De kabel is gewoon via internet te bestellen. En wordt dan thuis afgeleverd. Is dat dan niet handiger dan iemand te vragen om de kabel voor je te maken?Goedendag heren,
Heb interesse in de gratis software Guzzidiag, maar heb geen kabel. Kan iemand dat maken voor mij hier op deze forum?
Vorig jaar heb ik nog een nieuwe kabel voor Guzzidiag aangeschaft. De kabel kostte toen (ook) ongeveer een tientje.Zijn standaard kabels, guzzidiag wordt ook gebruikt voor bijvoorbeeld aprilia, die een fiat connector gebruiken. Kabels kostten destijds een tientje, daarvoor kun je hem niet zelf maken
Goedemiddag @ex-motorloos.Vorig jaar heb ik nog een nieuwe kabel voor Guzzidiag aangeschaft. De kabel kostte toen (ook) ongeveer een tientje.
Deze heb ik besteld en gebruikt voor communicatie tussen motor en laptop (werkt prima overigens, de (lage) prijs is daarmee dus niet perse gekoppeld aan een (te) lage kwaliteit)Goedemiddag @ex-motorloos.
Het Guzzi form geeft een fout melding als ik op de knop kabel gegevens druk.
Waar heb jij je kabel besteld?
Wat is ch340? Ik ken dat niet.Ch340 werkt ook
Ken je ftdi wel? Daar kun je het mee vergelijken. Is een chip. Er zijn alleen andere drivers voor maar worden door guzzidiag allebei ondersteund.Wat is ch340? Ik ken dat niet.
Dank u!Ken je ftdi wel? Daar kun je het mee vergelijken. Is een chip. Er zijn alleen andere drivers voor maar worden door guzzidiag allebei ondersteund.
Ik heb het alleen gebruikt voor foutcodes en te wisselen tussen de 35kw en vol vermogen mapping, maar die heb ik gekopieerd nadat dealer deze erin gezet had. Niks zelf aan afstelling gedaan. Niet vragen waaromGebruiken jullie de Guzzidiag om fout codes uit te lezen /resetten, of om ook echt de mapping te veranderen.
Dat laatste lijkt me toch wel wat eng, stel dat de het zaakje te arm afregelt, dan heb je toch kans op schade?
Een Power commander is toch min of meer het zelfde maar met veel minder regelmogelijkheden?
Mijn doel is een wat rustigere stationaire loop, het dipje bij 3.5000/4.000 rpm dichten en als meest belangrijke het uitlezen van het storingsboek.
Graag jullie inzicht.