makkelijk om in te stappen.
Geef geen Garantie! Hij moet binnen 7 Daagen opgehaald worden.
Geen Verzand alles zelf organiseeren.
Bar betaalen bij ophalen ook bij afhalen door een Transportbedrijf van tevoren Geld op mijn Konto/Rekening storten.
Woonplaats is Kiel. Van te voren bekijken is gewenst! >ijn Telfoonnr. is .........
of per Email.
Het Span is van Kunststof en moet ook gerestaureerd worden de Lak is verweerd.
Hij heefd een 4punts aansluiting.

Dat was het :Y
 
OK, komt die!

Verkoop grote Tourzijspan van het Merk Moturist.
Werd in de Jaaren 70 aan Guzzi, BMW en zo gebouwd.
Hij moet volledig gerestaureerd worden!! Hij heefd een grote instapklep, makkelijk om in te stappen.
Geef geen Garantie! Hij moet binnen 7 Daagen opgehaald worden.
Geen Verzand alles zelf organiseeren.
Bar betaalen bij ophalen ook bij afhalen door een Transportbedrijf van tevoren Geld op mijn Konto/Rekening storten.
Woonplaats is Kiel. Van te voren bekijken is gewenst! >ijn Telfoonnr. is .........
of per Email.
Het Span is van Kunststof en moet ook gerestaureerd worden de Lak is verweerd.
Hij heefd een 4punts aansluiting.

Dat was het :Y


nee, nee, nee, Bachus :N :( :N :( :N :( :N dat moet zijn: van het legendarische merk Moturist

wel netjes vertalen hèh :( :(


















:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan