Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Die wil er niet vanaf, maar moet bewijzen aan zijn vrouw (die niet gehinderd is door enige kennis) dat ie te koop staat... :Y :')

 
Laatst bewerkt:
Goedenavond,

Ik ben sinds kort in het bezit van mn sc50 en wil graag in plaats van de originele uitlaat er een andere onder. Nu kwam ik 2e hands een paar uitlaten tegen, past de linkpijp van de sc44 ook op de sc50? Of is de gehele uitlaat hetzelfde?

Bekijk bijlage 1625891
Welkom Martijn,

De uitlaat van de SC44 en SC50 is in principe helemaal hetzelfde, het enige waar je op moet letten is dat er varianten zijn waarbij er een sensor in de uitlaat zit (deze zit dan in de linkpijp, de pijp tussen de klep en de einddemper) en varianten zonder deze sensor.
 
Gisteren het eerste avond rondje van dit jaar gedaan en wat is dat toch weer fijn zo na het werk, de soep en de aardappelen nog een lekker rondje uitwaaien over wat mooie binnendoor weggetjes, jammer dat het vandaag weer ineens winter is! '(
 

Bijlagen

  • 20210427_134331.jpg
    20210427_134331.jpg
    463,8 KB · Weergaven: 21
  • 20210428_193940.jpg
    20210428_193940.jpg
    212,6 KB · Weergaven: 19
  • 20210428_194700.jpg
    20210428_194700.jpg
    607,6 KB · Weergaven: 21
  • 20210428_200129.jpg
    20210428_200129.jpg
    526,1 KB · Weergaven: 19
Welkom Martijn,

De uitlaat van de SC44 en SC50 is in principe helemaal hetzelfde, het enige waar je op moet letten is dat er varianten zijn waarbij er een sensor in de uitlaat zit (deze zit dan in de linkpijp, de pijp tussen de klep en de einddemper) en varianten zonder deze sensor.
Top, dankjewel!
 
Gisteren het eerste avond rondje van dit jaar gedaan en wat is dat toch weer fijn zo na het werk, de soep en de aardappelen nog een lekker rondje uitwaaien over wat mooie binnendoor weggetjes, jammer dat het vandaag weer ineens winter is! '(
Ja, het schiet echt niet op met het weer..........hoezo broeikaseffect ;). Dinsdag circuitdag -O-.....extra laagje thermo onderkleding en regenjasje mee.
 
Niet gereden want nat is glad. Maar op de weg voelde het wel goed. Maandag herkansing dan moet ik wel rijden als voorrijder. En regenen zal het want voorspelling is 60%.
 
Niet gereden want nat is glad. Maar op de weg voelde het wel goed. Maandag herkansing dan moet ik wel rijden als voorrijder. En regenen zal het want voorspelling is 60%.
Zoals het er nu naar uit ziet dinsdag volgens weeronline; 10 graden, 85 % regen, 20 mm neerslag, windkracht 6, gevoelstemp 3-7 graden .......
Misschien maar thuis blijven......
 
Zoals het er nu naar uit ziet dinsdag volgens weeronline; 10 graden, 85 % regen, 20 mm neerslag, windkracht 6, gevoelstemp 3-7 graden .......
Misschien maar thuis blijven......
Het is dat me broertje in niveau 1 begeleid gaat rijden en ik vindt dat het goed is om ervaring met regen op te doen. Vandaar dat ik wel ga kijken. De motoren gaan toch op de trailer. Maar ik denk dat ik zelf geen meter ga rijden want op welke weer site je ook kijkt het is idd rampzalig dat weer 😞

gister druk geweest met de motor in elkaar te zetten ik vindt hem behoorlijk mooi geworden alle schades aan me circuit kuipen zijn redelijk herstelt.
 

Bijlagen

  • 309B0EBF-E298-4D10-B4BB-BC09EF2E83AE.jpeg
    309B0EBF-E298-4D10-B4BB-BC09EF2E83AE.jpeg
    481 KB · Weergaven: 18
  • 51DED179-0784-4B28-A556-264CFAA42253.jpeg
    51DED179-0784-4B28-A556-264CFAA42253.jpeg
    641,5 KB · Weergaven: 19
Kan idd geen kwaad om ervaring op te doen. En dat is het beste op een circuit. Dat is de pragmatische benadering. Maar zelf sta ik niet te popelen om te gaan rijden. Het is dat het moet maar het liefst had ik thuis gebleven. Wens jullie alle succes toe.
 
Kan idd geen kwaad om ervaring op te doen. En dat is het beste op een circuit. Dat is de pragmatische benadering. Maar zelf sta ik niet te popelen om te gaan rijden. Het is dat het moet maar het liefst had ik thuis gebleven. Wens jullie alle succes toe.
Ik ben het helemaal met je eens die regen is echt niks. En ik ga om lekker door te rijden daar maar dat gaat niet lukken. Dus ik denk dat ik lekker met een paraplu langs de baan ga staan. Mis mag ik wel in niveau 1 mee rijden dan ga ik me camera der op doen om hem te filmen 😀🤣🤣🤣
 
Ik ben het helemaal met je eens die regen is echt niks. En ik ga om lekker door te rijden daar maar dat gaat niet lukken. Dus ik denk dat ik lekker met een paraplu langs de baan ga staan. Mis mag ik wel in niveau 1 mee rijden dan ga ik me camera der op doen om hem te filmen 😀🤣🤣🤣

Misschien doe ik wel met je mee, of ik kijk thuis op de webcams :+
 
Oh dat is jammer, anders had ik waarschijnlijk wel kunnen helpen aan een setje regenbandjes ;)
Misschien weet ik nog wel iemand waar kom je vandaan Joep en zijn ze nog een beetje goed.
Ik heb regenbanden dus ik ben voorzien maar als je der van af wil gooi ik even een balletje op bij een paar jongens die deze week ook nog gaan rijden
 
Nou ik hoef niet zozeer van de regenbanden af maar ik weet ook hoe klote het is als je uitkijkt naar een circuitdag en er dan slecht weer voorspeld is dus als ik in dit topic iemand ermee kon helpen had ik dat graag gedaan ;)
Oké dan zoeken ze maar even verder 😂 ik ken het maar hou echt niet van regen 😂
 
Hoi, ben een tijdje afwezig geweest omdat ik een nieuwe baan heb, niet meer achter een pc scherm :)

Kan iemand mij voorzien van achterkuipdelen van een SC33 uit '99 ? (Enkel luchtgat) De kuipen om het subframe heen zegmaar.
En daarbij ook het kleine kapje waar het sleutelgat zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan