Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Die van mij is ook bijna klaar. Carburateurs nog even reviseren en dan mag die weg. Ik wil namelijk een sc28. :)

Nu gedaan:
Banden vervangen
Kleppen gesteld
Voorvorkkeerringen vervangen
Remvloeistof
Luchtfilter gereinigd
Inlaatrubbers vervangen
Olie en oliefilter
En weer helemaal origineel gemaakt, knipperlichten, uitlaat en schijven.

Bekijk bijlage 1452650
das een mooie en waarom een sc28?
 
Oei die van jou ziet er ook prachtig schoon uit!
Staat te popelen om vuil te worden!!! :+

Die van mij is ook bijna klaar. Carburateurs nog even reviseren en dan mag die weg. Ik wil namelijk een sc28. :)

Nu gedaan:
Banden vervangen
Kleppen gesteld
Voorvorkkeerringen vervangen
Remvloeistof
Luchtfilter gereinigd
Inlaatrubbers vervangen
Olie en oliefilter
En weer helemaal origineel gemaakt, knipperlichten, uitlaat en schijven.

Bekijk bijlage 1452650:+
:t

Mooie kleurstelling en ziet er top uit!
 
  • Leuk
Waarderingen: Cas
hallo ben nieuw hier , net aangemeld mag ik ook in de OP
foto met motor.jpg
 
Nou ik zal mij ook maar melden op dit topic want ik ben immers sinds een klein half jaartje Bladedriver naast mijn classic FZ 750.
Alleen maar circuit met deze 2005 Blade gereden maar ben hem aan het omscholen richting straat/circuit fiets.
Er zit een kenteken op dus volgend jaar maar op de weg ook wat mee toeren;),verlichting(op de circuitkuip) etc: aan het monteren.
Hij bevalt prima, heb al van alles gereden al vind ik persoonlijk het topvermogen zeg maar eindschot wat tegenvallen.
+ punt van Honda's het blok is betrouwbare dan veel concurrenten,al kan alles stuk gaan ik weet het.
 

Bijlagen

  • Nieuwe afbeelding.JPG
    Nieuwe afbeelding.JPG
    112,8 KB · Weergaven: 5
Nou ik zal mij ook maar melden op dit topic want ik ben immers sinds een klein half jaartje Bladedriver naast mijn classic FZ 750.
Alleen maar circuit met deze 2005 Blade gereden maar ben hem aan het omscholen richting straat/circuit fiets.
Er zit een kenteken op dus volgend jaar maar op de weg ook wat mee toeren;),verlichting(op de circuitkuip) etc: aan het monteren.
Hij bevalt prima, heb al van alles gereden al vind ik persoonlijk het topvermogen zeg maar eindschot wat tegenvallen.
+ punt van Honda's het blok is betrouwbare dan veel concurrenten,al kan alles stuk gaan ik weet het.
Welkom hier :W
 
Nou ik zal mij ook maar melden op dit topic want ik ben immers sinds een klein half jaartje Bladedriver naast mijn classic FZ 750.
Alleen maar circuit met deze 2005 Blade gereden maar ben hem aan het omscholen richting straat/circuit fiets.
Er zit een kenteken op dus volgend jaar maar op de weg ook wat mee toeren;),verlichting(op de circuitkuip) etc: aan het monteren.
Hij bevalt prima, heb al van alles gereden al vind ik persoonlijk het topvermogen zeg maar eindschot wat tegenvallen.
+ punt van Honda's het blok is betrouwbare dan veel concurrenten,al kan alles stuk gaan ik weet het.

Welkom hier :W
 
Nou ik zal mij ook maar melden op dit topic want ik ben immers sinds een klein half jaartje Bladedriver naast mijn classic FZ 750.
Alleen maar circuit met deze 2005 Blade gereden maar ben hem aan het omscholen richting straat/circuit fiets.
Er zit een kenteken op dus volgend jaar maar op de weg ook wat mee toeren;),verlichting(op de circuitkuip) etc: aan het monteren.
Hij bevalt prima, heb al van alles gereden al vind ik persoonlijk het topvermogen zeg maar eindschot wat tegenvallen.
+ punt van Honda's het blok is betrouwbare dan veel concurrenten,al kan alles stuk gaan ik weet het.


welkom !! :]
 
Weet iemand toevallig of de velgen van een 2012 blade ook op een 2005 gaan passen?
Achter schijnt 1 op 1 te passen (passen ook zo op de SP). Maar voor weet ik niet, weet niet of er het eea aan pasbussen nodig hebt en hoe het met de schijven zit.

Alles is iig pas te maken, voor de sp zijn er bijvoorbeeld pasbussen nodig en spacers voor de schijven.
_20191230_095318.JPG
 
Laatst bewerkt:
Achter schijnt 1 op 1 te passen (passen ook zo op de SP). Maar voor weet ik niet, weet niet of er het eea aan pasbussen nodig hebt en hoe het met de schijven zit.

Alles is iig pas te maken, voor de sp zijn er bijvoorbeeld pasbussen nodig en spacers voor de schijven.
Bekijk bijlage 1453623
Jij weet toch werkelijk alles over pasmaken Chris. Denk wel dat jij de encyclopedie bent hier. :}
 
Hier vandaag nog een afsluit rondje van 2019 verreden, in het zonnetje was het voor een paar uurtjes goed te doen en na het ritje natuurlijk weer helemaal gepoetst. Op naar seizoen 2020!!!
 

Bijlagen

  • 20191230_143651.jpg
    20191230_143651.jpg
    269,8 KB · Weergaven: 9
  • 20191230_143718.jpg
    20191230_143718.jpg
    301,4 KB · Weergaven: 9
  • 20191230_144303.jpg
    20191230_144303.jpg
    234,6 KB · Weergaven: 10
  • 20191230_144513.jpg
    20191230_144513.jpg
    225 KB · Weergaven: 12
  • 20191230_155559.jpg
    20191230_155559.jpg
    118,2 KB · Weergaven: 14
Terug
Bovenaan Onderaan