Hèt CBR600F/FS topic deel 20 -Waar PJ op vakantie is-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is de reden dat jullie altijd stoppen met de rit? :P

Ik denk altijd laat ik nu maar naar huis gaan anders betaal ik me weer scheel aan benzine :P
geen zin meer, andere afspraken, andere mensen die geen zin meer hebben, andere mensen die andere afspraken hebben...

benzine maakt me niet 'heel veel' uit... als je dat zonde zou vinden dan zou je geen motor moeten rijden en dan 'nutteloze' rondjes moeten rijden lijkt me... ;)
 
geen zin meer, andere afspraken, andere mensen die geen zin meer hebben, andere mensen die andere afspraken hebben...

benzine maakt me niet 'heel veel' uit... als je dat zonde zou vinden dan zou je geen motor moeten rijden en dan 'nutteloze' rondjes moeten rijden lijkt me... ;)
als ik me druk moet gaan maken over brandstof en wat het hele motor gebeuren me kost dan kan ik beter gaan kantklossen want geld kost t toch wel
 
Joh, wees blij dat ze het nog dachten, ik wist het al zeker




















;)

B| :(

Hahaha :P

geen zin meer, andere afspraken, andere mensen die geen zin meer hebben, andere mensen die andere afspraken hebben...

benzine maakt me niet 'heel veel' uit... als je dat zonde zou vinden dan zou je geen motor moeten rijden en dan 'nutteloze' rondjes moeten rijden lijkt me... ;)


Nou ik rij wel nutteloos rondjes enzo maar als ik dan 100km heb gereden dan denk ik laat ik maar wee omdraaien ;)
 
shit mannen, proberen jullie deze ook nog voor PJ zijn vakantie dicht te krijgen ofzo......
 
Nou ik rij wel nutteloos rondjes enzo maar als ik dan 100km heb gereden dan denk ik laat ik maar wee omdraaien ;)
Als ik alleen rijd dan denk ik opeens 'waar zal ik nu heen gaan? links of rechtsaf?'

en een paar minuten later komt dat er meestal op neer dat ik maar weer richting huis ga... blijft 'saai' om in je eentje te rijden.... :)
 
das een uitdaging

Hoelaat gaat ie? :P

nog 97 pagina's keer 25 posts = 2425 posts _O-
Ik rond het ff af op 2400 posts...
we posten nu met 4 mensen....

dus vanavond nog 600 posts per persoon en we zijn er... eitje *O*
 
Als ik alleen rijd dan denk ik opeens 'waar zal ik nu heen gaan? links of rechtsaf?'

en een paar minuten later komt dat er meestal op neer dat ik maar weer richting huis ga... blijft 'saai' om in je eentje te rijden.... :)
Heb altijd lol in me 1tje hoor
Gewoon gekke dingen uitproberen })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan