Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

2 jaar tijd 30000 km 😱 in 17 jaar is mij dat nog niet eens gelukt :P Nog geen 60000 op de teller O-)
Met de vorige 954 en de huidige samen tegen de 2 ton gereden. Moet wel bekennen dat ik vroeger meer reed dan nu. Veel meer toertochtjes naast het rijden op circuits. Nu alleen Assen en Zandvoort, toen ook nog buitenland. En daarheen op de motor.

Nooit motorische problemen gehad op de versnellingsbak (vervangen 4e) van de huidige na.
 
2 jaar tijd 30000 km 😱 in 17 jaar is mij dat nog niet eens gelukt :P Nog geen 60000 op de teller O-)

Jaaa.. woon werk rijden met een supersport:9 Dan gaat het best hard hoor!

Tel daar nog even vakanties bij en dat mijn schoonfamilie in het zuiden van het land woont en je rijd best wel wat kilometers_O-
 
Jaaa.. woon werk rijden met een supersport:9 Dan gaat het best hard hoor!

Tel daar nog even vakanties bij en dat mijn schoonfamilie in het zuiden van het land woont en je rijd best wel wat kilometers_O-
Ligt eraan hoevaak je bij je schoonouders bent. En waar jij woont. :+
 
Goed punt _O-

Omgeving Groningen, en reken 6x per jaar op de motor.

De vrouw wil niet altijd mee op de motor:+
Ken dat. Bij mij was dat ca 250 km uit en thuis dus vele malen minder dan Groningen ?Maastricht?. Ging alleen niet 6x per jaar maar minstens 12x naast bezoekjes broers en zussen die daar ook wonen. Dan nog rondje IJsseldijkje regelmatig, toertochten en circuitdagen. Hakte er best in.

Nu alleen circuitdagen (schat 6 x 300km per dag) buitenlandweekend 1500 km en de rest zomaar rondjes. Vele malen minder dus. Maar doe ze wel met plezier. :Y
 
Yess, de beertjes zijn binnen.. En nog een raar beugeltje, even kijken wat ik daar mee ga doen.
Had allemaal wat vertraging omdat Dale James van RaceTorx zijn bovenarm heeft gebroken.


DSC_0706.JPG
 
Ik zie geen beugeltje,maar bij mijn sc59 zat al wel een smal beugeltje als ondersteuning voor die schakelas.
Ik heb die gewoon laten zitten,en de shift support er gewoon bovenop gemonteerd.
Dus eenmaal gemonteerd zie je bij mij dat beugeltje niet meer.
 
Ik zie geen beugeltje,maar bij mijn sc59 zat al wel een smal beugeltje als ondersteuning voor die schakelas.
Ik heb die gewoon laten zitten,en de shift support er gewoon bovenop gemonteerd.
Dus eenmaal gemonteerd zie je bij mij dat beugeltje niet meer.

Ik bedoel dat blauwe ding in dat zakje. In mijn beleving had ik alleen Haribo Beertjes besteld maar dit kreeg ik erbij. -O-
 
ik ben zo blij met het rubber wat ik er onder heb. ! die dunlop sportmax :]
na kort stukje rijden worden ze al beetje warm . heerlijk :}
Zijn er nog meer die deze mening delen ??
S22 van bridgestone schijnt geweldig te zijn.
Ikzelf heb de s21 en bevalt me ook prima..Maar de s22 schijnt de bom te zijn.
 
Ik bedoel dat blauwe ding in dat zakje. In mijn beleving had ik alleen Haribo Beertjes besteld maar dit kreeg ik erbij. -O-
Komt vaker voor dat ze er zomaar wat bijdoen. Bassie heeft ooit ook zoiets ontvangen. Is gewoon troep waar ze vanaf moeten. :+
Iets van metaal zeker? Of is het plastic?
 
ik ben zo blij met het rubber wat ik er onder heb. ! die dunlop sportsmart :]
na kort stukje rijden worden ze al beetje warm . heerlijk :}
Zijn er nog meer die deze mening delen ??
Ja hierzo. Maar kan ook Pirelli waarderen. Geen fan van Michelin en Bridgestone al zijn daar de meningen over verdeeld.
 
S22 van bridgestone schijnt geweldig te zijn.
Ikzelf heb de s21 en bevalt me ook prima..Maar de s22 schijnt de bom te zijn.
Bridgestone geeft naar mijn gevoel niet de feedback die ik verwacht. Maar kan bij een ander anders zijn natuurlijk. Net als Michelin, die geeft mij ook geen vertrouwen terwijl anderen daar stapel gek mee zijn.
 
voor mij ff geen michelin meer
Waarom niet?

Mijn ervaring van jaren terug was met die eerste 2CT's. Oude asfalt Zandvoort en in de Audi-S ging het verkeerd. Voorwiel weg zonder waarschuwing. Denk dat het combi hard loopvlak naar zachter zijkant op toen wat slechter asfalt is geweest in combinatie met op het gas gaan dus minder druk op voorwiel. Kwam van Pirelli's af waar ik mee kon lezen en schrijven. Zelf rechts versleten achterband omgedraaid dus band tegen draairichting in gemonteerd. Geen krimp en heb die Pirelli's toen opgereden op circuit. De eerste Michelin's in de MotoGP waren ook slecht. Regelmatig coureurs onderuit door wegglijdend voorwiel tot zelfs ontploffende achterbanden aan toe. Maar zoals gezegd, ken mensen in de racerij die er nu bij zweren. Helaas ik niet.
 
S22 van bridgestone schijnt geweldig te zijn.
Ikzelf heb de s21 en bevalt me ook prima..Maar de s22 schijnt de bom te zijn.

Na de S21 heb ik nu de S22, bevallen prima. Zijn snel op temperatuur en geven goed feedback.
Liggen er nu 3 circuitdagen op waarvan 2 vrij rijden in nivo 3. 2.09 op Assen. En ongeveer 2000 wegkilometers.
Na de laatste dag wel wat cuppen aan de rechterkant en daardoor ietwat vreemd slijtagepatroon, ligt aan de afstelling achter volgens de geleerden.
Schokker heeft 42K erop zitten, is wel toe aan een revisie.
Voorband ziet er nog prima uit. Al met al een prima bandje voor mij en beter dan de S21.
 
Terug
Bovenaan Onderaan