andor
MF veteraan
zo nog maar 2dagen bij de vakantie aan geplakt
vanmiddag nog maar even een rondje doen
vanmiddag nog maar even een rondje doen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik ben zo blij met het rubber wat ik er onder heb. ! die dunlop sportmax
na kort stukje rijden worden ze al beetje warm . heerlijk
Zijn er nog meer die deze mening delen ??
Waarom niet?
Mijn ervaring van jaren terug was met die eerste 2CT's. Oude asfalt Zandvoort en in de Audi-S ging het verkeerd. Voorwiel weg zonder waarschuwing. Denk dat het combi hard loopvlak naar zachter zijkant op toen wat slechter asfalt is geweest in combinatie met op het gas gaan dus minder druk op voorwiel. Kwam van Pirelli's af waar ik mee kon lezen en schrijven. Zelf rechts versleten achterband omgedraaid dus band tegen draairichting in gemonteerd. Geen krimp en heb die Pirelli's toen opgereden op circuit. De eerste Michelin's in de MotoGP waren ook slecht. Regelmatig coureurs onderuit door wegglijdend voorwiel tot zelfs ontploffende achterbanden aan toe. Maar zoals gezegd, ken mensen in de racerij die er nu bij zweren. Helaas ik niet.
Pirelli wil ik ook eens proberen, zie dat ze veel gebruikt worden. Welk type Pirelli rijd je ? en is dat vergelijkbaar met de S22 of is dat een meer circuit gerichte band zoals de Bridgestone RS 10 ?
Waarom niet?
Mijn ervaring van jaren terug was met die eerste 2CT's. Oude asfalt Zandvoort en in de Audi-S ging het verkeerd. Voorwiel weg zonder waarschuwing. Denk dat het combi hard loopvlak naar zachter zijkant op toen wat slechter asfalt is geweest in combinatie met op het gas gaan dus minder druk op voorwiel. Kwam van Pirelli's af waar ik mee kon lezen en schrijven. Zelf rechts versleten achterband omgedraaid dus band tegen draairichting in gemonteerd. Geen krimp en heb die Pirelli's toen opgereden op circuit. De eerste Michelin's in de MotoGP waren ook slecht. Regelmatig coureurs onderuit door wegglijdend voorwiel tot zelfs ontploffende achterbanden aan toe. Maar zoals gezegd, ken mensen in de racerij die er nu bij zweren. Helaas ik niet.
Ik wil alleen maar zeggen dat ik van mening ben dat we met z’n allen inspraak hebben over de inhoud van de OP
Bij een voorvork maar 1 doen is sowieso no go want je koopt ze vaak per 2 en zul je zien, vervang je de 1, rij je met de ander nog met oude olie en gaat die straks lek kan je weer alles los slopenBehh,ik heb een lekke voorvorkkeering
Ergste is nog dat stamsnijder(vering specialist),die bij mij op een paar minuten afstand zat verhuisd is.
Wat is nou wijsheid? Beide vervangen of alleen degene die lek is.
Aan de druppel op de grond te zien is de olie ook wel aan vervanging toe
Behh,ik heb een lekke voorvorkkeering
Ergste is nog dat stamsnijder(vering specialist),die bij mij op een paar minuten afstand zat verhuisd is.
Wat is nou wijsheid? Beide vervangen of alleen degene die lek is.
Aan de druppel op de grond te zien is de olie ook wel aan vervanging toe
Mijn eerste was een Zundapp 250 cc. Maar of je dat een echte motor kunt noemen? Op papier wel natuurlijk. Mijn 2e en inderdaad een echte motor de T500. Hierop op circuit leren rijden. Dank voor de tip. Denk niet datie er komt maar dromen mag altijd.@Vuurmesje
Er staat een mooie T500 te koop op marktplaats. k wilde de link delen maar mijn telefoon wil niet.
via kaptop
≥ Mooie originele Suzuki T 500. Uit verzameling, Ned kenteken - Motoren | Oldtimers - Marktplaats.nl
Origineel. Ketting, tandwielen, banden in goede conditiewww.marktplaats.nl
eerste motor, toch?
altijd want die zijn geen bedrogMijn eerste was een Zundapp 250 cc. Maar of je dat een echte motor kunt noemen? Op papier wel natuurlijk. Mijn 2e en inderdaad een echte motor de T500. Hierop op circuit leren rijden. Dank voor de tip. Denk niet datie er komt maar dromen mag altijd.
Heeft net de 29k overschreden.Altijd 2 vervangen. Voor de kosten hoef je het niet te laten en het geeft altijd wel een lekker gevoel vind ik. Als je zo rond de 40 tot 50 duizend kilometer zit zou ik de glijbussen ook gelijk vervangen!
Heeft net de 29k overschreden.
Dus dat zal waarschijnlijk nog niet aan de orde zijn.
Zal binnenkort eens kijken of ik eventueel zelf de voorkant kan liften of dat ik hem weg ga brengen.
Merk overigens geen verschil met hoe die rijdt.
Ik rij met pirelli’s:
Op straat heb ik de rosso 3: dit is een sportieve straatband maar voor een circuitdagje zou dit ook kunnen.
(ik ben er vorig jaar met deze banden op Assen op mijn plaat gegaan maar dat is mijn eigen schuld, ik verwachtte van deze banden dezelfde grip als van een raceband)
Op het circuit heb ik gereden op de supervikes (slicks) en op supercorsa’s. (De SC variant)
Dit is echt een raceband en op het circuit doen ze het erg goed.
Met deze banden zou je op de openbare weg mogen maar dat is als je het mij vraagt niet verstandig: ze slijten dan erg snel maar vooral in koele/vochtige omstandigheden is de grip erg slecht.
Heeft net de 29k overschreden.
Dus dat zal waarschijnlijk nog niet aan de orde zijn.
Zal binnenkort eens kijken of ik eventueel zelf de voorkant kan liften of dat ik hem weg ga brengen.
Merk overigens geen verschil met hoe die rijdt.